Dönebildim.

01:01


Buradan da ne kadar uzak kalırsan geri dönmesi o kadar zor oluyormuş. 3-4 aydan beri yazmıyorum sanırım. Pek çok değişiklik oldu hayatımda ama neyden ne kadar bahsetsem bilemedim açıkçası. En önemlisi bir kedi evlat edindim, ismi Buffy. Bu yıl finalsiz geçtim sınıfı, 3 haziranda bitti okulum yani.
Kısaca ikinci dönemimden bahsedeyim. Yeni bir en yakın arkadaş edindim Tuğba, sağolsun artık antepten onun sayesinden eskisi kadar nefret etmiyorum. Şimdiye kadar sahip olduğum en iyi arkadaşlardan birisi. İkizler burcu ama olsun, o da onun kusuru olsun. Sayesinde de çok gezdim, ikinci dönemin neredeyse tümünü hastane kütüphanesinde geçirdim. Geceleri de sıkılınca beyran, katmer yemeye falan gittik. Antepte olunca gece böyle şeyler yapıyorsun. Sanırım uzun zamandan sonra ilk defa doğum günümü kutladım. Sadece içtik açıkçası, ben pasta olayını da sevmediğim için, biramın üzerine mum diktiler. İyiydi yani çok eğlendim. Şarkılarda dans bile ettim bir ara. 
Mersine tatile gittik. Çok uzun süreden sonra yüzdüm. Araba kiralayıp gittik antepten, benim ehliyetim olmadığı için arkadaş sürdü, 6 arkadaştık. Ben en çok yolculuk kısmını sevdim sanırım, tatilin buarada. Özel arabayla yapılan uzun yolculukları bayılıyorum. Bu tatilde benim arkadaşlarla yaptığım ilk tatil olabilir. Farklı bir deneyim oldu. Mersinde eski arkadaşlarımla da görüştüm. Nihanla Mersin'de ki comic-boook dükkanını gezdim. Baş başa içtik, baş başa içmek iki insanı gerçekten yakınlaştırıyor. 
Son zamanlarda arkadaşlarımla aram daha iyi. Eskiden sürekli dizilerde ki gibi arkadaşlıklar edinemediğimden yakınıyordum. Bunun nedenini de hep dışarıda arıyordum. İnsanları suçluyordum, sonradan fark ettim bir açıdan ben de suçluyum. Kimseye, kimseden görmek istediğim değeri göstermiyordum. Artık bir arkadaşımı seversem, ona ondan görmek istediğim değeri göstermeye çalışıyorum. Bunu tüm ilişkilerimde kullanmaya çalışıyorum. İnsanları arayıp soruyorum, buluşmayı ben ayarlıyorum. Önceden hiç böyle şeylerle uğraşmazdım. İnsanlar bana gelsin diye beklerdim. 
Evlatlık kedim Buffy 2 aylıkken bana geldi, 22 Haziranda da tam 4 aylık olacak. 22 Şubat doğum günü. Kendisi çok tatlı mı tatlı, sürekli gelip üstümde yatıyor, arada parmaklarımı ısırıyor. Hayatımda ki en önemli 'şey' Buffy şu an. 
Bu arada yaklaşık 1 ay sevgilisi olan biriyle görüştüm ve acayip pişman oldum. Vicdanımı sürekli hata yapan ben değilim, o şeklinde rahatlatmaya çalıştım ama beceremedim. Ki kendimi böyle ahlaki değerleri olan biri olarak düşünmeyi geç, vicdanı olan biri olarak bile görmezdim.
1 Hafta önce eve geldim ve evde oturuyorum. Genel olarak yazmadığım dönemde hayatım böyle geçti. Evde de şimdi sürekli pinekliyorum, karpuz yiyorum, sigara içiyorum, Buffy'le uyuyorum, dizi izliyorum, matrax dinliyorum. Bu kadar.

SNAP'den beni takip etmek isterseniz '''mertkytrk'''


İlgili Yayınlar

12 yorum

  1. Seni zaten snapchatten takip eden biri olarak bu söylediklerinin sanki hepsine şahit olmuş gibi hissediyorum lazy. :) Açıkçası kedinin en büyük hayranlarından biriyim. Hatta köpekleri tercih eden biri olarak şu anda il gördüğüm yavru kediyi sahiplenecek duruma geldim. Çok fena etkiledin beni. :D

    Hayatının keyifli geçmesine uzak uzaktan seviniyordum. Bu şekilde dile getirmene ise daha çok sevindim. Arkadaşlarınla ne kadar eğlendiğini görüp kıskanmadım değil yani... Ama içimden daim olmasını da istedim. Nazar değmesin. :) Yazılarını okumayı özlemişim. Daha sık yazıp merakta bırakma bizi. Hoşça kal! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekkür ederim, her şey için. Yazmaya çalışacağım. :)

      Sil
  2. Çok sevindim geri dönmene, blogunu takip eden biri olarak ve bu sefer böyle mutlu, umutlu bir yazı olduğu için de senin adına ayrıca sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Aggggg tontiktooooo, çok tatlı buuu, biraz fazla cat lady'yim mazur gör bu tepkilerimi :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tepkilerin çok güzel ne mazur görmesi. :)

      Sil
  4. Selam =) yaklaşık olarak bir yıl önce buraları terk etmişsin mesajımı görünce yaz bana demişsin :D geç de olsa burdayım güzel vakit geçirmene sevindim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah :) Yaz tabi. Aaa sen ne yapıyorsun peki

      Sil
  5. Tost yapar yerim Buffy'i! Belki yanına bir Angel da gelir ilerde, belli mi olur? Bir Spike?
    Snapchat'in ne işe yaradığını bir türlü idrak edemediğimden twitter'dan bakıyorum sana arada, yazdığını görünce seviniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evim biraz büyük olsa direk iki kedi almak istiyordum yalnızlık çekmesin diye ama eve şu an ben ve Buffy anca sığıyoruz. Ev dediğim şeyin stüdyo daire olduğunu söylemem ve taş çatlasın 25 metre kare olduğunu belirtmem gerekir. :D

      Sil
  6. Bence sen sandığından çok daha iyi birisin, sadece bunu şimdilerde kendin de keşfediyorsun bana göre. Aslında oradaki "iyi" çok yavan bir tanım oldu. Onun yerine vicdanlı, kalbi güzel veya kirlenmemiş herhangi bir özellik koyabilirsin. İyi haberlerini aldıkça mutlu oluyorum, hep iyi ol :)
    Buffy hakkında konuşmak bile istemiyorum bu aralar herkes bir kedi sahipleniyor, hayatım boyunca kıskançlık kotamı hiç bu kadar doldurmamıştım sanırım. Bir de adı Buffy yahu!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm sözlerin için teşekkür ederim. Kendimi iyi biri olarak görmek bazen istemiyorum açıkçası, bu da garip bir psikiloji sanırım.
      Evet herkesde böyle bir kedi sevdası çıktı haklısın. Ben ama çok uzun zamandır düşünüyordum, en çok da sen biliyorsun bunu. :)

      Sil