Dawson's Creek Anması | Fotoğraflarla

19:51

Ara ara gelen Dawson's Creek'in hasretle burnumda tütmesi durumuna karşı Buzzfeed'de karşılaştığım bu resimler ilaç gibi geldi. Fotoğraflar J.Crew adlı bir markanın katalog çekimlerinden. Gerçekten mükemmel, klasikleşmiş pozlar var. Sizde benim gibi Capeside koyunu ve bu dört kafadarı özlediyseniz bir göz atın derim.
Fotoğraflara yaklaşık bir yarım saat baktıktan sonra tam bir nostalji yaşadım. Şimdiden ilk sezonu yeniden izleme planları yapmaya başladım. Umarım sizlerde bu güzel diziyi izlersiniz ve Dawson's Creek ailesine yeni üyeler katmış oluruz.
Not: Sizin favori fotoğrafınız hangisi oldu?




Bu favori fotoğrafım olabilir. 




İlgili Yayınlar

9 yorum

  1. Peter Bishop bu ne hal ya o karizmadan eser yok :D

    Şaka maka iyi oldu Peter'ın genç hallerini görmek. Bu arada Dawson's Creek uyarlaması olan Kavak Yelleri'ni çok sevmiştim ben. *ilk bölümleri tabi sonraki malum yerli dizi süründürmesi olan bölümleri değil*

    Sence bu diziyi izlemeli miyim? Sonuçta uyarlamanın aslını izlemek daha iyi olur. Ama klişe bir gençlik dizisiyse de pek bulaşmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya biz onun ne hallerini biliriz.
      Kavak Yelleri ve Dawson's Creek'in bence hiç bir alakası yok. Ki ben ikisini de izlemiş sayılırım. Kavak Yelleri'nin bir süre sonra düzenli takipçisi olamadım ama tvde karşılaştıkça izledim.
      Dawson's Creek'i yeri bende her zaman çok ayrıdır. O yüzden seni doğru yönlendirebilir miyim bilmiyorum açıkçası. Öncelikle kendisi ilk gençlik dizilerinden birisidir, o yüzden klişe değildir. Bu türün kurallarını yazmıştır. Diğer gençlik dizileri gibi ezik, popüler olayı yoktur bu dizide. Karakterlerimiz değişikler, olay lise gençlik dizisinden çok kasaba gençliği şeklinde ilerliyor.
      İlk sezonu sadece 13 bölüm. Bence bir şans ver derim. Şimdiye kadar izlediğin en iyi arkadaşlık ilişkilerini de göreceksin. Sende Joey gibi Dawson'ın yatak odasının penceresinde belirmek isteyeceksin diye düşünüyorum. :D

      Sil
  2. herhalde hepsinin merdivende sarıldığı :D

    YanıtlaSil
  3. yaaa dawson's creek!!!!
    sondan ikinci tabii. Pacey ve Joey :D
    acaba ben de mi başlasam ilk sezondan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da güzel joey'in kafasını pacey'e dayadığı da güzel. :)

      Sil
  4. Ben bu diziyi çok izlemek istedim aradım ama bulamadım önerebilecegin bi site var mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an bir sitede yayınlanmıyor sanırım. Torrentten indirip izleyebilirsin altyazıları var türkçe. :D

      Sil
  5. Nerede seyredebilir bölümleri

    YanıtlaSil