Yeni Yıl Yine Yıl

12:14


2015 yılında ne yaptım açıkçası çok bilmiyorum ama 2014 ile az çok karşılaştırabiliyorum.
  • Daha fazla dizi izledim.
  • Daha az film izledim.
  • Çook daha fazla müzik dinledim.
  • Daha çok sarhoş oldum, daha çok dolaştım, daha çok gezdim.
  • Daha fazla dokundum insanlara. 

Geçen yıl blogda 2015 yılı hedefleri adı altında kendime 5 hedef belirlemişim. Yazıyı okudum 5 maddeden sadece 2'sini gerçekleştirmişim. Kötü değil, benim açımdan hiç kötü değil.
Duygusal olarak daha stabil olduğumu hissediyorum, fiziksel olarak çok az daha iyi. Sosyal olarak artık sınırıma ulaştığımı, bundan sonrasının olmayacağını düşünüyorum. Şu an bile ruh halimin kaldıracağından daha fazla arkadaşım var gibi. 
Onun dışında ülke için çok boktan bir yıl oldu. Dünya için çok boktan bir yıl oldu. Siyaset, ekonomi, dünya hakkında çok fazla söyleyecek şeyim yok açıkçası. Daha önceden söylenmemiş bir şey söyleyecek kapasitede de değilim maalesef.
Yılbaşı için eve geldim. Annemle oturduk televizyon izledik. Sonra o saat yaklaşık 10 gibi yattı bende 1 de yattım. 10 geriye de saymadım. Çok verimli bir gündü aslında bakarsanız. The Good Wife'ın izlemediğim bölümlerini izledim. Please Like Me'nin yeni sezonunu izledim. Haberiniz olsun iki dizide hala MUHTEŞEM. 
Bu yıl gereksiz şekilde çok fazla kez falcıya gittim. Verdiğim paranın her kuruşuna üzülüyorum. Bir daha katiyen gitmeyeceğim. En son gittiğim cinliydi sanırım. Bir yandan masasının üstünde ki balığını beslerken, bir yandan da fala bakıyordu. Falı anlatırken hiç gözlerimin içine bakmadı, sürekli sağa sola, omzuma falan bakıyordu. Bir an her tarafta cin var da onlarla göz teması kuruyor sandım. Her neyse bir bok bilemedi zaten. İğrenç kahvelerine 15 lira bayıldığımla kaldım.
2015 yılını en az kayıpla atlattım ama ailem için onu söylemem sanırım. Dağıldık. Düzelelim de istemiyorum. 
20 yaşındayım ama şimdiden geçmişim yasını tutmaya başladım. Geriye dönüşü olmadan yitirdiğim zamanın, kaçırdığım fırsatların, yaşayamadığım güzel anıların getirdiği kötü duyguların esiri altında sıkışıyorum zaman zaman. Belki de geçmişte çözülemeyen ve hiç bir zamanda çözülemeyecek dertlerim vardır.

İlgili Yayınlar

3 yorum

  1. Boşa geçen geçmişi düşünmek, geleceğini de boşa geçirmek dışında bir işe yaramaz. 20 nedir ki, daha önümüzde çok uzun bir hayat var :)

    YanıtlaSil
  2. Insan bazen dertlesecek birilerini ariyor. Ama kimseyi bulamiyor. Yeni yilda hatta her anda en onemli sey gercekten kisinin kendi ve sevdiklerinin sagligi. Sonrasinda yasadagi her dakikadan ve aldigi her nefesten keyif almak kendisine dusuyor. Zaman cok degisik bir kavram. Tanimlayamiyorum. Sanki yokmus gibi. Ama ben onu hep attigim boya aldigim kiloya yoruyorum. Kendisiyle cikip yuzlesemiyorsun. Zaman sen gercekte nesin diyemiyorsun. Bu yilki dilegim surekli dram yasamak yerine hep mutlu olmak. Yuzumuzden gulucukler hic eksik olmasin. Herkes sevdikleri ve sevdicegi ile olsun. Yasiyorsak illaki bir sebebi var ;)

    YanıtlaSil
  3. Not: kim oldugumu dememisim. Yoklama kagidina Anon/Arinna burda diye isaretleyiniz bayım.

    YanıtlaSil