Son Zamanlarda Olup Bitenler ve Mastürbasyon Hakkında

12:13


Bloga en son yazı girmemin üzerinden baya bir zaman geçti. Yayınladığım son 2 yazıyı pek yazıdan saymıyorum toplasanız 4-5 cümle anca vardı iki yazıda da. Bu aralar neler yaptım kısaca anlatmak istiyorum.
Sonunda sınıfı geçtim. Finalden sadece 50 almam gerekiyordu, 70 alarak beklediğimden de yüksek bir not alarak 1. sınıfa sonunda noktayı koydum.
Evimi değiştirdim, tek başıma ev taşıdım. Hiç kimsenin başına gelmesini istemeyeceğim bir tecrübeydi. Altımda araba olmadığı için tüm eşyalarımı taksiyle taşımak zorunda kaldım. 3 seferde evi taşıyabildim, bu yüzden de taksiye baya bir para bayıldım. Bir an tüm eşyaları sokağa atıp, kaldırımın kenarına yığılıp ağlayasım gelse de büyük bir sinir krizi geçirmeden atlatabildim. Yeni ev eski evime göre villa sayılır. Antep'e yolu düşen olursa davetlimdir, eğer koltukta yatmaktan gocunmaz ise. 
Eski evim çok küçüktü, evcil hayvan edinmeye cesaret edemiyordum. Artık evim daha büyük olduğu için kedi sahiplenmek istiyorum. Araştırmalarımı yapıyorum, bu konular hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim. Nereden kedi bulabilirim, aşısıydı, mamasıydı falan aklımı kurcalayan çok fazla soru var. Lütfen yardım edin.
Sınava girip, evi taşıdıktan sonra annemin yanına döndüm. Ablamın da işleri bittiği için o da geldi. Beni sinir etmeye devam ediyor, pasif agresif tavırlarında iyice artış yaşamış. Psikolojik baskıyı hiç kaldıramıyor. Okulu bitiremedi, annemler eskisi gibi para gönderemeyeceklerini söylüyor. İşe girmesi, uzayan okulunu bitirmesi gerekiyor. Ona da hak veriyorum ama bu aralar birlikte vakit geçirmek istemiyorum.
Babamla annem arasında ki bağ tamamen koptu. Babam kendine yeni ev bakmaya başlamış bile. Benim için gerçekten hiç bir sorun yok, ikisi de beni parasız bırakmadığı sürece. Ama ikisinin de psikolojisi bozuk fark ediyorum. İnsanın kendi ebeveynini aciz görmek farklı bir şekilde üzüyor.
Bilgisayarım tam tamına 3 gün boyunca serviste kaldı. Laptopun menteşelerinin ikisi de kırılmıştı, mecbur ayrılmak zorunda kaldım sevdiğimden. Yokluğunda ne yapacağını şaşırdım. Bir ara bir kaç kitaba sardım ama çoğunu yarıda bıraktım. Sanırım elimde 10-15 tane kitap var ilk yüz sayfasını okuyup sonra devamını getiremediğim. Umarım o kitapları yazın sonuna kadar bitireceğim.
Sanırım bu kadardı son gelişmeler. Gergin, durağan ama yoğum zamanlar geçti. Artık biraz daha huzurlu olmak istiyorum. Gece yatağa yatarken bu işi nasıl halledeceğim diye beynimi patlatacaak kadar çok düşünmek istemiyorum. Bir de sol gözüm seğirmeye başladı, bir nedeni var mıdır acaba, hiç başıma bir böyle bir şey gelmemişti daha önce.
Yazının ikinci ama kısa kısmına geçelim şimdide. Okul zamanları, yani tek başıma yaşadığım dönemler çok fazla kez mastürbasyon yapıyordum. Şu son zamanların yoğunluğuyla ister istemez azaltmıştım. Eve geldim şimdide bilinçli olarak azaltmaya çalışıyorum. İnanamazsınız ama hiç kolay değilmiş. Ben baya bağımlısı olmuşum kendini tatmin etmenin. Günde 3-4 kez yaparken bile, kafamda sürekli istediğim zaman bırakabilirim diye düşünüyordum ama o iş öyle olmuyormuş. Gerçekler şak diye suratıma çarptı. Bırakmaya çalıştığım ilk zamanlar baya sinire strese bağlamıştım ama şu an daha iyiyim. Buradan tüm ergen ve ergen kalan kadın-erkek arkadaşlara tavsiyemdir 'mastürbasyon güzel bir şey ama bokunu çıkarmamak en iyisi.'
Not: Daha önce mastürbasyonun ne olduğunu bilmeyip bu yazıda görüp googleda araştıran arkadaşlardan şimdiden özür dilerim. Ama elinde sonunda ne olduğunu öğrenecektiniz arkadaşlar, umarım çok erken olmamıştır. Yeni öğrenen arkadaşlar için küçük bir not herkes yapıyor, yapmıyorum diyen yalan söylüyor.

İlgili Yayınlar

19 yorum

  1. Taşınmana sevindim, zor olmuşsa da güzel olmuş sanırım, büyük ev, hayvan besleyebileceksin falan... *-* *bu yaşta çok büyüleyici geliyor bunlar hep tabii* Ama belli ki stres altındasın çünkü o göz seğirtmesi stresten oluyor, bana da olmuştu, tedavisi ise garip gelebilir ama çay. Valla. Gözünü çaya tutuyorsun, iyi geliyor. Mastürbasyon konusunda da (uzmanlık alanım dfshgjklkj) EVET TEK KÖTÜ YÖNÜ BAĞIMLILIK YAPMASI.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stresten olduğunu bende tahmin etmiştim ama çaya tutmak gerekirken tam olarak neden bahsediyorsun anlamadım. :D Sallama çay paketini mi tutacağım yoksa gözümü demleme çaya sokarsam çok iyi sonuç alamam gibi geliyor.

