En Sevdigim Indie, Soul ve Synthpop... Albümler

12:29


Bütün albümler linklidir. Üstüne tıklayarak youtubeda albümleri dinleyebilirsiniz.
İndie: Müzik endüstrisinin büyük şirketlerinin bulaşmadan kendi yoluna bakan müziklerdir.
Soul: R&B müziğinden esinlenilen vokal ağırlıklı müzik türü. Siyahiler arasında yaygınmış daha önce şimdi herkes söylüyor. Beyazların söylediğine blue-eyed soul deniyormuş ayrıca.
Synthpop: Punktan evrilmiş bir müzik türü. 80'lerde çok popülermiş. Şimdilerde de yeni yeni gruplar bu tarza dönüyor. Sentez pop sanırım direk türkçesi.


NOT: En sevdiğim albümleri toplamak için çıktığım yolda baktım ki sadece son zamanlarda dinlediğim en sevdiğim albümler listesi oluşmuş. Bu listenin tüm zamanlar listesi olmadığını her ihtimale karşı belirtmek istedim. ^_^

İlgili Yayınlar

7 yorum

  1. çok güzel bir liste olmuş, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil. :) Dinleyip de beğendiklerin olduysa ne mutlu bana. :)

      Sil
  2. aa çok güzel bir yazı olmuş bu. müzik konusu benim kendimi eksik hissettiğim konulardan biri ve böyle yeni şeyler keşfedince çok mutlu oluyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğendiklerin çok olur. ^^

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Meliss. bu yorumu okuyorsan bana mertkytrk@gmail.com mailinden ulaşır mısın? :)

      Sil
  4. Florence+Machine yeni albüm çıkarsın artıık:) 'dog days are over' bir dönem sürekli kafamda çalan bir şarkıydı.. bu gece dinlenecek albüm bulundu:)
    diğer albümler de çok güzel görünüyor. daha önce dinlemediğim bir kaçını kestirdim gözüme:)

    YanıtlaSil