Bende Bilmiyorum

19:57


Bir kurban bayramı daha geçti. Biz kesmedik, babamı görmedim tatilde. Aradım ilk günü, bir şeye ihtiyacın var mı dedi, yok dedim. 2 gün sonra aradım para istedim. Okulum açılıyordu çünkü. Kurban kesmedik ama et yedik. Kimse getirmedi et, zaten annem evde yokuz gibi davrandı. Ben hiç sevmiyorum başkasının biz kurban kesmediğimiz zamanlar bize et getirmesini. İhtiyacı olanlara götürsünler, vardır kesin daha fazla ihtiyacı olan. Çok küçümlüyorum kendimi, bir akraba et ile kapıya gelince. Küçükken öyle oluyordu yani, çok uzun süredir bu durumla karşılaşmıyordum ama bu bayramda tekrar çocukluk korkularım canlandı. Anneme ben ileride param olsa da kesmem dedim. Kes dağıt istemezsen eti evine sokmazsın dedi. Mantıklı tabi, et gerçekten önemli. Ekmeğin beyni ve sinir sistemini pek beslediğini düşünmüyorum.
Sürekli soda içiyorum, kararlıyım kola bağımlılığımı soda bağımlılığına çevireceğim. Sade sodanın bir şeye zararı yoktur umarım. Bol bol minarel diye düşünüyorum, okulda profesore 'hocam soda zararlı mıdır?' diye sorsam sinirlenir mi acaba? Mide problemi yaşatmaz umarım, bir ondan korkuyorum.
Bok var gibi sürekli insanlarla buluşuyorum.
Tatilde kitap okuyacağım diye pcimi yanımda götürmemiştim. Ama kitap okumadım elimdekileri de bitirmedim. Bok gibi oldu. Acaba ben kitap okumayı sevmeyen bir insanım diyerek pes mi etsem. Bazen bazı şeyleri çok zorladığımı düşünüyorum, şu an kitaplar hakkında da öyle düşünüyorum. Belki de beni bu klasikleri okuma sevdası bu hale getirdi bilmiyorum.
Ah kafam çok karışık son zamanlarda büyük boklar yiyorum. Umarım bu yıl içinde derslere odaklanabilirim. Yoksa değil yemek, kendi bokumun içinde boğulurum. Zaten dersler hiç ilgimi çekmiyor. Yeni bir şeyler öğrenmenin zevkini unuttum. Ahh eskiden bir problemi, bir konuyu kafada oturttuğum o anın zevki, orgazma eş değerdi. Tıp bu duyguları aldı götürdü benden. Pratik dersleri hoşuma gider diye düşünüyordum, ilk kan alma dersinden kaçtım.
Uzun süreden süre sonra İrem ve Merve ile buluştum. İrem'de kaldık dün gece. Tüm gece muhabbet ettik. Gecenin köründe hamburger yedim, akşamda pencere açık yatınca midemi üşüttüm. İremin evinden kendi evime taksiyle gelirken karnımın gürültüsünü duyan taksici bile güldü bana. Evde kendimi tuvalete zor attım.
Dizide izlemiyorum, film de. Müzik dinliyorum. Lana Del Rey ve Disclosure'ın da albümlerini pek beğenmedim ama albümlerin içinde dinlemesi zevkli bir kaç parça var. Lana Del Rey 'i'm too cool to try' moduna girmiş gibi geldi. Ryan Adams Taylor Swift'in 1989 albümünü yeniden coverlayıp bir albüm çıkardı. Onu çok beğendim, dinlemesi çok zevkli ve Taylor'ın versiyonuna göre daha duygusal olmuş.
Yine bir yazıda bir biriyle ilgisiz saçma sapan bir sürü şeyden bahsetme rekoru kırdım.

İlgili Yayınlar

5 yorum

  1. İşte böyle yazıların insanın ruh halini gayet iyi yansıttığını düşünüyorum. O yüzden "saçma sapan" diyerek küçümseme çünkü saçma değil sadece karışık. Ve sende şu an öyle hissediyorsun sanırsam.

    Önce geçmiş olsun diyeceğim. Mideni üşüttüğünde nasıl olduğu iyi bilirim. Çünkü tabiri caizse kıçı başı açık yatan biriyim evde ve her sabah o ağrıdan geberirim. Ama yurtta daha dikkatli olmaya çalışıyorum tabii.
    Ayrıca sodanın hiçbir zararını duymadım daha önce. En azından oladan daha az zararlı olduğu kesindir. Zaten her taraf bas bas bağırıyor her gün bir tane soda için diye. Bence sende içmeye devam et.
    Çok konuştum ama şunu da yazayım bari: Kesilen etin üçte biri akrabalara, üçte biri ihtiyacı olanlara, üçte birinin de sahibine verilmesi sünnet. O yüzden bu tür konuları pek takma. Misal; annem teyzeme, teyzem bize veriyor her yıl. Ne anladım ben ihtiyaç sahiplerinin et yemesinden? Bence de bir terslik var bu işte.

    YanıtlaSil
  2. Offf yaa bu kola bağımlılığını napıcaz bilmiyorum. Evimde su yok kola var o derece yani

    YanıtlaSil
  3. İyisin gene ben manyak gibi Redbull falan içiyorum devamlı :/

    YanıtlaSil
  4. Tıp fakültesinde kaçıncı sınıftasın şuanda? Durumun için üzüldüm ama eminim eskisi gibi istekli bir şekilde çalışmalarına devam edersin. Seni en başta tıp yoluna sokan en büyük sebeplerden biri bu değilmiydi zaten �� sık dişini

    YanıtlaSil