Edemiyorum

07:44


3 gündür okula gitmiyordum. Uyanamıyorum bir türlü, dün öğlen 3de kalktım. Bugünde hiç yatmadım, okula uyumadan gideceğim. Gece yarım tencere yoğurtlu makarna yedim. Üstüne de bir sürü sigara içtim, sigaranın kilo almamı engelleyeceğini düşünüyorum. Midem bulandı 2 kere kustum, makarnanın bir kısmını çıkardım. Yemek borum yandı, sternumumu hissediyorum resmen. Normalde benim kadar kiloluysanız hissedemezsiniz o kemiğinizi.
Evden çıkmayıp, dersleri de saldığım için uzun süredir izlemediğim kadar dizi izledim ve kitap okudum. Grey's Anatomy'nin 9. sezonuna varmış bulunuyorum. Diğer sezonları kadar iyi değil ama diziye bayıldığım için ölene kadar izlemeye devam ederim sanırım. 
Uzun süredir okumadığım kadar kitap okudum. Ferzan Özpetek'in yarı biyografik, şu an adını hatırlamadığım, kitabını okudum. Uzun süre düşündüm, interneti altını üstüne getirdim, yurt dışında tıp okuyabilir miyim diye ama bir şey bulamadım. Antep yine bana dar. Şimdide My Mad Fat Diary'i okuyorum. Çok akıcı, Rae tam olarak beni yansıtıyor, ikimizde aynı sorunlardan mustaribiz. Acaba o kendi problemlerini çözdü mü ergenlikten kalan, çünkü ben bir arpa boyu yol alabilmiş değilim.
Waxahatchee dinliyorum son zamanlarda. Şarkıları sanırım beni anlatıyor. The Smiths dinliyorum biraz da, eskiden hiç sevmezdim ama şu aralar çok seviyorum. Morrisey de beni anlatıyor gibi, herkes benden bahsediyor gibi. Dertlerimin çok da özel olmadığını hissetmek bir yandan iyi, ama bir yandan da insanı sıradan hissettiriyor.

İlgili Yayınlar

3 yorum

  1. Her birimiz kabul etmeyi sevmesek de gayet siradaniz. Dogamizda var bu. Bir kere bilimsel olarak gen benzerliginden basliyor siradanlik. Psikolojide Barnum etkisi denilen durumdan muzdaribiz. Hayat herkese ayni anlayacagin. Herkesin dertleri farkli olsaydi, bizim gibi hissetmeyen kiminle derlerimizi paylasacaktik? Yurtdisina cikmak iyi gelebilir belki. Egitim olmasa bile kafa dinlemek icin tatile cikmayi dene. Bir oneri...

    YanıtlaSil
  2. Otter yazına göre çok alakasız kalacak ama izlediğin dizilere baktım. Maşallah. Nasıl izleyebildin hepsini. Ben bu kadar istikrarlı dizi izlediğimde en son Sihirli Annem i izlemiştim o da okul açılıyor, pazartesi günü öncesi vakit dolsun diyeydi. Onun dışında ne izlediysem bir şekilde yarım bıraktım. Listeni gördüm. Ayakta alkışladım dostum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil. :) İstediğin yere istediğin yorumu yazabilirsin. Benim de hobim bu, yazları gezmem tozmam dizi izlerim. Dersler bittikten sonra eve gelir dizi izlerim. Yatmadan önce izlerim. :D Böyle böyle işte o kadar oldu. :)

      Sil