Bu Muhhabetin Konusu Olmaktan Çok Rahatsızım

20:39


İyi bir hafta geçirdiğimi düşünürken berbat bir günün sonunda tüm dertlerim yine başıma toplandı. Her zaman çok kolay ağlayan bir insan olmuşumdur zaten böyle dertler üst üste gelince de bir türlü tutamam kendimi ama bu sefer birazda olsa başardım. Sinirden çenem gerildi, gözlerim doldu biraz ama ağlamamayı başardım.
Kendimi hiç istemediğim bir durumda buldum, arkadaşım ve sevgilisinin arasında. Uzun uzun anlatmak istemiyorum ama söylemeliyim ki artık o arkadaşla aramız artık imkanı yok aynı olamaz. Bana kimse üç kuruşluk kasaba ahlakını dayatamaz, sevgilisine arkadaşımla aramda geçen seni ilgilendirmez diyemeyecek insanla da ben arkadaş olarak kalamam. 
İki gün önce elimi kestim. Baya parçalı ve bir kaç yerden kesilince, dikkat çekecek miktarda kan aktı; kanı görür görmez de benim başım döndü bir anda. Her gün lab derslerinde milletten kan alan ben değilmişim gibi kendi kanımı görür görmez nevrim attı. Hastalık hastası bir insan olarak, aklıma direk tetanos aşım olmadığı geldi. Yaklaşık bir saat boyunca internetten tetanozu araştırıp acile gidip gitmemeyi tarttım kafamda. En son dayanamayıp gecenin köründe yollara düştüm ve tetanoz aşımı oldum. Çok hızlı, acısız güzel bir işlemdi. Bu hafta dördüncü kez acile gidişimdi, kanka olduk acildekilerle. Tansiyon yükselmesi, boğaz şişmesi, bacağımı kesmemden sonra tetanos aşısı dördüncü sefer oldu. Son iki gündür acil nöbetinde olan genç doktor, beni tanıyınca şakayla karışık 'bilerek kendini mi kesiyorsun' diye sordu. Bir süre kazayla olduğunu ikna etmek zorunda kaldım. Üst üste hem bacağını hem kolunu kesmek garip ama gerçekten kazayla oldu.
Sınavlarım yaklaştı, çalışıyorum ama sürekli yeterince çalışmadığımı düşünüyorum.
Babam yine beni çileden çıkarıyor. Perşembe günü evin kirasını istedim, cumartesi yatırırım dedi. Cumartesi aradım ben pazar demiştim diyor. Bu gün yatırdı da sonunda ev sahibine kirayı ödedim. Ama sen neden beni böyle zor durumda bırakıyorsun, neden zamanında kira paramı vermiyorsun. Geceleri sürekli evden atıldığım kabusuyla uyandım. Bir türk filminde vardı, zengin kız ile fakir oğlan evlenince, zengin kızın babası fakir oğlanın ailesini evlerinden attırıyordu. Her gece o sahne kafamda canlandı. Ben de dışarı atılmışım, valizlerimin üstünde uyumuş uyanmışım, soğuktan her yerim ağrıyor. Adile Naşit de bahçede semaverde çay demlemiş, çayı getiriyor iç şunu oğlum için ısınır diyor.
İçimde ısınamadı bir türlü, evim çok soğuk gece ceketle yatıyorum.
#Not: Bu yazıyı okuyan perma saçlı kız. Buradan kimselere bahsetmezsen çok mutlu olurum.

İlgili Yayınlar

8 yorum

  1. Bizim aile filmin adi
    Cok kez gecmis olsun o zaman.. yaklasan komitenin yaptirmayacagi seyler cok az miktarda.. mesela benimki sali gunu ve ben blogging yapiyoru -.-
    Babana bi hafta onceden soyle, o yollasiyaya kadar kira gunu gelir $_$

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kira gününün 15i olduğunu biliyor. İnsan olan ben aramadan 15inde gönderir kirayı işte de beni anlamıyor.

      Sil
  2. "Sevgili yapmak" için sevgilisi olanlar ve sevdiği için sevgilisi olanlar diye ayırmak lazım sevgilileri. Yaşadığın durumun sonucuna bakarsak; hem arkadaşının nasıl bir sevgili kategorisinde olduğunu görmüş oldun, hem de nasıl bir insan olduğunu. Ama ne yazık ki, bu hiçbir şeyi telafi etmiyor, biliyorum.

    Senin hoş vakit geçirip stresini atmaya ihtiyacın var bence. Seni geren insanlar var ama buna izin vermemeye çalış. Bu kadar kolay gerilme lütfen, kendin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. Ben bir ara bundan uzun uzun bahsederim sanan. Burada çok fazla bahsetmek istemedim o insandan. Blogumu da kirletir o isimler çünkü

      Sil
  3. çok güzel bir yazı bence tabi kesikler ve o arkadaş mevzusu hariç :D sen kafana takmadan yaşa cidden diyom bak ben nelerini atlattım bir arkadaş gider yenisi gelir ve kim bilir daha da iyi olabilir herşey asla kötüsünü düşünme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol teşekkür ederim. Arkadaş bağımlısı bir insan değilim giderse gitsin artık böylelerini yanımda tutmuyorum.

      Sil
  4. Geçmiş olsun ben de bugün parmağımın ucunu kestim. Yarım santim kadar et koptu. 24 saat geçmeden tetanoz olayım bari araştırınca korktum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ol ol çok basity bir mevzu. Yapmazsan sürekli aklında acaba oldum mu düşüncesi daha çok korkutuyor insanı.

      Sil