Benim Babam Berbat Bir İnsan

13:41


Hayatımın yeninden en kötü zamanlarına girmiş bulunuyorum. Gerçekten hayatta herkesin aşması gereken sorunlar var mı yoksa tüm zorluklar bir bir beni mi buluyor merak ediyorum. Hiç bir zaman sorunsuz bir hayata sahip olamadım. Ailesel sorunlarım bittiğinde kişisel sorunlar içinde boğuluyorum, ruhsal olarak biraz yükselmeye başladığım her seferinde ise ailem yeniden beni dibi çekiyor. 
Daha önce hiç bahsetmemiştim ama annem ile babam ben 5. sınıftayken boşandılar, ben lise 3. sınıftayken tekrar evlendiler. Ben şu an üniversitede 3. yılımdayım ve tekrardan boşanacaklar. Neden ayrılıyor tekrar birlikte oluyorlar detaya girmek istemiyorum ama tüm suçun tamamen-yüzde yüz babama ait olduğunu söylemem gerekir. Nefret ediyorum sanırım babamdan, dünya üzerinde kimseden nefret etmediğim kadar nefret ediyorum. Hayatımı sikmek için hiç bir fırsatı kaçırmıyor. Anneme yaptıklarıyla, nankörlükleriyle duygularımın içine sıçıyor. Benim ise her zaman olduğu gibi elimden hiç bir şey gelmiyor. Bire bir zaten hiç bir zaman kavga etmedik, ama hayatı boyunca verdiği boktan kararlarıyla benim hayatımın içine sıçıyor. Annemle araları bozuldukça benle arasını düzeltmeye çalışır, huyudur bu. Hiç bir zaman aramayan sormayan adam, aramaya hal hatır sormaya başlar; öpmeye sarılmaya başlar. Nefret ediyorum bu iki yüzlü huylarından, bu şekilde davrandıkça daha çok tiksiniyorum ondan. Ama dediğim gibi elimden hiç bir şey gelmiyor. Çünkü kendimi maddi olarak destekleyemiyorum, muhtacım ona. Ona muhtaç bir mahluk olduğum içinde kendimden nefret ediyorum.
Hiç bir arkadaşımla konuşamadım hiç bir şeyi. Çok iyi dinleyiciyimdir ama derdimi anlatmak nedense çok zor geliyor. Belki paylaşsam rahatlarım diyorum ama rezil babamın yaptıklarından bahsetmek içimden gelmiyor.
Eve geldim. Annem yalnız kalmasın diye finale evde çalışacağım. Nefret ediyorum, dünya da sevdiğim tek insanın acı çekmesini görmekten. Çok daha iyilerini hak ediyor, keşke anneme daha iyi bir hayatı ben verebilsem.

İlgili Yayınlar

24 yorum

  1. Anne ve babasıyla hiç problemi olmadığını söyleyen biri %100 yalancının önde gidenidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke sadece küçük problemlerimiz olsaydı. babamın hayatla problemi var sanırım.

      Sil
    2. Alice'e can-ı gönülden katılıyorum. Artı olarak şimdi nispet yapar gibi olmasın ama benim babamla aram çok iyidir ve ben küçükken herkesin arası iyi zannederdim. Büyüdükçe öğrendim böyle olmadığını zira benim de annemle aram pek iyi değildir. Of neyse çok bahsettim kendimden. Şöyle ki, bazı ailevi şeyleri kimseye anlatamayız misal ben (bak yine ben) çok rahat açıldığım arkadaşlarıma hiç bir ailevi sorunumu anlatamadım. Çünkü böyle bir şeyi anlattıktan sonra o kişiyi birdaha görmemen ya da hiç görmemen, aynı burada olduğu gibi anonim olman gerekiyor. O yüzden tavsiyem şudur ki ne zaman sıkılırsan gel buraya yaz. YARDIM EDERİZ ULA
      Bir diğer tavsiyem şu ki zannımca baban da ne yaptığının farkında değil zira çocuk oyuncağı gibi sıkılınca boşa özleyince evlen muhabbeti bunu gösteriyor. Bence anneni kolla gerekirse babandan bile uzak tut

      Sil
    3. teşekkür ederim buraya yazmaya çalışacağım. ama dertlerimle de çok boğmak da istemiyorum blogu ve okuyanları. :) bende herkesin babası sorunlu annelerle arası iyidir çocukların sanırdım ama değişiyormuş demek ki. :)

      Sil
  2. Derdini anlat kardeşim dinleriz biz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kardeşim. buradan başka kimseye bahsedemiyorum zaten.

