Kelimeleri Sıralayamıyorum

19:58


Evdeyim. Kimseyle görüşmüyorum. Yine hiç arkadaşım yok, kimse benimle görüşmek istemiyor histerisine kapıldım. Okulların açılmasına yakın böyle problemler bir bir ortaya çıkıyor zaten. Halbuki geçen hafta ne kadar da rahattı kafam. Herkesin okulu 28'inde açılıyor, bizimkisi 14'ünde açılıyor. Bok var sanki, herkes gibi geç açsalar. Off gideceğim evde bir sürü iş beni bekliyor; tüp bağlatılacak, eve damacana söyleyeceğim. Bunlar size küçük işler gibi görünebilir ama benim gözümde acayip büyük işler. 
Düğüne gittim. Halaya kalkmadım. Zaten Kürtlerin halayını beceremiyorum ben, bizim oraların halayını da beceremiyorum. Neden bu kadar çok halay çeşidi var. Annemle foto çekildik düğünde, kendi istedi, facebookuna koyacakmış. Ben de instagrama attım. Belki 100 kere baktı fotoğrafa çok yaşlı çıkmışım, yaşlı mı görünüyorum, kaldırsak mı diye halden hale girdi. Ben bu kadına neden facebook açtım bilmiyorum. 
6-7 gündür yürüyüşe gidiyordum akşamları. Bugün gitmedim, çok sıkılıyorum her gün aynı şeyleri yapmaktan. Annem de sağolsun hiç yardımcı olmuyor. Yürüyüşe gidiyorum, gelirken halka tatlısı aldırıyor, pasta aldırıyor; menopoza girdikten sonra şeker manyağı oldu. Gece gece canım şireli şeyler istiyor diye diye uyuyamıyor. Bugün pirinç pilavı yapmış, dün de makarna yapmıştı; diyet yapan insana cinnet geçirtmek istiyor sanırsam.
Son zamanlarda sadece Alice ve Ponti ile konuştum sanırım. İkisi de blog sayesinde tanıştığım insanlar. Buralarda olmasa çıldırma noktasına daha çabuk ulaşırım sanırım. 
Çok fazla anlatacak bir şeyim de yok. Hayatım da olan biten bir şey yok. Online arkadaşlık sitelerinde insanlarla mesajlaşarak tanışmaya çalışıyorum. Bana 'oha çok şişmanmışsın' dediler orada. Herkes bok gibi oralarda, herkes iğrenç, midemi bulandırıyorlar genelde. Dün yarım ekmek arası beyaz peyniri ağlayarak yedim, iyi değilim sanırım.
Blogun sağ kolonuna chat kutusu ekledim. Belki diyecek bir şeyiniz vardır bana, oraya yazarsınız dedim. 

İlgili Yayınlar

21 yorum

  1. Merhaba burayı yeni buldum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldun o zaman Adsız. Hep gel

      Sil
  2. yaz bitiyor sanırım ondan vücut yazın bitmesini istemiyor sanki .

    YanıtlaSil
  3. 'Şişman biri' gözüyle bakılmanın ne kadar boktan bir şey olduğunu bilirim ama hiç bir şey bilmeden konuşan kişileri çok kafana takmamaya çalış. 50 kilo bile olmadan şişmanım diye gezen ve hiç bir halt bilmeyen salaklardan ibaretler çoğu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ Takmıyorum desem de takıyorum, çok da ne yapabilirim bilmiyorum.

      Sil
  4. Ne demek efendim, biz daima buradayız. İnsanın tüm boktan ruh hallerini bilen ve çeken tek arkadaşlar blogger arkadaşlarıdır neticede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. Amaç öyle birbirini dertlerle boğmakta değil. Sadece konuşuyor olmak bile iyi geliyor.

      Sil
  5. Zamanında hem şişman hemde zayıf olmuş birisi olarak söyleyebilirim ki, insanların sana bakışında çok ufak bir değişiklik oluyor. O da cinsellik bağlamında zaten. Ha, elbette buna ihtiyacımız var ama bir insanın karakterinden önce fiziğine göre yargılayan bir insanar nasıl bir cinsellik yaşayabilirim ki? Hiç olmasın daha iyi.

    Ama şunu kesinlikle söylemeliyim ki, kişinin kendine bakışı bir hayli değişiyor. Tamamen özgüven sebebin oluyor. Saçma ama seni motive ediyor olması güzel, sanırım. Bence istikrarlı ol ve amacın ulaş. Kendi haline üzülüp acımaktan çok daha iyidir. Böyle düşündüğün sürece, motive olmuş olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Roromiya. Ben kendimi iyi hissetmek istiyorum, başkları gerçekten çok da önemli değil.

