Six Feet Under, Kısa Kısa Şeyler

11:18


Six Feet Under'ın son 3 sezonunu yani 37 bölümü 4 günde izledim bitirdim. İşsizliğimi siz tahmin edin yani, her bölümü 1 saat sürek bir dizi bu, 40 dakika falan da değil. Uyumak ve yemek yemek dışında sadece bu diziyle ilgilendim bir süre sanırım.
Bu aralar bir gün çok yiyorum bir gün neredeyse hiç yemiyorum. Salak malak bir diyet yaptım kendi kendime. Aslında bilinçli olarak yaptığım bir şey de değil. Bir gün çok yersem öbür gün vicdan azabından midem hiç bir şey almıyor. 
Tütün sarmaya başladım. Ama bana göre değil. Bir kere çok uğraştırıcı, paketten bir sigara alıp hemen yakmak varken iki saat bir de onu düzgün sarmakla uğraşmak pek bana göre değil.
Buffy balkonda ki çiçekleri yiyor sonra da gidip kusuyor. Kedilerin kusmasını izlemek kadar kötü bir şey yok. Resmen acı çekiyor gibiler.
İlk defa derslerin başlamasına çok yaklaştık ve ben de anksiyete krizleri başlamadı. Çok sakin kafayla karşılıyorum bu eylülü. 
İstanbul yazısını yazarken ablamın arkadaşıyla gecenin bir yarısı istanbul sokaklarında nöbetçi eczane aradığım olayı yazmayı unutmuşum, ablamın arkadaşı için ertesi gün hapı aradık gece 2'de. Onun için ayrı bir yazı yazayım. Benim gibi kaostan beslenen bir insan için gayet eğlenceli bir geceydi.

İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. Kedilerin kusmasını izlemek cidden kötü. Kendi kendim uzun tüylü olduğundan sık sık tüy yumağı kusuyor, bunun az çok iyi bir şey olduğunu bilsem de üzülüyorum yinede.

    YanıtlaSil
  2. Ya ben seni ben seni acayip derecede bizim oğlana benzetiyorum:) Uzun zamandır düşünüyorum ama yazmayayım dedim de "Kaostan besleniyorum" lafını okuyunca dayanamadım:) Bu kadar mı olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaha çok sevindim valla, insan kendi çocuğunu birine benzetiyorsa ben bunu sadece iltifat olarak alırım. :) Sonuçta kendi çocuğun en kıymetli varlığın. :) Oğlunu merak da ettim şimdi ama. Bir de ne açıdan benziyoruz.:)

      Sil
    2. Çokça bunalımların, bazen rahatlığın, bazı sözlerin, kilo verişin... :) Hep beraber tanışırız belki bir gün:)

      Sil
    3. Umarım. :) Çok isterim. Evet benziyormuş bu arada gerçekten. Benden küçük sanırım, umarım benim yaptığım hataları yapmaz. :)

      Sil
    4. İnsanız, hata yapmadan da olmuyor işte, öyle bir durumda o da çok etkileniyor senin gibi. Umarım yolunuz açık, ruhunuz dingin, sağlığınız yerinde olur her daim...

      Sil