Müzikle Alaka Seviyem | Mim

23:41


1) Müzik denildiğinde aklınıza ilk gelen kelime nedir?
Kulaklık geliyor. Benim gibi ayda bir kulaklık eskitiyorsanız müzik denildiğinde aklınıza başka bir şey gelmez.

2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?
Yani ara derken bazen 'tamam bugünlük bu kadar yeter' dediğim oluyor ama hiç öyle günlerce müziksiz kalmadım, kalamam.

3) Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğimiz türden yani.
Hiç odama poster asmadım. Fanı olduğum kesin olmuştur. Bundan 1 ay öncesine kadar Haim grubu fanı sayılırdım. Şu anda müziklerini dinliyorum ama eski heyecanım kalmadı maalesef.

4) Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Evet.

5) Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz ne?
İndie. Tam bir tür değil ama indie müziklere takıntım var.

6) Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Türkçe rap. Hiç dinlemedi, dinlemem.

7) Size "Bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz?" desem?
Aklıma hiç bir şey gelmedi geçelim bu soruyu. :D

8) İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Her şeyi.

9) Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?
Bu aralar çok dinlediğim şarkılardan küçük bir potpuri yapayım size. :) Çok seviyorum bunları bu şarkıları bu aralar. Dinleyin lütfen kırmayın beni :)

























10) TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Tv izlemiyorum.

11) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kimdir?
Aklıma tek isim gelmedi. Şimdi ki türk pop şarkıcıların yüzde 90'ı diyeyim.

İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. Hoş şarkılar seçmişsin tavsiye kısmına öneriler için teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
  2. :D Şarkılar güzelde cevaplarına çok takıldım :D Hiç poster asamadın mı ya odana . Ben bile astım düşün artık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem hiç sevmez öyle şeyleri. :D duvarda iz bırakıyormuş bantlar. çivi bile çakılmaz bizim duvarlara. :D

      Sil
  3. Selam Otter. Indieciyim demişsin. Paylaştığın şarkılar hafif popçik. Aaa. Bak hiç olmadı. Indie için bir radyo kanalı var. Radyo Eksen deyu. Ben İstanbul'da olduğum için radyodan dinleyebiliyorum. Frekans oralardan tutmadığı için internet yayını da yapıyorlar. Arada bir dinleyebilirsin yani :)) Bu arada asla dinlemem dediğin Türkçe Rap vardı. Türkçe olduğu için mi rap olduğu için mi?? -Anon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay farkındayım onun ya Adsız ama tam olarak alışıldık dımtıs pop olmadığında da hem fikir olmalıyız bence. Özellikle ilk iki şarkıdan bahsediyorsan bence şarkıcılar popçu ama şarkılar çok da pop sayılmaz. Özellikle Carly Rae'nin kinde baya 80ler altyapısı falan var. Burada bir Anything Could Happen var sanırım direk pop diyebileceğin. Yani ben böyle düşünüyorum ama doğru da olmayabilir çünkü müzik ile ilgili hiç bir altyapım yok. Eğer buraya bir daha gelirsen bir cevabını beklerim.
      Türkçe Rap'i hem rap olduğu hem de türkçe olduğu için sevmiyorum. Yabancı rapde dinlemiyorum ama arada sırada mutlaka maruz kalıyorum şarkıların içinde. Ama yabancı rap dinlemem diye bir kuralım yok Azelia Banks'ın Soda şarkısını 1 ay kesintisiz dinlemiştim. :D

      Sil