Ben Ben Ben

04:03


Notlar yine dağ gibi oldu ama hiç çalışasım yok. Başına oturunca hemen acıkıyorum, bir sigara içeyim diye kalkıyorum. İnternette dolaşıyorum, dizi izliyorum yarıda bırakıyorum; acaba en çok neremden nefret ediyorum diye düşünürken kendi düşüncelerimi yakalıyorum
Sürekli doğum günü kutlamalarına gidiyorum bu aralar. Parti anlayışı olmayan bizim gibiler için eğlenmeye vesile oluyor, bir iki bira devirme fırsatı oluyor. Yarında gideceğim. Hatta yarında gideceğim bir arkadaşın doğum gününe, sevgilisi sürpriz parti hazırlıyor. Sevgililer gününden bir gün önce de arkadaşa GS Store'dan atkı aldım. Kasada kadına hediye paketi olsun deyince, kadın şaşırdı ters ters baktı. Kız arkadaşınıza atkı mı alıyorsunuz dedi, ben de yok erkek arkadaşıma alıyorum dedim. Salağın ağzıyla yüzü yer değiştirdi, halbuki normal bir arkadaşıma hediye alıyordum. Sorularıyla beni sinirlendirince açıklama yapmadan kaçar bir şekilde uzaklaştım mağazadan.
2 gün önce başka bir arkadaşa sevgilisiyle beraber sürpriz doğum günü kutlaması yaptık. Arkadaş kapı açıldığın da pastayla birlikte sevgilisini ve bizi karşısında görünce utandı ve  kapının arkasına saklandı, bir süre de çıkmadı. O gün pek kutlama havasında geçmedi ama sadece 4 kişiydik. Patlamış mısır, çekirdek yedim, sürekli bir çay hizmeti vardı. Bir tane puro içmeye kalktım, az kalsın ciğerlerim sökülecekti. Arkadaşımla sevgilisi tam bir evli çift gibi olmuşlar, arkadaş sürprizden habersiz biz gelmeden önce Beni Affet dizisini izliyordu zaten. Ben oradan 9.30 gibi başka bir arkadaşımın yanına geçtim. Çook uzun süredir görüşmüyorduk, gece 4'e kadar muhabbet ettik. Çok özlemişim kendisini. Bir ara film izlemeye çalıştık ama interneti berbat olunca vazgeçtik. Müzik dinledik sürekli. Ders çalışmayı planladık ama çalışmadık. Onla da baya dertleştik art arada sigaraları yaktık. O gece onda kaldım. 
Bu arada arkadaşlarla yine falcıya gittik ama bu sefer ben baktırmadım. Artık falcıların beni kandırmasını üzerine de cebimi boşaltmasını istemiyorum.
Şu an ise gecenin 4'ün de uyuyamadığım için bu yazıyı yazıyorum. Midem çok ağrıyor çünkü gecenin 11'in de çiğ köfte dürüm yedim.
Bu gün sevgililer günüydü bilin bakalım ben ne yaptım. Yemek yapıp, dizi izledim. Tüm gün zıbardım, umursamadığım insanlarla mesajlaştım.
Not: Yukarıda bulunan fotoda ki rezil benim. Bar köşelerinde sarhoş olup, oraya buraya yatma huyumla ünlendim.

İlgili Yayınlar

4 yorum

  1. ''Erkek arkadaşıma alıyorum''... İyimiş
    Sen yine de o kadar yüklenme karaciğere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüklenmemeye çalışıyorum ama olmuyor maalesef. :/

      Sil
  2. Hahahahah erkek arkadasim olayi supermis. :) - Anon

    YanıtlaSil
  3. Ben de tıptayım ama calısasım gelmiyor sınırdan geçiyorum.sinav zamanları filmlere,yemeklere sarıyorum.aşk hayatım saçmalıklarla dolu.nasıl düzelir bilmiyorum bi an aynı benim gibi dedim yazıları okuyunca..atkı esprisi iyiymiş:)

    YanıtlaSil