Nur topu gibi Kist

19:55


Nur topu gibi kistim var, Allah nazar değdirmesin inşallah. 
Yarın ultrasonografiye gireceğim, ne kadar strestli olduğumu anlatamam. Kimseye de bir şey söyleyemiyorum, biliyorum insanlar beni ciddiye almayacak çünkü her 2 güne bir hastaneye gidiyorum. Ders çalışmam lazım ama ben nasıl çalışayım siz söyleyin. Doktor kist dediğim şeyin tümör olamayacağını ama yine de benim içimi rahatlatmak için ultrasonografi istediğini söyledi.Umutluyum ama stresliyim.

İlgili Yayınlar

14 yorum

  1. Gecmis olsun.. hastalık söz konusu olunca hep en kötüsünü düşünüyor insan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir de benim gibi hastalık hastasıysan daha berbat duruma geliyor her şey.

      Sil
  2. geçmiş olsun inş iyi huyludur iyi huylular ilaçla bile geçiyor yani takılcak bir durum olduğunu sanmıyorum sakın stres yapmayın sonuçta stresinde kötü etkisi var annemde de kist vardı geçti gitti .bende babası vardı tümör :D ama o bile geçti gitti yani insan ister Allah da nasip ederse önünde hiçbirşey duramaz velevki rahat ol cidden bak sonuçta kontrol her daim iyi birşeydir en azından ciddi birşeyin yok
    bende kpss hazırlanırken malesef o kötü hastalığa yakalandığımı öğrendim ve bırakmak zorunda kaldım 2 senemi çaldı benden ama şimdi daha sağlam döndüm ve yeniden üniversiteye yazıldım ve hayatım bambaşka yaşıyorum herşeyde hayırvar dostumu düşmanımı tanıdım.sınavlara elinizden geldiği kadar bakın boş vakitler de onlara bakın olduğu kadar inan ki hiçbirşey sağlık kadar kıymetli olamaz.umarım sınavlarında iyi geçer ve kist falan da hepsi geçer gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun, kötü bir şey çıkmayacağını düşünüyorum ama aklımdan tüm kötü senaryolarda geçiyor açıkçası. Sizin adınıza çok sevindim, hayata sımsıkı tutunmak lazım, o konuda kesinlikle haklısınız. Umarım ileride sağlıklı ve huzurlu bir yaşam sizi de beni de bekliyordur.

      Sil
  3. ay yarın darlayacağım seni lazy. haberdar et bizleri de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yorumunu okuyorum ve hepsi benim için gerçekten çok çok değerli. Darla darla bugün ki gibi uzun saatler boyunca beklersem, çok sıkılacağım demektir.

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun, ne yapıyorsa o bilinmezlik yapıyor insana... Doktor da bir şey çıkmayacağını düşünmüş bak :) Sen de rahatla lütfen, sevdiğin kişilerle sevdiğin şeyleri yap; yarına kadar kafanı meşgul etmeye çalış. Umarım daha iyi olursun :))

    YanıtlaSil
  5. Gecmis olsun. O sadece bir sikinti yumagi ve hemen kaybolacak.
    Annemin kistini hopononomo yontemi ile kucuktmustuk.
    Doktor, ameliyat oncesi soyledi kuculdugunu.
    Bir arkadasim da, yok etmeye yonelik calissaydiniz dedi.
    Sevgili kistin, en kisa zamanda yok oluyor.
    Kotu dusunerek onu buyutme.
    Sevgiler,
    J

    YanıtlaSil
  6. Bu konuda hiçbir şey bilmediğimden (Umarım hiç öğrenmem de!) tek söyleyebileceğim geçmiş olsun. Dilerim ciddi bir şeyin yoktur.

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun Lazy, umarım ki önemli bir şey çıkmamıştır da omuzlarında stres uçup gitmiştir. ben de doktor zamanları oldukça telaşlı olurum, öyle ki bir de internette ki yorumları okur -daha gitmeden hani- hepten telaş yaparım. sanırsın ölmeden mezara sokmuşlar. yalnız hakikatten merak ettim. dilerim gönlün rahatlamıştır.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Lazy, umarım ciddi bir şey yoktur.

    YanıtlaSil
  9. Gittin mi? Sonuçlardan haber et bizleri de. Çok geçmiş olsun ama stresli olunca bu sözlerin hiçbir anlamı olmuyor işte. Yine de çok, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun. Doktor karamsar konuşmamış, o iyi işte.

    YanıtlaSil