Kenevir

23:01


Hayatımın en ilginç günlerinden birini yaşadım. İlk defa canlı gözlerimle kenevir(esrar) gördüm. Adam çatı katında saksıda yetiştiriyordu. Sanırım tacizin kıyısından da döndüm. Arabayla gittiğim yerden, apar topar kaçar şeklinde çıktığım için yürümek zorunda kaldım. Şehre inene kadar 1 saatlik yol yürüdüm. Ayaklarım şişti. Olay yaşanırken çok korktum ama şu an çok eğleniyorum. Böyle bokluklar bana yaşadığımı hissettiriyor sanırım. Arkadaşlar benim başıma bir bok gelmez inşallah bu tür saçmalıklar yüzünden. Arkadaşla konuştum, sen kesin bipolarsın dedi. Bir ay depresif, bir ay orospu gibi davranıyormuşum. Tabi orospuluk bipoların hangi evresi oluyor bilmiyorum. 
Bu arada kenevir bitkileri görüntü olarak çok güzel. Yem yeşiller, yaprak şekilleri falan çok hoş. Ben ilk esrarı bir arkadaşla denemiştim. Salak gibi iyi saramamıştık sigarayı, resmen kömürü içime içime çekmiştim. Arkadaşta artık içilemeyecek kadar küçülünce sonunu ağzını atıp çiğnemişti, araya gitmesin demişti. Ha bu bokları yediğim arkadaşın evinde bir kere içip eğlenmiştik. Gecede içki bitmişti, 10dan sonra da içki alınamadığı için öyle oturmuştuk. Sonra ben  gecenin ilerleyen saatlerinde daha çok sarhoş oldum. Bende alkolün etkisi sonradan vurdu sanmıştım. Meğer allahın manyağı kolamıza kolonya koymuş. Sabah kalktığımda diş etlerim dökülecek gibi ağrıyordu. Manyak bir de bi damla bi damla koydum bir bok olmaz deyip durdu. Dünyanın en dengesiz insanı olabilir.

İlgili Yayınlar

1 yorum

  1. Ooooo maceralara bak.
    İyi yırtmışsın!
    Bence bipolar falan değilsin, hayat bazen hepimizi aynı hale sokuyor. Yargılamak mantıksız.

    YanıtlaSil