Grimes - Art Angels

00:27


Albüm yorumlamak bana kalmamış diye düşünüyorum ama Grimes'in Art Angels albümünden blogda bahsetmeden geçemedim. Bu yaz tanıştım Claire Elise Boucher ya da bilinen adıyla Grimes ile. 2012 çıkışlı Visions albümü hayatım boyunca dinlediğim en iyi albüm 3 albümden biri. Oblivion ise tüm zamanların en sevdiğim şarkıları listesine çok üst sıralardan giriş yapar. Yeni albümü Art Angels ise bir önceki albümünden tam 3 yıl sonra çıktı. 14 parça var albümde, daha önce yayınladığı Reailiti'yi de yeniden düzenleyip albüme eklemiş. Visions albümünden eksiği yok, fazlası var. Ama iki albümün tarz olarak bayağı farklı olduğunu belirtmekte fayda var. Art Angels JPOP, KPOP esintileri olan Grimes'in garip dünyasından çıkmış, bir yarı dans albümü sayılır. Visions ise bambaşka bir dünyaydı.
Grimes tüm şarkılarını kendi üretiyor, kendi söylüyor ve hatta Albüm kapak resimlerini dahi kendi tasarlıyor. Albümde kendinin söylemediği Tayvanlı Aristophales adlı bir rapçi tarafından söylenen Scream adlı bir parça da var.
Albümü Spotify üzerinden bedava dinleyebilirsiniz.


Albümde bulunan 5 favori şarkım.
Kill V. Maim
SCREAM
World Princess part II
Venus Fly
Easily

Flesh without Blood albümden çıkan ilk klip.


İlgili Yayınlar

0 yorum