2 Haftadır Ben

22:39


17 Eylül
Üniversiteye geldim. Pazar gününden beri evimdeyim, mutluyum. Yeni evimi çok benimsedim. Şu anda masamda leblebi yeyip, soda içerek bu yazıyı yazmaya çalışıyorum. Okuldan çıkıp, arkadaşlarla bir iki saat vakit geçirdikten sonra koşa koşa evime geliyorum. Ev de gün boyu müzik dinliyorum, spotifynin cılkını çıkardım sanırım. Bir de 'şu' siteden iyi eleştiriler almış albümleri bulup, onları dinlemeye çalışıyorum. Aynı zamanda albümlere siz de puan verebiliyorsunuz. Siteye üye olabilirsiniz, gerçekten kullanışlı bir site.
Monoton ama güzel bir düzen oturttum kendi kendime. Hala diyet yapmaya çalışıyorum. Sabah ve öğlenleri ne bulursam onu yiyorum akşam ise sadece yoğurt yiyorum. Böyle bir diyet ver mı bilmiyorum ama ben yaptım oldu. Bu sayede param da cebimde kaldı, bu şekilde devam edersem yılın sonuna doğru ciddi miktarda para biriktirmiş olacağım sanırım.
Yarın tekrar annemin yanına döneceğim. Bizim okulda bayram tatiline girecek. Milleti taa nerelerden sırf 5 gün için getirdiler. Bir bizim bölüm açıldı zaten koskoca üniversitede diğer herkesin dersleri 28de başlıyor.
22 Eylül
Annemle memlekete gittik, yeni ev aldı annem, sürekli onu görmek istiyor. Evin eksikliklerini belirlemeye çalışıyor. İyice kendini kaybetti, sürekli babama lanet okuyor. Ablamla sürekli para meseleleri yüzünden kavga ediyorlar, ben çok bunaldım bu durumdan.
Memlekette sadece 1 gün kaldık. Eğlendim, bol bol yedim. Ne yapabilirim ki başka memlekette. Akrabalarla vakit geçir, ye ve iç ama başkasının evinde olduğun için rahat rahat sıçama, fenalık geçir. Budur memleket ziyareti.
Laptopumu yanımda getirmedim, kendime ve kitaplara daha fazla vakit ayırmak için, bakalım becerebilecek miyim?
Herkes kendine çok iyi baksın. Ben ilk defa kendime iyi baktığımı, kendimle daha barışık olduğumu hissediyorum. Seni sevmekle mecbur olmayan insanın seni sevmesi, senin de o insana karşı boş olmaman çok güzelmiş.
Uzun uzun yazamıyorum. Masaüstünde vakit geçirmek ölüm gibi.
Bu aralar okumaktan hoşlandığım Someone Like Olds ve Riri'nin Rorosu bloglarını ziyaret edin.

İlgili Yayınlar

12 yorum

  1. "Seni sevmekle mecbur olmayan insanın seni sevmesi, senin de o insana karşı boş olmaman çok güzelmiş." ne güzel bi cümle ve yazı :) Umarım keyifli bir tatil geçirirsin

    YanıtlaSil
  2. Aaa! Resmen reklam kokan hareketler! Teşekkür ederim ama. :) Ve barışık olmana çok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Hey! Çok çok teşekkür ederim :) Önerdiğin sitede çok güzelmiş bu arada, güzel albümler buluruz belki :) Daha iyi hissettiğine çok sevindim!
    İyi tatiller, iyi okumalar*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim. Sana iyi tatiller.

      Sil
  4. İyi tatiller ve iyi okumalar umarım tatilin dilediğin gibi geçer.*-* :)

    YanıtlaSil
  5. Siteye hemen bakayım, kurcalayayım çokça. güzel şeyler çıkacak gibi görünüyor.
    Mert de aynı sebeple getirmedi bilgisayarını, hadi bakalım eheh. Mutlu olman çok güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert'i de takdir ettim. :) Kurcala kurcala. :)

      Sil