Meydan Okuma 2. gün

02:44


Göbek adınız nedir, sizin için önemini anlatabilir misiniz?
Göbek adım yok, iki tane ismim var ikisi de nüfus cüzdanının üzerinde yazıyor. İki ismim olması hoşuma gidiyor. Bazısı ilk ismimi kullanıyor, bazısı ikincisini, bazıları da iki ismimi birlikte söylemeyi tercih ediyor. Aslında tek ismim olacakmış, o da annemin babasının ismi olacakmış. Yani öyle karar vermişler falan. Sonra babam kimliğimi çıkartırken kafası esmiş kendi kendine bir isim daha koymuş. Dedemin ismini aile içinde çok kullanıyorlar. Babamın lalesinden uydurarak bana bahşettiği ismi de genelde arkadaş ortamlarında kullanıyorlar.
Kendi kendime göbek adı koymayı düşündüğümde aklıma hep İngilizce isimler geliyor. Bir ara sürekli çocuklarıma koyacağım isimleri düşünürdüm, artık onu da yapmıyorum. Çünkü günümüz Türkiye şartlarında çocuk sahibi olma imkanım yok. Boş yere üstüne düşünüp bir de kendimi üzmeye gerek yok.
Not: Yine görsel yazı uyumsuzluğunda bir numarada ki yerimi koruyorum.

İlgili Yayınlar

5 yorum

  1. İki isimli olsam daha mı iyi olurdu diye düşünüyorum arada, şunu mu kullanıyorsun bunu mu soruları rahatsız ederdi herhalde bir süre sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükken dertsizlikten bu duruma takılırdım ama şu an seviyorum iki ismim olmasını. Ama bu durum beni iki karakterli de yaptı açıkçası. İsmime göre ben oluyorum bazen, o da genelde kullananlardan kaynaklı.

      Sil
  2. Erkekleri nüfus müdürlüğüne yalnız göndermemek lazım. O yolda ne oluyorsa yaratıcılıkta sınır tanımıyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Hayır bir de benim kimliğimi ben 7 yaşındayken çıkardılar. Ben olayı dün gibi hatırlıyorum. Bir de 7 yaşında kimlik çıkarmak nedir. Annem babam cahil insanlarda değil bu arada öğretmenler. :D

      Sil
  3. Otter selam. Bir sey sormak istiyorum da. Latinceye basladiniz mi? Basladiysaniz onerebilecegin kitaplar var mi?

    YanıtlaSil