      Sil
  3. Inanki tek dertli sen degilsin bu konuda, bir otursakda anlatsam sana kendi yasadiklarimi, arkadaslarimin babalari hakkinda anlattiklarini, kendi akrabalarimda gördüklerimi "babam iyiymis yine ya" dersin belkide kim bilir :) Senin disinda olaylar gelisiyor, bu yüzden kendine odaklan ve kendini kurtar, sana tek tavsiye edebilecegim bu. Senin isin gücün durumun rahat olduktan sonra sevdiklerinde rahat edecek senin sayende, sahsen ben herzaman öyle yaptim. Babanin yakinlasmalarinada he he de gec en iyisi, ne iyi ol ne kötü, hayatinin disinda tutmaya calis mümkün oldukca -ki seni dahada fazla etkiliyemesin. Herkesin derdi var, en mutlu gözükenlerin bile!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tavsiyelerin için teşekkür ederim. biliyorum herkesin dertleri var ama insan genelde acı yaşayan tek kendi sanıyor.

      Sil
  4. Hepimizin çözmeye çalıştığı şeyler oluyor, önce onu söyleyeyim. Teselli verici mi oldu üzücü mü onu bilmiyorum ama. Ayrıca ne zaman istersen sağdan soldan yazabilirsin, biliyorsun ama tekrar söyleyeyim. Bazen uzaklardaki insanlarla paylaşmak daha kolay oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol biliyorum. konuşmak istersem ilk aklıma gelecek insanlardan birisin cessie.

      Sil
  5. anneler babalar her zaman dört dörtlük anlaşamazlar sizinkiler sadece daha fazla anlaşamıyorlar öyle düşün.kendini bence yerlerine koy babandan yada annenden nefret etme onların kişilikleri var ikisininde başka huyları var tıpkı senin gibi seninde bir kişiliğin var evlenince karakterinden ödün vermeyeceğin konular olabilir eşine dayatamazsın bunları ama iki tarafta birbirine karşı anlayışlı olursa evlili sürüyor olmazsa sürmüyor işin tüm özü bence burda .bu arada bende kanseri yenmiş biri larak diyorum ki dalgana bak hayatına bak kimseyi hiçbirşeyi kafana takma anneni seviyorsan sev babanı sevmiyorsan sevme ama babanında artıları varsa sev anneninde hoşuna gitmeyen şeyleri olabilir sevmeyebilirsin yani bu bir bütün değilde parça olarak düşün .ben mesela bazen severdim annemi bazen sevmez sonra anladım ki kusurlarıylada olsa o benim annem ,saygı duyuyorum ikisine de sende yavaş yavaş bence alışırsın buna iki yüzlülük hoşuna gitmiyorsa olabildiğince uzak kalabilirsin bunu sağlayacak olan sensin .sen ne istersen o olur unutma.bir bireysin onlarda kendince bir bireyler anlaşamamaları seni katiyen etkilemesin he bu arada hep boşanan ailelerin arkadaşlarım var benim evet cümlem biraz düşük oldu ama idare et dün iki ünite kan yedim ellerim delik deşik,demem o ki onlar ççifte maaş alıyorlar ben tek :D o hem anasından alıyor hem babasından :D eğer böle birşey varsa bence iyi :Dişin şakası tabi herşey para değil ama huzurunu hiçbirşeyin bozmasına izin verme sadece özüne odaklan sen değerlisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu uzun ve düşünceli yorumun için. bu sürecin bitmesini ve annemin en az hasarla bu zamanları atlatmasını istiyorum başka hiç bir isteği yok açıkçası. sana da çoook geçmiş olsun umarım her şeyi atlatırsın. sağlıcakla kal.

      Sil
  6. canım acımadım cunu guclu bırı olduğunu hıssedebılıyorum. umarım hersey senın ve annen ıcın co güzel olur ıyı bır hayat senn ellerinde unutma :=) opüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook sağol yorumun için. teşekkür ederim.

      Sil
  7. kabahat babandaysa ve annen bir şekilde o insandan kurtulabiliyorsa yine de sevin otter... bunu başaramayan çok anne var. ve o sorunlu babayla aynı evde yaşamak zorunda kalan çocuklar da, ülkemizde adına ""kutsal aile" denen bu psikopat ilişki ürünü içerisinde aşırı derecede olumsuz etkileniyorlar. bir şekilde kurtuluyor annen, keşke benim ki kurtulsaydı ama cesaret edemedi. sizin sorunlarınızın ne olduğunu bilmiyorum ama çok büyük gözüküyor. ama yukarda arkadaşların da dediği gibi, maalesef yalnız değilsin.

    vaktin olduğunda şu yazıyı okumanı tavsiye ederim.
    http://yeterliannebabalik.blogspot.com.tr/2012/03/yeterli-anne-babalk-dag-gibi-saglam.html

    diğer yazılardan farklı olarak anne babaya değil, çocuğa çıkış yolu gösteren bir yazı. belki senin de okurken gözünden bir damla düşer benim gibi. mümkünü olursa, önerisine de kulak ver derim, işe yarıyor. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı okuyorum gönderdiğin için teşekkür ederim. tüm hata tamamen babamda. neden babamın bu kadar kötü olduğunu söylemekse gelmiyor içimden. ama her şey gözümün içinde yaşanıyor, çocukda değilim ki kim haklı kim haksız bilmeyeyim.

