Billy & Billie | Aşkı Yeniden Hatırlamak

22:23


Billy and Billie, aynı isimlere sahip iki kişinin aşk hikayesi. Ama maalesef, aşkın herkese getirdiği zorlukların dışında aşmaları gereken bir kaç küçük problemleri daha var. 
Billy ve Billie üvey kardeşler.
Yanlış anlamayın hikayemiz ensest bir hikaye değil. Yabancılarda 'üvey' kardeş durumu daha farklı. Billy ve Billie'nin ebeveynleri tamamen farklı. Billy'nin babası Billy 15 yaşındayken, Billie'nin annesi Billie 13 yaşındayken evlenmişler. Böyle olunca da küçükken bir nevi kardeş olarak yetiştirilmişler. Ama hiç bir zaman o yakın bir ilişkileri de olmamış. Evden ayrıldıktan sonra milli ve dini tatiller dışında neredeyse hiç görüşmemişler. Ta ki yakın akrabalarından  birinin nişanında ikisi de içkili olunca geceyi birlikte geçirirler. İlk başta görüşmek istemeseler de aralarında ki ilişki gelişmeye başlayacaktır.


Billy 'Chisel' adlı bir dergide hayatını gayet tek düze geçiren sakin, kendi halinde bir erkek. Billie ise tam tersi bir anı bir anını tutmayan, ağzından küfür eksik olmayan deli dolu bir kız. Bu iki zıt karakter çarpışınca izlemesi zevkli güzel bir romantik komedi-dram dizisi ortaya çıkıyor. Yasak ilişkinin gerilimi ve gizemi de üstüne sos oluyor. 


Kişisel Yorum:
Diziyi bir gecede bitirdim ve gerçekten çok beğendim. Dizi 25-30 dakika ama kesinlikle komedi dizisi değil, baya kallavi bir dram dizisi. Baş rol ikilinin kimyası acayip tutmuş. İkisinin gerçekten de birbirlerini sevdiğine inandım ben. İkili arasında ki romantizm ve elektrik elle tutulacak kadar büyük ve gerçek hissettiriyor. Adam Brody karakterinin sakinliğinden dolayı da normal, abartmadan güzel oynuyor, Lisa Joyce ise karakterinin sağladığı imkanla da resmen döktürmüş. Dizinin çekim tarzını da çok sevdim. Biraz tiyatro oyunu sergiler gibi çekmişler, özellikle ilk bölümler toplam 4 sahnede falan bitiyordu. Her sahnede karakter arasında ki uzun konuşmaları izliyorduk, diyalogların da çok iyi yazıldığını düşünüyorum.
Açıkçası dizi daha bilindik bir kanalda yayınlanıyor olsaydı, bence dizinin ödül törenlerinden adaylık alabilme ihtimalini konuşuyor olurduk. İlişki dizilerini seviyorsanız kesinlikle izleyin.

İlgili Yayınlar

10 yorum

  1. Adam Brody varsa izlerim zaten :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesde ki bu adam brody hayranlığı nereden geliyormuş ya ben ilk defa burada izledim. Çok sevimli bir yaratıkmış ama anlıyorum sizi. :D

      Sil
    2. Hehehehheh ben de fark ettim. Hepimiz aynı yorumu yapmışız :-) Sen The O.C. izlememişsin demek ki. 4 sezonluk güzel bir gençlik dizisiydi. Hani Medcezir diye de çakmasını yaptılar. Adam Brody orada aşık olunası efsane bir karakteri canlandırmıştı da millet o yüzden ona bayılıyor.

      Sil
  2. Adam brody varsa kesin ozlenir teşekkürler post için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de yazdım adam brodycilere, fan sitesi mi açsak ne yapsak.

      Sil
  3. Adam brody varsa zaten izlenemz mi bu film? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fan grubumuzun 4. üyesi olarak sana merhaba diyorum. ^^

      Sil
  4. İncelemeni okuduktan sonra bir çırpıda başlayıp bitirdim. Seninle tamamen aynı fikirdeyim, ikisinin kimyası oldukça tutmuş ve diyaloglar çok iyi. Olayların geliştiği sayılı mekanları da çok tatlı buldum ben. İyiki paylaşmışsın, teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mekanlar konusunda da haklısın, New York'un güzel yerlerini gösterdiler hep.

      Sil
  5. O.C'den Adam Brody. İzleyelim o zaman:)

    YanıtlaSil