Hastalıklı Zihnimin Hastalıklı Düşünceleri

15:33


Bir kaç gün önce zayıflamak için kusmaya karar verdim. Ama işler hiç de beklediğim gibi gitmedi. Bir kere ben dolu mideyle dolaşmaktan gayet mutluyum. Bir de istediğin zaman kusmak hiç de kolay değilmiş. Her zaman kolay kusan bir insan oldum. Ne bileyim midem bulandığında, hastalandığımda, çok içtiğimde ya da girmek istemediğim biri ile fiziksel temasa girdiğimde bile direk kusan biriyim. Ama iş isteyerek kusmaya gelince bir türlü beceremedim. Orta parmağımla küçük dilime takla attırdım yine de kusamadım, ama midem de kasıldı ve çok kötü bir şekilde ağrımaya başladı. Gözlerim falan yaşardı en son dedim olmayacak bırak, anoreksik olmak senin kaderinde yokmuş, bir boktan da eksik kal. Hayatımdan bilinçli kusmayı çıkardım.
Kusmak dışında psikolojim iyi sanırım. Psikologa gitmenin de yardımı oluyor bence. Onun dışında başımdan bir sürü boktan olay geçti. Bu da bana endişelenecek fiziksel, gerçek nedenler bahşetmiş oldu. Önceden bir bok olmamasına rağmen sürekli kendimi diken üstünde hissediyordum, bu duyguyu biliyor musunuz bilmiyorum, sürekli uçurumun kenarındaymışsın gibi bir korku hissi, yaşayanlar anlaşmıştır ne demek istediğimi. Hiç bir geçerli dayanağınız olmamasına rağmen sürekli bir endişeli ruh hali içerisindesiniz; sanki birisi kapıyı çalıp, telefonla arayıp kötü bir haber verecekmiş hissi. Hayat bana nur topu gibi 2-3 tane problem hediye edince, bu saçma korkulardan sıyrıldım ve gerçek dertlerim üzerine endişelenmeye başladım. Artık uykum bölünmeden güzel bir gece uykusu çekebiliyorum. Gecenin bir yarısı terden her yerin ıslanmış, nedenini bilmediğin kötü bir ruh hali ile kalkmak emin olun hayat kalitenizi çok düşürüyor. 
Evde oturup, insanlardan uzaklaştıkça hayatıyla ilgili gerçekçi olmayan kararlar alan tek kişi ben değilim dimi? Ne zaman insanlarla iletişimi en alt seviyeye çeksem, sürekli kafamda gelecekle ilgili , kendimle ilgili absürt kararlar alıyorum. Gerçek hayatla karşılaşınca da hiç birini uygulamıyorum. İstesem de uygulayamıyorum zaten; çünkü hiç bir zaman haftada 3 gün spor salonuna gitmeyeceğim, buzdolabımdan abur cuburları çıkaramayacağım ve hiç bir zaman bana sadece kötü etkisi olan 'o insanlarla' ilişkimi kesemeyeceğim.
Okullar açılıyor ilk defa çok fazla huzursuz değilim bu konuda. Olması gerektiği gibi sakin ve umursamaz bir şekilde karşılıyorum. Zaten yazın bir şey yaptığım yok, üniversiteye gidip kendi evimde bir şeyler yapmam hiç değilse.
Uzun süredir babamı görmüyorum. Aramıyor hiç. Emekli ikramiyesini aldı, para isterim diye korkuyor sanırım, hödük. Bir baba kendini, kendi oğlundan tiksindirmemeli. Tabi, o aramıyor diye ben inadına arıyorum. Her hafta arayıp harçlık istiyorum. Evden çıkıp para harcadığım da yok, para biriktirmeye başladım. Hiç para biriktirme gibi bir huyum yok normalde, bu şekilde para biriktirmeye başlarsam belki sömestrde tatile çıkarım.
###Not: Grimes'in şarkılarını seviyorum, kafamın içi gibiler. Dinleyin...

İlgili Yayınlar

16 yorum

  1. Evet hastalıklı bir düşünceymiş gerçekten de... Bir daha deneme diye söylüyorum. Sağlığın bozulacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hastalıklı, her şeyin gayet farkındayım ama sonuçta ben de benim. Bir şeyi yapmayı kafaya koyunca yapıyorum.

      Sil
  2. LAZY!
    Lütfen bir daha böyle bir şeye kalkışma. Bu kendini kusturma mevzusu ciddi bir konu gerçekten. Ayrıca öyle kusan insanlar sanıldığı gibi kilo vermiyorlarmış çünkü kustukları için yemeye devam ediyorlarmış. Eğer kilo vermek istiyorsan ne yapman gerektiğini zaten biliyorsun.
    Hayatta kolay kararlar almak her zaman mümkün, ama bu kolay kararlar aynı zamanda yanlış kararlar da oluyorlar çoğunlukla maalesef.
    Kendine zarar verme, sonradan pişman olacağın herhangi bir şey yapma. Her şeyin ötesinde bir bağımlılıkla savaşmak insanın özgüvenini ve özsaygısını o kadar yaralayan bir şey ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağımlılık konusunda çok haklısın. Kusma konusu ise gerçekten beceremediğim bir durum. Yapsam belki kendimi sürekli kusturmaya çalışırdım. Ama beceremiyorum.

