Adam Phillips - Tek Eşlilik

20:20


Bu kitabı neden okudum açıkçası ben de tam olarak bilmiyorum. Kindle aldım açılışı yapayım diye, kısa bir kitap seçeyim dedim. 130 küsür sayfasıyla elimde hazır ebook formatının bulunmasının verdiği kolaycılıkla okudum. Açıkçası pek beğenmedim, yazarın çıkarımlarını çok yüzeysel buldum.
Kitaptan beğendiğim nadir iki cümleyi buraya bırakıp gidiyorum
Bizi ailenin içine sokan da aileden koparan da cinselliktir. Başka bir deyişle, insanlar saklamak zorunda oldukları şeyi -cinselliklerini- başka bir yerde saklamaları gerektiğinde, ya da başka bir yerde daha iyi gösterebileceklerine inandıklarında evlerini terk ederler.
Tekeşliliğin erdemi, seksi kolayca mastürbasyona dönüştürebilmesidir; tek eşliliğin kötü yanı ise size başka bir şey bırakmamasıdır. Eğer iki kişi olunca biri fazla geliyorsa, bir kişide de biri fazla gelebilir.

İlgili Yayınlar

0 yorum