10 Maddede Geçen Zamanın Özeti

02:29


Hayatımda ilk defa gerçek dostlarımı bulduğum bir dönem içersindeyim. Beni her bir zerreme kadar tanıyan, tüm şeffaflığımla yaklaşabildiğim dostlar.
Ama en yakın iki arkadaşım birbirinden nefret ediyor.
İçmeyi azalttım, öyle nedensiz.
Tek gecelik ilişkilerle hayatımı tüketiyorum.
Hayatımın en başarılı okul dönemlerinden birini geçiyorum.
Biriyle öpüşmenin büyülü etkisi öpüştüğüm insan sayısıyla ters orantılı olarak azaldı.
İki serçe parmağımda nasır tuttu.
Babam 2 ay boyunca hastanede yatmış ne ziyaretine gittim ne de bir kere aradım. Hiç pişman değilim.
2 aydır bilgisayarım bozuk, bu yazıyı telefonumdan yazıyorum.
Aşık olmamam gereken birine aşık oluyorum sanırım ya da çoktan oldum maalesef.

İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. Bu, okuduğum kısa olduğu halde bana en iyi gelen yazıydı. 5 maddede geçirdiğin zamanına dair özetim:
    -Arkadaşlar bazen birbirlerini çok kıskanır. Bazen değil, çoğu zaman. Onlara zaman tanı. Bir bakmışsın ortak bir yol bulmuşlar.
    -Aşk, ne güzel şey. Keşke bende de olsa. Ya da bendekilerin hepsi sana gitse. Çünkü ben onlara iyi bakamıyorum.
    -Mezuniyet yaklaştıkça ortalaman artar, eğer en başta örnek bir öğrenci değilsen. Bunu ben de seninle birlikte tadıyorum.
    -Geçmiş olsun. Nasır fenadır ama bu ellerinin iş yaptığını gösterir.
    -Sanırım? Oluyorum? Maalesef? Geçmiş olsun, olmuşsun zaten. Ve tebrik ederim. :)

    Aşk, insanı olgunlaştırır.

    YanıtlaSil
  2. Eski yazılarınla şimdiyi kıyasladım 😂 eskiden eser yok 😅

    YanıtlaSil
  3. 1 buçuk haftada neredeyse blogundaki bütün yazıları okudum. En çok kişisel olanları hoşuma gitti. Arada kitap önerilerini de dinleyip okuyorum şu an. Böylesine güzel bi blog görmemiştim. Daha çok yazı istiyoruz. Her sey icin de cok tesekkur ederiz. Hosca kalin😇🌼

    YanıtlaSil
  4. Hayatimiz biz nasil sekil verirsek oyle devam edecektir. Iraden guclu mu zayif mi ya da istediklerin neler bunu sor sen kendine once. Aşk varoldukça hayatın bir anlam bir gizem kazanir. O kisinin aşık olmaman gereken biri olmasini neye bagliyorsun? Homoseksuellik vs gibi seyler mi yoksa baska sebepler mi?

    YanıtlaSil
  5. Oncelikle ben kimim ve ne istiyorum de bence. Boyle gereksizce gecip gitsin her sey diyorsan elbet bir sorun yok. İnsan kendi iradesiyle belirler yasaminin devamini. Aşk hayata anlam katan gizem yukleyen bir seydir. Onu yasamak bir ayricalikken yanlis kisiye oldugunu dusunmenin sebebi nedir? Homoseksuellik gibi nedenler mi yoksa daha mi farkli?

    YanıtlaSil