Tüh Tüh

17:26


Geçen gün kediye kum almaya İskenderuna gittim. Bayramdan bir gün önce de telefonumu kırdığım için telefoncuya gittim, bir gün içinde teslim ettiler, 370 lira ona bayıldım. İçime oturdu para valla. Annemle kabak tatlısı ve kömbe aldık aynı gün. Kabak tatlısını görünce aklıma direk kireç geliyor, hala aklım almıyor bir tatlıyı nasıl kireçle yaparlar diye.Kim nasıl buldu bu tarifi Allah aşkına. Tarihçiler açıklasın. Bu iki gün dışında İstanbul'dan geldiğim 2 haftadan beri neredeyse hiç evden çıkmadım, arada evin yanında ki Bim'e gidip bergamotlu didi alıp geliyorum, sabahtan akşama kadar sigaranın yanında onu içiyorum. 
Babamla 6-7 aydır konuşmuyoruz, neredeyse hiç aklıma da gelmiyor zaten. Ablam İstanbul'dan geldiğinde anlattı 1 aydır falan hastaymış, zatüre olmuş hastanede yatmış. Aramadım, hiç içimden gelmiyor. Kalbimde zerre değeri kalmadı. Haberi duyunca da biraz üzüldüm ama gerektiği kadar üzülmedim yani, normal bir baba-oğul ilişkisinde 1 aydır babanın hastanede yattığını bilsen hemen yanına gidersin, üzüntüden sende kötü olursun falan. Golden Girls izliyordum, izlemeye devam ettim. Komik dizi çok gülüyorum bu arada. 4 tane kocakarının hayatını anlatan bir komedi dizisi. 
Hımm falan yani, hayatta herkes yaşadıklarının sonuçlarını çekiyor işte napayım, bir şey yapamam hiç içimden gelmiyor çünkü.

İlgili Yayınlar

0 yorum