Birinden Hoşlandım

03:03


Tamamen mutlu olduğumu hissedemiyorum. En sevinçli anlarım bile hüzünle harmanlanmış gibi. Aklım sürekli elde edemediklerim de, yapamadıklarım da, ulaşamadıklarım da, bir türlü beceremediklerim de, başaramayacağımı düşünüp hiç girmediğim yollarda aklım. Liste uzar gider ben düşünürken yoruluyorum, siz de okurken kesin yorulursunuz. 
Uzun süredir kendimi en canlı hissettiğim anlar sigara içtiğim zamanlar. İçmekten hala hiç hoşlanmıyorum ama bırakmak da istemiyorum. Bu bağımlılık bana yeni bir dünyanın kapısı gibi geliyor şu an, eskiyene ya da paslanana kadar da kapatmam sanırım o kapıyı.
Geçen hafta çarşamba kaçıp, Adana ve Mersin'e gittim. Kuzenimde kaldım bir gece. O gece de parkta oturmak ile geçti. Ben spor aletleriyle uğraşırken bir sigara yaktım, o da bir bira içti banka oturup. Uzun uzun muhabbet ettik. Kimseye anlatmayacağımı düşündüğüm şeyler anlattım. Bu kelimeler hiç bir zaman ağzımdan düşmez diye düşünüyordum ama tek tek dilime değdi hepsi. O anın ne kadar kıymetli olduğunu ise üzerinden biraz geçtiğinde anladım. Hayatta ki en yakın arkadaşım, dert ortağım, tüm kirli-temiz sırlarımın ortağı karşımda oturuyordu. 
Annem antepe geldi. Gezdirdim biraz, arkadaşlarımla tanıştırdım. Evi temizledi, yemek yaptı. Çok beğendi antepi, arkadaşlarımı da beğendi. Benden çok sevdi buraları, belki de hayatıma girmiş olmayı sevdi. İlk defa geldi buralara, ilk defa arkadaşlarımla tanıştırdım.
Hayatta asla yapamayacağımı, elde edemeyeceğimi düşündüğüm her şeyi yaptım. Aşk dışında, hala bulabilmiş değilim. Bu arada söylemek istiyorum, birinden hoşlandım, belki de hala hoşlanıyorum. Onunla sadece bir saat görüştük ama muhabbet etmeyi sevdim, yüzüne bakmayı sevdim. Üzerimde ki etkisi zaman geçtikçe katlanarak büyüdü. Bir daha görür müyüm onu bilmiyorum ama görmek istiyorum. O Mersin'de iken bir şeyler olsun diye uğraşmak baştan hata mı diye düşünüyorum. Unuturum büyük ihtimal bir iki güne, yazıyorum işte laf olsun diye.

İlgili Yayınlar

11 yorum

  1. Sigara konusunda bazen ben de böyle hissediyorum. Ankara'ya geçtim. Yapamadıklarımı aklımda olanları sıralasam bir koca liste de ben yaparım. Aah ah Lazy, Ankara'ya yolun düşerse bir sarılırız iyi gelir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya keşke sarılsak iyi geleceğine o kadar eminim ki. :( Sigara şu an çok yeni eskir umarım bir an önce.

      Sil
  2. "Çok hoşuma gittin, gidiş o gidiş" :)
    Aşkın vakti olmaz, bakarsın yarın geliverir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya keşke gelse ama böyle şeyler sadece diziler de filmlerde olmuyor mu?

      Sil
  3. Üstteki yorumu kıskanıp İstanbul'a yolun düşerse bizde sarılırız diyorum bende. :D Yazını okuyunca ise hoş oldum birden. Evet, hala içimizdeki sıkıntılara çözüm bulabilmiş değiliz ama bazı şeyler bizi memnun ediyor. Kuzeninle konuşup annenin Antep'e gelmesi gibi. Hatta birinden hoşlanmak gibi... O duygu hep gün yüzüne çıkmıyor çünkü. Ve bence unutmaya çalışma onu. Akışına bırak, belki tekrar biraraya gelirsiniz çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yaş keşke sarılsak. :) Bu arada yazın gelebilme ihtimalim çok çok yüksek. Annem ile beraber geleceğiz büyük ihtimal. Unutma mı diyorsun ne bileyim sadece 1 saat görüştüm belki oturup saatlerce konuşsam üzerimde ki etkisi tamamen kaybolacak. :/

      Sil
    2. Olmamış bir ihtimal için üzülmektense yaşanmış bir anıya tutunmak bence daha iyidir. Sana umudunu yitirme demiyorum, sadece yaşananları hatırlayıp ötesini hayal etmekten kaçınma. Bunu yaşamış olman bile çok güzel bence. Hayatında hiç kimseden hoşlanamamış insanlar da var. O açıdan bakınca bence bu da güzel. :) Ayrıca yazın gelirsen bol bol sarılırız. :) Dahası, gezip tozmanın, muhabbetin de dibine vururuz. :D

      Sil
  4. aşk biraz zor mesele o sebeple olmamış olabilir ama olmayacağı anlamına gelmez mühim olan doğru insanı bulabilmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım herkes aşkını bulabilir.

      Sil
  5. Bir sonuca ulaşmasa bile arada karnında o kelebekleri hissetmek güzel şey, yaşadığını hatırlatıyor insana :) Anneciğinle doya doya vakit geçirebilmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. Kimselere anlatamayacağını düşündüğün şeylerin bir anda içinden, dudaklarından dökülüverdiği andaki his iyidir. Ardındaki sessizlik, saniyenin bilmem kaçta birinde düşünürsün bir de "lan acaba doğru mu yaptım? Ben n'aptım?" diye. Amaaaan boş ver dersen iyi :)

    Bence de akışına bırak Mersin'deki kişiyi. Belki bi gün bi saat daha konuşursunuz :)

    YanıtlaSil