Bazen Oturuyorum ve Düşünüyorum, ve Bazen Sadece Oturuyorum

12:22


Hatırlıyorum, küçükken sürekli sarışın olmak isterdim. Tabi siz fotoğrafımı görmediniz ama ben baya esmer bir çocuktum. Geçmiş zaman kipi kullanınca sanki şu an esmer değilim şeklinde anlamayın; hala esmerim ama artık çocuk değilim ne yazık ki. Annem hep karabiberim diye severdi beni, zaman zaman kanı çok ısınınca hala karabiberim diye sever. Anlayacağınız Serdar Ortaç'ın hayatıma olan etkisi -hiç dinlemem- baya fazla; bir kere de orospu dershane arkadaşım onu başkalarına satınca tüm sınıfın önünde Serdar Ortaç'ın 'Binlerce Dansöz Var'ını açıp bu şarkı sana gelsin deyip tüm sınıfa beni rezil etmişti. Elimden zor almışlardı kızı; şimdi hatırlıyorum da, bir kaç ay sonra ben kıza aşık olmuş gizli gizli çantasına aşk mektupları falan bırakmaya başlamıştım. Sonra annesi dershaneyi bastı da göt korkusundan kızın yanına pek yaklaşmadım.
Nereden nereye geldi konu her neyse ben ne diyordum, evet, baya esmerdim. Yazın yazlığa gittiğimizde öyle bir yanıp, kararırdım ki; geceleri sadece gözlerimin parıltısı gözükürdü karalığımdan; o zamanlarda kara kedi diye dalga geçerlerdi. Resmen çocukluğum kafama benle nasıl dalga geçiliyor şeklinde kodlanmış. Esmerlik bir yerde bende takıntı haline gelmişti. Nedenini de bilmiyorum, ama esmer olmaktan hiç mutlu değildim. Sarışınların daha üstün olduğuna dair düşüncelerim uzun süre beynimin en karanlık köşesinde yer aldı. Tanrıya şükürler olsun artık öyle takıntılarım yok, hoş zaman içinde yeni yeni takıntılar edindim. Bir ara özellikle olgun insanlardan hoşlanıyordum, bir ara zencileri takıntı haline getirdim. Şu an ise tamamen takıntılarımdan, daha büyük bir anlam katmak ister ise fetişlerimden, kurtulmuş durumdayım. İnsanların neredeyse tek baktığım fiziksel uzuvları yüzleri haline geldi. Bir de ayaklar var tabi; söylemiş miydim ayaklardan genel olarak iğreniyorum. Mümkün mertebe kendi ayağıma bile bakmamaya çalışıyorum, evde çorapla dolaşıyorum. 
Aman yine boş boş şeylerden bahsettim, bu yazıyı daha fazla saçmalamadan kapatayım. Gideyim biraz dolabı açıp önünde dikileyim. Rezil hayatımı diyet yapmaya başlayarak daha da rezil hale getiriyorum şu aralar. Gideyim oturma odasında annemin yanında oturayım biraz, bok gibi yaz dizilerine bakarım belki. Belki dışarı çıkarım, çıktığıma pişman olurum. Dışarı çıktığım an eve ne zaman döneceğimi düşünürüm, götüme kadar terlerim dışarıda. BİM'e de uğrayayım, elmalı keklerden alırım ama diyetteyim büyük ihtimal bir şey almadan çıkarım; fena mı oldu serinlemiş olurum. Ama yoğurtlarından almayın, yoğurtları berbat.

İlgili Yayınlar

18 yorum

  1. Ya biliyor musun ben de ayaklardan iğreniyorum. Hiç hoşlanmıyorum ayak görmekten. Bir insanın ayağı olduğunu idrak etmek ondan bir nebze olsun uzaklaşmama neden oluyor, o yüzden hiçbirimizin ayakları yokmuş gibi yaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende zorunda olmadığım sürece bakmam kimsenin baldırından aşşağısına. :D

      Sil
  2. Ben de eski zamanlarda zencilerin gördüğü haksızlıktan dolayı onlara daha hoşgörülü davranırım ve de severim.Özellikle renkli gözlü olanlar çok tatlı oluyor :)
    Bir zamanlar sende olan takıntı şu an kardeşimde var.Sırf güneşte biraz fala yandı diye şimdi kendine sürekli beyazlatıcı krem sürüyor,sanki işe yarayacak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aman umarım atlatır kardeşin bu saçma dönemi. ben atlattım.

      Sil
  3. Resmen okuduğumda kendimi buldum, yorum bırakmadan geçmek istemedim. Renklere göre lakap takma durumunu bende uzun süre yaşamıştım. Benimki de kara böcek idi. Ayaklardan iğrenme durumunu herkes yaşıyor galiba, bedenimin bir parçası olarak görmekte epey zorlandığım zamanlar oluyor benimde. Ve evet bende diyetteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin dertleri ortak sanırım ya. Daha büyük dertlerimiz olmasın yeter ki.

      Sil
  4. bence BİM in yoğurdu iyi :) hayatta almam BİM in abur cubur larını :) bide cips leri güzel :)
    uzuv dikizleme olayınıda takma kafaya ben 25 yaşındayım hala gözüm uzuvlarda :) zamanla geçer.( heralde )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya deli misin yoğurtları donmuş gibi. :D Hem de nişastalı hem de çok nişastalı; tadı tatlı resmen. Bir kere aldım yensin diye tuz koydum içine. :D Aburcuburları bilindik markaları yiyorum kendine ait markalarına pek almıyorum.

      Sil
  5. O durum herkeste vardır yahu. Esmer olan sarışın olmak ister. Sarışın olan esmer olmak ister. Kompleksler bitmiyor hani. Güzel yazıydı. Takipçilerin olarak teşekkür ederiz. Seni tarikat lideri falan ilan etmiyorum yanlış anlaşılma olmasın :) -Anon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anon'larımın hepsine bayılıyorum demek istiyorum önce. Bilmem tr şartlarında sarışınlar sarışınlıklarından memnundur bence. Benden tarikat lideri olmaz zaten ya, en fazla hepinizi içmeye götürürüm. İlk sarhoş ben olurum, sonra benim ardımı toplamak zorunda kalırsınız. :D

      Sil
    2. Sarışınım ve kızıl olmak istiyorum. Bence bu daha fena :) -Anon

      Sil
  6. bende ayaklarımdan iğreniyorum çok şekilsiz^^^^^^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayaklarımda problem yok benim ama ben genel olarak tüm ayaklardan ayırt etmeden tiksiniyorum.

      Sil
  7. Ben seni kız biliyodum:D:D Özür dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil, özür dilemene gerek yok. :D

      Sil
  8. Sarışın olup napcan? Çok istiyosan boyat. Gölge falan at. Ten rengin de mi koyu? Göz rengin falan da mı?

    YanıtlaSil