Krakerle Derdim Var

02:51


Bir kaç gündür arkadaş bende kalıyor. Birlikte ders çalışıyoruz. Yurttaki arkadaşları gittiği için yalnız kaldığından bana gel beraber çalışalım dedim, geldi bende kaldı. Toplam 3 gece kaldı sanırım. O yemekleri yaptı ben bulaşıkları yıkadım. Bu gün yurduna döndü eve gidip ders çalışacağı için. Ders çalışmaktan ve sınavı düşünmekten stres seviyem tavan yapmış durumda. Sigara içiyorum, markasını değiştirdim camel midemi bulunduruyor. Ev sahibi daha merkezi ısıtmayı açmadı götüm donuyor, cidden götüm donuyor. Bir ev bu kadar soğuk olamaz, iki battaniyeyle yatıyorum. Ben yine biraz alışık olduğum için evin içinde hırka idare ediyorum ama arkadaş 3 gün battaniyenin altında ders çalıştı. 
Bazen bana geliyorlar, bu aralar yine geldiği zamanlardan. Umarı şu üç günü başımı bir belaya sokmadan atlatırım. Yarın dersim var, sabah kalkıp da gitmem şimdiden imkansız gibi duruyor. Şu anda zaten ders çalışmam gerekirken, bu gereksiz blog yazısını yazıyorum. Hayatım tamamen yanlış seçimler üzerine kurulu. 
Virüslerden de nefret ediyorum, kan almaktan da, tansiyon ölçmekten de. Bu aralar kendimden de iğreniyorum. Sınav ayağına yeyip, içip, sıçmaktan başka bir şey yapmaz oldum. Sürekli kola, kahve, soda içiyorum.
Ülke, ülke, ben, ben, okul, dersler vs derken kafayı yiceğim. Ben aynı anda bu kadar fazla odağı kaldırabilen bir insan değilim. Aynı anda değil 2-3, bir işi bile yürütemiyorum. Bu aralar kendimden çok şey bekliyorum. Ben beklemesem vicdanım istiyor, beynimin içi beni rahat bırakmıyor.
En son sıkıntıdan evin içinde içip, Yıldız Tilbe dinlerken, birden acıktım kraker yemeye başladım. Krakerin yarısını yiyip yarısını da salondan klozete yetiştirmeye çalışıyorum. Bir yanda arkadaşla konuşuyorum, gerizekalı yapma yapma sabah ayılınca sen temizleyeceksin orayı diye bana kızdı oda.
Kendine kalıyor insan elinde sonunda, kendinize iyi bakın arkadaşlar ben bakamıyorum. Yapamıyorum, bloga yazma zamanlarım da bu aralar sürekli delirme anlarımla kesişiyor. O yüzden böyle bölük pörçük yazıyorum. Zihnimin içi gibi burası, düşüncelerimi de toplayamıyorum.

İlgili Yayınlar

1 yorum

  1. Senin bir challenge yapma ihtiyacın gelmiş bence. :) Kendini yenileyip tazelemen gerekir. Derslerin ve sınavların içinde boğulma. (Bunu söyleyen kişi boğulurken öldü.)

    YanıtlaSil