      Sil
  3. Kusma konusunda hiçbir şey demiyorum çünkü Cessie zaten en iyisini söylemiş ve tabii ki bende denemiştim. Ciddi bir şekilde değil ama iyi bir ruh halindeyken "nasıl olsa benim depoda çok var, o kızlar gibi olana kadar ohooo..." gibi bir mantıkla koyulduğum bir işti. (Sakın aklına yatmasin şimdi. :D) Ama ben de aynı nedenden ötürü vazgeçtim. Sanırım o sadece zayıfların yapabildiği bir şey. ._.
    En azından nefret ettiğin babadan para koparabiliyorsun, öyle kuru kuru nefret etmiyorsun, şanslısın. 😧 Not: Kötü babalar hep cimri mi olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki. Aslında benim babam değişik bir cimri, ne zaman para istesem gönderir ama 10 yıl para istemeyeyim paran var mı yok mu diye asla sormaz. Zayıfların yediği ne ki ne çıkaracaklar işte. :D Benim yediğimin imkanı yok mideden geri dönmesinin.

      Sil
  4. Yalnızken aldığın kararlar ben de alışkanlığa dönüştü,bir nevi hobi edindim bunu diyebiliriz, yalnız değilsin yani:)-ki bunları hayata geçirmek gerçekten çook zor.Hele ki abur cubur mevzusu;)Ama hayatında sana kötülüğü dokunan kişileri tamamen def edemesen bile aranıza sınır koyabilirsin,bu da kendini daha iyi hissettirir,artık kendi düşüncelerini veya yorumlarını paylaşmayınca etrafından çekilip seni rahat bıraktıklarını göreceksin,durum buysa tabii.
    Uyku bozukluğu bende de vardı maalesef,fazla düşündüğümüzden mi oluyor acaba:D Kusma bende fobi olduğu için denemen bile cesaret bence,bir daha sakın yapma.Gerek yok öyle şeylere.Mutlu kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mutlu kal Uzun Hikaye. :)
      Düşünmekten de olabilir başka şeylerden de tam bilmiyorum ben de. :)

      Sil
  5. Ben de böyleydim aynı gerçi bazı kısımlarda hala öyleyim bi tek 5 ay haftada 3 gün spor salonuna giderek 25 kilo verdim ama yapacak başka bir şeyim yoktu yani zayıflamaya odaklanmıştım bir dönem boyunca. Eskiden olsa hayatta gidemem filan öyle ben kapalı yerde milletle pis pis dip dibe diye düşünürdüm ama bi anlık gazla oluyo bazı şeyler sanırım. Darısı başına artık ne diyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben spor salonlarından nefret ediyorum ya spor yapmaktan da nefret ediyorum. Elimde olsa evden dışarı adım atmam. :)

      Sil
  6. Hahaha ben de babamı taciz etsem yahu çok iyi fikirmiş. İşsizim şu an arayıp ne durumdasın demiyor hiç belki de para istememi istemiyordur benmki de. Kardeşim babama; kız işsiz bir sor parası var mı demiş, geçen o yüzden aradı, harçlık durumun nasıl diyor. Kardeşim de açılacak bir kasa daha var idare ediyoruz dedi hahaha :D

    Ben şu evde otururken alınan kararları biliyorum :) Ben de o kararları gece yatınca, uyumadan önce alıyorum ama hiiiç uygulamıyorum. Galiba insanlarla iletişimimizin en az olduğu ve aldığımız kararları uygulama şansımızın en alt seviyede olduğu zamanlar alıyoruz o kararları. İçten içe uygulamayacağımızı biliyoruz ama bir şeyleri değiştirmek istediğimiz için yine de alıyoruz.

    Ayrıca haftada üç gün neden spora gidemeyesin ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ya spor hiç benlik bir şey değil. Nalet gelsin spora ama yapmak lazım işte. :(

      Sil
  7. "isteyerek kusmak" ? Bende bazı zaman içtikten sonra ki gün kusarım çok iğrenç bir şey (çoğu zaman bu yüzden bırakmaya çalıştım fakat bırakamıyorum). Sen isteyerek kusuyorsun are you fucking seriously man?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içtikten sonra ki gün kusmakta ilginç imiş. ben genelde gecesine kusarım. :) ya kusamıyorum zaten denedim sadece. :(

      Sil
  8. ya bunu romalılar yaparmış eskiden :S yapma yahu bence.

    YanıtlaSil
  9. Bu katiyyen yapmaaa! Kusarsan daha sonra sadece yaşlanmış lahana yersin!:( Internette bundan muzdarip bir çok kişi bula bilirsin:(

    YanıtlaSil