Scream Queens

20:48

İyi akşamlar, aptal orospular. (Scream Queens)
Bu aralar izliyorum stres atıyorum, sizde B tipi filmlerden hoşlanıyorsanız; saçmalamanın dibine vuran Scream Queens'den baya hoşlanabilirsiniz.
American Horror Story ve Glee'nin yapımcısı Ryan Murphy'nin elinden çıkan proje, baş rollerinde Emma Roberts, Lea Michelle ve bir çok tanıdık ve pek tanımadık yüz yer alıyor. Dizinin ilk sezonu 13 bölüm sürdü, yeni sezon onayı ise kesin değil. Ama onay alıp almaması sorun değil, her sezon başka konuyu işleyeceği için(American Horror Story gibi) yarıda kalmış hissi uyandırmayacak.

İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. önceden dizi sitelerinde her yeni eklenen amerikan yapımı dizileri seyrederdim, öyle ki sonra baktım bir süre sonra bana artık yeterli gelmemeye başladı, ve 1960'lı yılların dizilerine kadar indiğimi fark ettim, um... eğlenceli zamanlardı. bu yazını da görünce uzun vakittir bırak amerikan dizilerini, dizi seyretmediğim aklıma geldi. bir aktif olarak baktığım haven ki; o da son sezon olduğundan. bir zamanlar tutkunu olup, kitap serilerini alıp okuduğum, çizgi romanını nereden temin edebilirim diye kafa patlattığım supernatural'ı dahi bıraktım. *tamam, sekizinci sezondan sonra sadece charlie karakterinin olduğu bölümleri seyreder oldum* bu diziye kesin bakacağım. sağolasın lazy. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin diyeyim o zaman. Yaşın kaç merak ettim bu arada. :) Baya dizi kültürün var sanırım. ^^

      Sil
    2. yirmi biri devirip yirmi ikiye yelken açtık lazy.
      vede face sayfana dawson's creek koymanda ayrı bir güzel.
      baktıkça insan nostaljik ruh haline bürünüyor.
      dizi kültürüm için var mıdır yok mudur orası muamma olmuştur benim için, lakin bir zamanların buffy'si, charmed'i, yine mizahi yönden kuvvetli bulduğum seinfeld'i, friends'i adams ailesi'si -1969-(kara mizah konusunda bence güzeldi) ardından yine insana ve hayata dair düşündürücü kurgularıyla alacakaranlık kuşağı -1959 yapımını 85'e nazaran daha çok beğenmiştim.- ve daha nice yapımı severek izlemiştim vakti zamanında. şimdi işte yeni çıkan diziler konusunda (2014 yazından bu yana) bihaber vaziyette dolanıp duruyorum. ondan şu yazın ilaç gibi geldi arayışlarıma. ^^

      Sil
    3. aynı şeyleri izlemişiz genelde sevindim. :D alacakaranlık izlemedim ama ben. :) blogun var mı river. ziyaret edeyim arada. ^^

      Sil
    4. http://merahilpeymayazgilari.blogspot.com.tr/

      Bu arada seni de mimledim lazy. ^^

      Sil
  2. 13 bölüm ve Emma Roberts... Galiba finallerden önce kendimi nasıl ödüllendireceğimi buldum. Teşekkürler Lazy! :)

    YanıtlaSil