      Sil
  6. Otter selam. Kendimi anonim yorumculuktan bloggerlık seviyesine taşıdım. Anon ismiyle değil Arinna adıyla mesaj atacağım bilesin. Bir süre de kendimi elektronik aletler ve yiyecek detoksuna sokacağım için postlarını okuyamayabilirim. (Sen yine de kişisel,dizi,müzik yaz. Ben detoksu bitireyim sana dönerim.) Bu yazı ile ilgili yorumum da: Arkadaş olabilmek için öncelikli olarak kilo,boy,tip,kılık,kıl,tüy işlerine bulaşan insanların kendilerine hayrı yok. Saydıklarımla ilgili olarak arkadaş bulmadan önce mülakata alsalar bari. Ya kendileriyle alakalı kompleksleri var ya da kapasiteleri kotalı -ki bu daha büyük bir ihtimal- insanları belirli bir standartta arıyorlar. Belki suç onların da değil. Tüketim toplumuna yerleşen,çocukluktan başlayan barbie özentisi olmak da olabilir. Düşününce giydiklerimiz bile kategorize edilirken, belirli bir beden aralığına sokulurken adamlar ne yapsın. Sanal alemde bile konuştuğuyla boy kilo oranı üzerinden gidiyor. Belki akıl kıtlığından toplumda gördüğü normları ölçüt olarak kabul ediyor. Bu insanların soyunu kurutmak için muhataba alınmamalı, suratına çirkeflikle bakılmalı, iki kelam etmeye kalktığında hemen burun kıvırmalı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi söylemişsin Arinna. Anon'luktan Arinna'lığa geçmene sevindim.

      Sil
  7. Kuzum benim değersiz insanları umursama hiç. Kendini bir halt sanan o kadar çok işe yaramaz var ki etrafta. Onları umursayıp da adam yerine koyarsan tepene çıkarlar. Hayatta kimseye hak ettiğinden fazla değer vermemelisin yoksa kendilerini vazgeçilmez sanıp tepene çıkıyorlar. Unutma hayatta en değerli şey "sen"sin. Bu senin dünyan ve baş rolde sen varsın diğerleri sadece figüran. Hepimizin hayatı için durum böyle.

    YanıtlaSil
  8. ''Evdeyim. Kimseyle görüşmüyorum. Yine hiç arkadaşım yok, kimse benimle görüşmek istemiyor histerisine kapıldım. '' sanırım ruh halimi ve yaptıklarımı özetleyen cümleler tam olarak bu :) İnsanlar her şeye bir kulp buluyor onları memnun etmek zor yani -.- 18 kilo verdim ben liseden mezun olalı sanırım, bu sefer de yüzün bozulmuş yok vücudun orantısız vs vs yorumlar bitmedi o yüzden hiç kimsenin dediğine takılma bence. İnsanlar hep konuşuyor hiç susmuyolar çünkü.
    Ayrıca yazmazsam içimde kalacak benim annem de ne zaman diyete başlayıp sebze yemeği istesem biber falan kızartır :D Diyet düşmanı anneler çünkü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Of anneler hep diyet düşmanı ya. Aman bırak senin hakkında yorum yapan insanlara. Onları mı takacaksın, boş ver takma. Benim sorunlarım genelde benimle ilgli.

      Sil
  9. Lazy Otter var mısın zayıflamaya? Haydi birlikte yapalım! Başkaları da bize katılsın! Birlikte başarıcazzz!!! Haydi!!! Kendi sağlığımız için de yapmamız gerekk!! Haydi! Fighting! Var mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varrrrım verelim kilo. Ben diyet yapmaya çalışıyorum ama sürekli karpuz yiyiroum. :(

      Sil
    2. Yemee!!! Ben de yemiyorum!!! Ne kadar kilo verdiğimizle yarışıcaz! Ama yalan yok! Haydi! Nefsimize hakim olmak kolay!

      Sil
  10. Ay o tür sitelerde inanılmaz zaman geçiren biri olarak şunu söyleyebilirim; internet yüzeyselliği ve sanallığı insanların leş yüzünü ortaya çıkarıyor. Şu veya bu nedenden daha sonra bir ikisiyle yüz yüze görüştüğüm de oldu. Çok azı gerçekte de sanalda olduğu gibi davranma cesaretine sahip. İnanılmaz kibirli, havalı, cool ne diyeceksen artık görünen birinin -bir arkadaşımın arkadaşı olması sebebiyle yüz yüze görüşmüştüm- yüzüne, karşımda süt dökmüş kedi gibisin, oysa ağdetaağ bir aslandın demişliğim var. Ki bilirsin beni az çok, insanlara kolay kolay böyle küstahlaşmam. İğreniyorum galiba bu ikiyüzlülükten.

    Kaba konuşacağım zira son bir yıldır son derece küfürbazım. Sikik sohbet sitesinde, instagramda, twitterda vs kendinden son derece emin, cool görünmek kolay. Şoplu bir fotoğraf, iki de iltifat al göt tavan. Maalesef insanlar gerçekte olmak isteyip olamadıkları şeye dönüştürüyorlar kendilerini, o yüzden de ağızlarının yayı gevşek boş boş konuşuyorlar. "Güzel değilsin, bak bu fırsatı değerlendir bence" diye konuşmaya giren bir adamın 4328748328943 saat "nooolur buluşalııığm" diye yalvardığını da biliyorum. Ay hiç takmayacaksın ya bunları. Sanırım çoğunlukla, kompleksli, ergen zihinli ve sefiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleler sanırım. Dediklerinin aynısını birebir yaşadım. Mesajlaşırken büyük büyük konuşanlar, karşındayken iki kelimeyi bir araya getiremiyor.

      Sil