Yüzüme Yüzüme Vur

01:55


Geldim çamaşırları astım, 2 saat uyumuşum. Kalktım kütüphaneye gittim, ders çalıştım bunaldım bunaldım ama böyle çok bunaldım. Gittim fakültenin kenarına oturdum, Paramore dinleyip oturduğum yerden götümü oynattım, ah ne de güzeldi hava da şarkı da. Sonra gittim eşyalarımı topladım, çıkacaktım, dayanamadım billaha dayanamıyorum artık kütüphanelere. Sonra Ali de benle geldi çok ısrar etti bana gidelim diye ama istemedim. 
Ali'nin sevgilisinin okulu bitince memleketine gitti, çocuk hayatında ilk defa yalnız kaldı sanırım. Uyuyana kadar yanında tutmaya çalışıyor beni. Bana da soruyor tek başına sıkılmıyor musun evde diye, yok valla sıkılmıyorum kolumu bırakırsan gidip Buffy kucağımda yatacağım. Ali'yi seviyorum, tanıdığım en iyi insanlardan biri ama hayata bakış açılarımız çok farklı. Hayatı arabalar ve seks üzerinden dönen biri, benim ise tamamen uzak olduğum bir konu ve üzerine konuşmak istemediğim bir başka konu bunlar. İnsan seks yapmayınca konu üzerine konuşmayı daha çok seviyor bu arada bunu anladım. İçiyoruz Ali'yle o zaman benim de ağzım açılıyor, sıkmıyorum çocuğu; hep ben insanları sıkıyor gibi hissediyorum zaten. Boyuna içiyoruz, her gece bira içiyoruz. Niye bu kadar içiyoruz acaba, benim nedenim çok hem de anlatamadığım, senin neyin var Ali diyorum ama bir şeyim yok diyor Ali. 
En yakın kız arkadaşlarımdan biri daha sevgili yapıyor, çok istedi olsun diye flört aşamasındalar şu an inşallah olur diyorum. Olsun yani kimse yalnız kalmasın, ben bulamıyorum diye başkaları neden bulmasın ki. Herkes bulsun, ben tek yalnız olmak istiyorum hatta belki o zaman yalnızlık özenilecek bir şey olur. Türünün tek örneği olurum ben de.
Çok merak ediyorum insanlar sevgilileriyle ne konuşuyor, normal arkadaş şeyleri mi konuşuyorsunuz yoksa sadece sevgililerin bildiği sevgili şeyleri mi? Yoksa yoksa sadece ve sadece yapmadığınız seksleri mi konuşuyorsunuz. Onu kaldırdım bunu ittirdim, ıslak ıslak yapış yapış şeyler.
İstanbul'da Spod derneğine başvuru yapmıştım bir makeleyle, beni konuşmacı olarak çağırdılar. Önce geleceğim dedim sonra korktum, o kadar insanın önünde konuşmaya, yazdıklarım hep saçma geldi. Böyle içime içime sıçıyormuş gibi hissettim o konuşmayı yaparken kendimi düşününce, gelmeyeceğim dedim etkinliği düzenleyen kadına, bu kadar kısa süre önce söyleyince ağzıma sıçtı. Haklısınız dedim, salak gibi gözlerim doldu; sanki daha önce hiç azar işitmemişim gibi. İlk defa bir şeyi başarmışım gibi hissediyordum onu da yüzüme gözüme bulaştırdım. 
Yarın okulum var uyuyamıyorum, sigaram yok çok sıkılıyorum, cidden güzel günler bile kötü gibi geçiyor bu günlerde. Yoksa gülüyorum, böyle çok değil ama gülüyorum insanların yüzüne.

İlgili Yayınlar

0 yorum