Kütür Kütür

03:18


İnsanlara sarktım, insanları öptüm ama bir türlü uyuyamıyorum. Arkadaşlarımlayım sürekli, Buffy'leyim, evdeyim oturuyorum. Kafedeyim saçma sapan sohbetler ediyorum, zamanımı geçiriyorum. Aklımda sürekli hayatımın geri kalanı da bu şekilde geçecek üç aşağı beş yukarı daha fazla neyin değişebileceğini düşünüyorsun düşüncesini atamıyorum. Okulum bitecek, iyi kötü bir doktor olacağım, param da olur bana kadar. Parayla ne yapacağımı da bilmiyorum, kilo verdiğim için doğru dürüst yemek bile yemiyorum artık, gezmeyi de sevmiyorum, yeni yerler görme fikri cazip geliyor ama bir yerlere gitmeyi istemiyorum. Alkol pahalı bol bol içki alırım sanırım, bira yerine votka içerim kokteyl içerim barlarda. Derim ki garsona buzsuz olsun viskim, hep bomonti filtresiz olsun diyorum. 
Antep'te de zaman hiç ilerlemiyor gibi çok garip gerçekten. Böyle yürüyorum yürüyorum, arada bi telefonda ki adım sayara bakıyorum kaç adım atmışım diye, günde 10bin adım atınca götüm fizana varıyor sanki. Müzik dinliyorum yürürken hep aynı dım tıs dım tıs şarkıları dinliyorum. Sürekli nefret ettiğim insanlara mı dönüşüyorum diye düşünüyorum. Her gün yeni birileriyle görüşüyorum bok var gibi biliyorum ki beni hiç çeken bir şey de yok onlara karşı, biliyorum daha karşı karşıya oturup sohbet etmeden biliyorum. Kimseyle diz dize oturmak istemiyorum, yavaş yavaş dizlerimiz yanlışlıkla ama bilerek, isteyerek birbirine dokunsun istiyorum ama onlarla hiç istemiyorum. Benim sevdiğim şeyleri sevmesinler, beraber nefret edelim istiyorum. Bu şehirden beraber nefret edelim, beraber yerelim yozlaşmışlıkları sanki kendimiz en saf insan haliymişiz gibi davranalım istiyorum. Sorma bana ne şarabını sevdiğimi ki ben hep migrostan yirmi liralık olanları alıyorum, gayet de sarhoş ediyor. Nerede bağ bozumu ne zaman varmış kimi bozmuşlar banane. Buzu az olsun cool lime'ın özü çok olsun, önlükleriniz de çok güzelmiş starbucks çalışanları dediğinde, bir de bana dönüp starbucks yeşili en sevdiğim yeşil dediğinde ishal olup sıçtığım da benim de bokum starbucks yeşili gibi görünüyor demek istiyorum.
Bimden salatalık turşusu alıyorum böyle kütür kütür tuzlu tuzlu yedikçe yiyiyorum yedikçe yiyiyorum sulu sulu. Sigara içiyorum, sigarayla beraber de soğuk çay içiyorum. Hayat hep bunlar mı acaba hep mi hep böyle acaba. 

İlgili Yayınlar

11 yorum

  1. İçilen soğuk çayın pişmanlığı ikimizde de var şu aralar. Biraz dalgın mı olduk son zamanlarda yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman değilim sanırım, keşke olsaydım ya. :(

      Sil
  2. elimde olmadan aşırı hızlı okudum, yavaş okunamazmış gibi bu yazdıkların. aklından geçen tek bir şeyi birden çok cümleyle anlatmışsın gibi. bütün cümleler tek bir yere çıktığı için anlam bütünlüğünü bozmamak adına hızlı hızlı okumak gerekiyormuş gibi gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıldığı gibi okunmuş o zaman hızlı hızlı.

      Sil
  3. london spy, berbattı. allahtan 8 bölümcüktü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir diziden bahsediyor olabilir misin london spy sadece 5 bölümdü ve bitti. :( Ve güzeldi de umarım başka bir diziden bahsediyorsun. ://

      Sil
    2. yok yok, london spy'dan bahsediyorum. 5 bölümmüş gerçekten, ne kadar sıktıysa artık, 8 diye kalmış aklımda.

      Sil
  4. Yazıyı ben de çok hızlı okudum. Sevmedim bu gidişatı falan da, ne oluyor? Söyle zaten benim bokum da sıtarbaks yeşili de, de yani. Ay bu insanlar medeniyetler falan, yok hiçbirine ihtiyacımız. Siktirip gidelim n'apıyoruz ki burda. Gel köy doktoru ol ben de gelir senin eve çöker halı dokurum, mis gibi. Doğuya gidelim, savaş görelim belki aklımız başımıza gelir, 487328432 senedir söylüyorum. Ama bok gideriz götümüz de yemez tabi, anca böyle sızlanırız nefret ederiz falan filan... Oyf benle görüş bence gkjfdgfdl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşelim Cessie nerde ve ne zaman olsun hemen söyle. :)

      Sil