      Sil
    2. Gözünü çaya sok. Bana öyle yaptırttılar. Ama zaman da başka bir çare böyle saçma bir yöntemi denemek istemezsen.

      Sil
  2. Evcil hayvan konusunda çok şanslısın, umarım yakın zamanda bir kedi sahibi olabilirsin. Çok kıskandım ya, kedisi olan insanlardan daha şanslıları yok. ;v;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim umarım bir kedi bulabilrim yakın bir zamanda. :)

      Sil

  3. Mia'nin sayfasında başlık dikkatimi celbetti, sonra olanlar oldu. diğer yazılar da nasibini aldı bundan elbette ki, boş dönmek istemedim sanırım. ama ilk buna konuk olduğum için buranın altına yazmak istedim. ya da ne gerek vardı şimdi böyle bir dibaceye. neyse'nin burada işimize yaramaz, sadece zaman kazandırır. evet. taşınmak gerek. bazen ama. çünkü ruhun buna ihtiyacı var. ötesi de lirik bir hava katar ruha. zira en çok şairler taşınır. örnek cemal süreya: 27 defa. mastürbasyon'a gelince, mahallece dışlanmış bir ihtiyaç, yani bakış açısına göre anlam kazanır bu: ahlaksızlık ve ihtiyaç. bir de aldatmanın ilk prototipi. düşlerde olsa bile.


    az önemli not: merhaba bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an kimseye karşı bir sözüm olduğu için aldatma sayılmaz. Masturbasyon hakkında yazmayı aslında bir süredir düşünüyordum, çünkü burası benim kişisel blogum ve kendi kendime otasansür uyguladığımı fark ettim. Hala yazmak istediğim ama yazmadığım bir çok konu var toplumun çoğu bireyi tarafından ahlaksızca sayılan. Ama benim için genelde bir şey ifade etmiyorlar, etmeyecekler de.
      Merhaba ve hoş geldin bloga. Hangi yazılar ilgini çekti merak ettim. ^^

      Sil
  4. ''Günde 3-4 kez yaparken bile, kafamda sürekli istediğim zaman bırakabilirim diye düşünüyordum ama o iş öyle olmuyormuş. Gerçekler şak diye suratıma çarptı.'' bunu okuduktan sonra diğer yazılarınıza baktım, emin olmak için cinsiyetinizle alakalı olarak, zira bu tam bir erkek cümlesiydi. ancak kelimelerinizdeki naifliklik bir kadın olduğunuzun en açık tezahürüydü. halk arasında buna dobralık denir. blog sizin blog kim karışır elbette ki... ama madem sordunuz en çok bu yazılar dikkatimi çekti:

    En Sevdiğim Ilk 10 Film-En Sevdiğim Ilk 10 Film-2014 Yılının En İyi 10 Filmi.


    çok az önemli not II: bundan anladığım üzre, sinema ilgili alanınız, en çok diziler.
    o zaman bu filmlere ne dersiniz:

    Dogtooth(2009)
    Bad Boy Bubby(1993)


    Rastgele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmleri izleme listeme ekledim, teşekkür ederim. Ama bir şeyi yanlış anlamışsınız. :) Kadın değil erkeğim. Ama yanlış anlamadım ya da alınmadım, merak etmeyin. ^^ Belki sormaktan ya da söylemekten çekinen sizin gibi başka okuyucularda var mıdır acaba diye merak da ettim açıkçası. :D

      Sil
    2. açıkcası bende kadın olduğunu sanmıştım aslında arasında kalmıştım :) masturbasyon dan sonra erkek heralde diye düşündüm :) çünkü bence o işleri erkekler kadar çok düşünmüyor ve bağımlısı olmuyor kadınlar :)

      Sil
    3. Ya cidden mi. :D Bilmiyorum kadınlarda masturbasyon nasıl işliyor bilmiyorum onlara sormak lazım. :) Anonim, sen nereden buldun blogu. Bu soruyu her bloga gelen anonime soruyorum. .d

      Sil
    4. bilmem hatırlamıyorum nerden bulduğumu öylesine gezinirken heralde :) ama 1 aydır filan takip ediyorum :) hatırlarsan şu ask.fm de twtr ile ilgili soru saran kişiyim :)

      Sil
  5. ama kadınlık dışında her şey doğru, naif, hassas bir üslup. blogta da aynı hava hakim. gene de alınmadığınıza sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarıdan bir göz daha iyi gözlemler sanırım. :)

      Sil
  6. Göz seğirmesi tamamen stresten kaynaklanıyor. tedavisi de stresten uzak durmak. gözünüze bir zararı olmaz merak etmeyin. Zaman içinde kendiliğinden geçecektir.

    YanıtlaSil
  7. çok masturbasyon demek not aldım bunu :D

    YanıtlaSil
  8. ben antep'e gelmek isterim, masturbasyon belli bir yaştan sonra sıkıcı geliyor, çok rahat bırakıyorsun, evcil hayvan işini iyicene (iyicene) düşün derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklerim bana ulaşırsan bir yerden. :) ama yazın antepte olmuyorum genelde söyleyeyim. :)

      Sil