Yine Tek Benim

22:41


Barınaktan aldığım kedim, bir gün sonra öldü. Sabah kalktığımda kaskatı yerde yatıyordu. Doğru dürüst gömedim bile. Arkadaşlar sana yeni kedi alalım diye tutturdu ama istemedim. Sonuçta eşya değil bu canlılarda, eskiyince hemen yenisini alayım. Tüm kedi eşyalarını da hiç kullanmadan çöpe attım. Aradım, dernekte ki kadınla kavga ettim. Kedinin hasta olduğunu fark edemediği için. O da gel sana yeni bir kedi vereyim dedi, o da anlamadı beni.
Ölmesinden çok, kedinin ölüp ölmediğini kontrol etmek sinirlerimi alt üst etti. Her tarafını okşadım ama serti, nefesini falan dinlemeye çalıştım. Sonra çantama koyup, çantamla birlikte arka bahçede ki ağacın altına bıraktım.
Sabahın köründe onu ağacın dibine bıraktıktan sonra da, hastaneye gidip enfeksiyon testi oldum. Sonuçlar çıkana kadar halden hale girdim. Ya HIV(aids), hepatit B falansam diye ecel terleri döktüm. Şanslıyım ki bir şeyim çıkmadı, tamamen temizim. Testi kedi yüzünden olmadım, önceden test olacağım planlıydı. Ama bu iki şey üst üste gelince son zamanlarda geçirdiğim en berbat günü geçirdim.
Okuldan sonra eve geldiğimde öldüğü yeri bir yandan temizlerken bir yandan da ağladım. Koltuğu sildim, yerleri sildim, tüm battaniyeleri yıkadım.

İlgili Yayınlar

12 yorum

  1. Kedin için üzüldüm Mert, senin iyi olmana sevindim ama.Keşke senin yerine başka biri temizleyebilseymiş o yerleri,üzülme bir şekilde her şey geçiyor ^^

    YanıtlaSil
  2. Bunu duyduğuma gerçekten çok üzüldüm ve o kadını yerden yere vurup gebertesim geldi. Zaten barınaklarda bakılan kedi ve köpekler bakılmıyor, işkence görüyor resmen. Kimse barınaklara bağış yapmıyor ve yapılsa da o para hayvanlara yaramıyor. Umarım ne demek istediğimi anlamışsındır.
    Boş yere canını sıkma derim, kedicik bu saçma sapan hayattan kurtulmuş. Kim bilir neler çekmişti sen alana kadar.

    YanıtlaSil
  3. başın sağ olsun üzüldüm yaşadığın kötü deneyime ve kediciğe. bizim de sokaktan iyileştirmek için aldığımız yavru bir kedi ölmüştü bir iki gün sonra. :( ama sen iyi bir şey yapmışsın sahiplenerek. sokaklarda daha ilgiye sevgiye aç yüzlerce kedi-köpek var. bir gün tekrar kendinde o gücü bulduğunda yeniden kapılarını açarsın umarım onlara. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten üzücü hadiseler başından geçmiş lazy, insan yaşamından değer verdiği bir şeyi kaybedince kolay etkisinden çıkamıyor, ama sen elinden en güzel imkânlarını sunup bakmışsın o kediciğe, eminim baktığın müddet boyu barınaktakinden katçana huzurlu geçmiştir hayatı. Sonuçta senin elinde olan bir şey değil. Barınak görevlisine epey bir sinirlendim açıkçası, keşke daha duyarlı olsalar, bu her konuda, hem sana söylediği, hem de oradaki hayvanların sağlığı açısından. Umarım ki yaşamındaki şenlik kısa sürede yerini bulur, sağlığın için sevindim çokcana.

    YanıtlaSil
  5. Çok üzüldüm. Biz de Miller'ı aldığımızda hastaydı, perişan haldeydi hatırlarsın belki. İnsanlar bazen hayvanlara karşı öyle merhametsiz ki. Başka kedi alalım, başka kedi verelim, çoooook haklısın. Eşya değil ki bu yenisini yerine koyasın. Hem zaten hiçbir kedinin yerini hiçbir başka kedi tutamıyor. Herkeslere söylüyorum geçenlerde Burroughs'un İçerdeki Kedi'sini gözyaşları içinde okudum, kedi çok ilginç bir hayvan.

    Hım, bu sağlıkla ilgili testler canımı sıktı. Kendine dikkat et. Hiç yazmıyorsun, arada yaz. Ben hep ortalıktayım konuşmak istersen, biliyorsun.

    YanıtlaSil
  6. Hayatın ağlatan bir film gibi. Senin ağlaman ise gayet normal. Ama bırak biraz biz de ağlayalım.

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok üzüldüm Lazy, keşke daha iyi şeyler diyevildydim ama...

    YanıtlaSil
  8. İnsanların sadece kendi canlarına bir şey olduğunda üzülmeleri ve kendi türünden olmayan bir canlı öldüğündeyse o canlıya bir eşya gibi davranmaları mide bulandırıcı. Ne denilse az ama hemen bir gün sonra kaybetmiş olman çok acı. Başın sağolsun. Umarım en kısa sürede moralini düzeltecek şeyler olur.

    YanıtlaSil
  9. KEDİLER ÖLMESİN. (Başsağlığı dileme şeklimin abartısından dolayı üzgünüm.)

    YanıtlaSil
  10. Kedinin ölmesine üzüldüm. Böylesine duyarsız birinin dernekte çalışmasına daha çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Lazzy Otter,
    kedi sahibi birisi olarak kedinin ölmesine üzüldüm. Kediler bebekken gençlik hastalığından ölüyorlar genellikle. Kedi Gençlik Hastalığı (Kedi Panleukopenia)Kedilerde oldukça ölümcül seyreden viral bir hastalık,DNA virusu olan parvovirus Tip2 ile büyük uyumluluk gösterir. Doğada oldukça yaygın olan ve genellikle belirli bir alanda sık yaşam içinde olan kedi gruplarında oldukça yaygındır.
    Bu nedenle dernekteki hanımın bir suçu yok, nereden bilebilir ki.

    Bu hastalık kedilerden insanlara geçmez. Zoonotik hastalıklar kapsamında "kuduz ve paraziter hastalıklar dışında" kedilerden insanlara HIV, Hepatit B, Hepatit C geçmez, tıp öğrencisi olduğun için daha kolay araştırabilirsin. Her ne kadar "testi kedi yüzünden olmadım, önceden test olacağım planlıydı" diye belirtmiş olsan da dikkat etmeden okunursa öyle anlaşılıyor.

    YanıtlaSil