Aşk Olmuyor

00:53


Hayatımızın sonu umursamazlıkla gelecek sanırım.
Buralardan da çok sıkıldım. Umarım insanlar biraz değişir. Çünkü ben çok denedim, değişemiyorum. Kendini soyutlamakla da olmuyor, istiyorsun çünkü herkesi, her şeyi. Ama biliyorsun sana iyi gelmeyecek kimse, hiçbir şey. 
Dersler, ülke, her şey bok gibi değil mi? Burası benim, ben buraya aitim dediğiniz, bu şekilde hissettiğiniz bir an oldu mu? Ben ileri bir gelecekte bu his için dua ediyorum ama olmayacak sanırım. Bir aydınlanma gibi gelecek bu duygu bence, hep bira içerken bir masada gelecek bu duygu diye hayal ediyorum. Belkide daha çok içmeliyim, bilemedim. Sigaraya bir başlayıp bir bırakıyorum. Günde 2-3 tane içiyorum sanırım. En son arkadaş karanfilli bir sigara verdi. Sigarayı içtikten sonra, bir sıcak bastı beni, midem bulandı, o gün tüm gün başım döndü. Sigaranın son kullanma tarihi geçer mi bence onun ki kesin geçmişti. 
Bu aradan yeterince tecrübe yaşadım ve artık aşık olamadığım fikrini kabullendim. Bir fikirdi, şu an hayatımın gerçeği. Hayatı beraber yaşayacağım kadar iyi birini bulursam, onu kaybetmemek için aşık numarası yapacağım. Pek mantıklı gelmiyor ama çok mantıklı. Siz anlamıyorsunuz ben anlıyorum. Ben, ben, ben...

İlgili Yayınlar

5 yorum

  1. Umarım kendini bir yere ya da bir şeye ait hissetmezsin. Yalnızlık korkusu ve kaybetme korkusuyla belki açıklanabilir aidiyet ihtiyacı hissetme anca ait olduğun şey senin sahibin olmuş oluyor aynı zamanda.

    Sigaranın son kullanma tarihi geçer, tütün kurursa içilmez bir hal alır ancak etkisi o olmaz. Djarum Black sana ağır gelmiş, çarpıntı geçirecekmiş ve midene zarar vermiş. Nargile içerken masanın ortasına kusan arkadaşım olmuştu, onun soft versiyonu olmuş sana :)

    Aşk zaten çok overrated bir duygu. Gün gelir Eros seni bulur ya da bulmaz. Çok da şey etmemek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bazen çok bekletirler seni, yine de gelmez beklediğin. Tam beklemekten vazgeçtiğin zaman arkandan gelir, bu sefer de sen yüzünü dönmezsin. Ama en güzeli, beklemek değil, durmayıp yürümektir kendi yolunda. Gelen geçen bir sürü insan olur ve seçmek sana kalır. İşte o zaman da seçtiğin kişi seni seçer mi? O ihtimal bile insana aşık olmanın güzel olduğunu hissettiriyor. Ama beklemek her zaman kaybettirir. Bence böyle...

    YanıtlaSil
  3. Tek bildiriyi bloguma şimdiye kadar gelmiş geçmiş en iyi 2 yorum geldi. Çok anlamlı çok güzeller. Benim bu özensiz yazım bu yorumları hak etti mi acaba diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  4. Hayatı beraber yaşayacağım kadar iyi birini bulursam, onu kaybetmemek için aşık numarası yapacağım.

    Birileri çıkıp da bana bilmediğim şeylerden bahsederse ve o bahsettiği bilmediğim şeyler gerçekten ilgimi çekip beni mutlu ederse, ben de aynını yapacağım..

    Bence güzel vakit geçirdik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de haklısın. Ağzından her dökülen lafla aklımı çelecek insan arıyorum bende ama kimle konuşmaya çalışsam birbirimizin yüzüne bakıyoruz uzun süre sadece.

      Sil