      Sil
  8. Lazy otter, inan babana ne kadr kızarsan kız yıpranan sadce sen olacaksın. Ama bunu bilmek bir şeyi değiştirmeycek, her zaman hem kendini yıpratmaya hem babana kızmaya devam edeceksin. Ben etrafımda iyi baba çok az gördüm. Benimkinin de yaptıklarını saysam aynı şekilde nefret edersin, tanımadığın halde.
    Bir yerden sonra artık biz ne kadar kızarsak kızalım babaları da kusurlu insanlar olarak kabul etmek zorunda olduğumuzu anladım. İnsan işte. Kusurlu, hatalı, bazen iyi bazen kötü. Ben nefreti de, haksızlığı da, sorumsuzluğu da, bencilliği de ilk ailemde tanıdım. Artık kabullendim, yapacak bir şeyim kalmadı.

    YanıtlaSil
  9. Buraya nasıl geldim bilmiyorum.internette gezinirken bu yazıyı gördüm.İçini rahatlatmaz ama senin babandan daha kötüleri var.
    ;Adam büyük şehirlere giderdi küçük kızlarını karısını evde bırakıp başka kadınların kollarına.Anne o adamdan boşanamadı çünkü çok korktu.Bu kızlar ilk okula giderken çalışmayı öğrendiler.Ortaokulu okuyamadılar çünkü çalışmaları gerekiyordu.Kazandıkları paraları babaları ellerinden alacağı için birazını verip azını da saklarlardı.Çünkü babaları eve ekmek almazdı.evin ihtiyaçlarını onlar alılardı.Kış gelirdi baba eve yakacak almazdı.Ayaklarında çizmeyi bırak ayakkabıları yoktu.Sobayı yakmak için değil kömür odun bile alamazlardı.Marangozhaneden talaş dilenirlerdi.Artık adamlar da bıkınca talaş vermekten.İstemeye utanırlardı ama ısınmak için yine giderlerdi marangozhanenin önüne ...Garanti değil ama belki acır da bir çuval talaş verir diye saatlerce beklerlerdi.Karın içinde..yırtık ayakkablılarla..Paraları yoktu.Babaları büyük şehirlerde başka kadınlarlayken...
    Kızları çocuklarını hiç sevmedi baba çünkü aslan gibi erkek evladı vardı.kızları ne yapsaydı.Kızların annesi dayanamadı sonunda öldü.Sürüne sürüne.Kan kusa kusa...Gözü arkada kızları o adama bırakıp göçtü...O kız çocukları hiç çocuk olamadan büyüdüler.Şimdi evli o kızlar hepsinin çocuğu var.Şimdi o baba trilyoner oldu.Bütün mirasını evladına bıraktı.erkek olana...ve kızları hala o adama baba diyor.

    YanıtlaSil
  10. Ay bu arada blogunun tasarımı AMAZİNG! nasıl yaptın kız kirli çıkı birine mi yaptırdın çokzell vallaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. :) Kuzenime yaptırdım. Hazır tema oda türkçeleştirdi falan. ben hiç anlamıyorum vallahi. :D

      Sil
    2. İnanmazsın ama bende o konuda muzdaribim.Şöyle ki derdimi kimseye anlatammadığım gibi artık dayanamıyorum öyle bir hal aldım. Yetersizliğimi yüzüme vurmayı seven biridir babam. Ben kendim için ne zaman birşey yapmaya kalkışsam sürekli dibe çeker. Sadece babam değil insanın ablası olması iyidir ama onu anlamayan ablası olması çok kötü. Onlar ne istedilerse oldu. Ama kaçırdıkları bişey var bu benim hayatım ben istediğim gibi yaşamalıyım ama onlar böyle yaptıkça dünyada fazla olduğumu görüyorum

      Sil
  11. "Benim elimden bir şey gelmiyor" diyerek kendine haksızlık etmemeni şiddetle tavsiye ederim. Sen ailenin küçüğüsün. Benim anne ve babam da ayrıldılar ben lisedeyken. İkisi de ayrı ayrı kardeşimi ve beni çok severlerdi ama birbirleriyle olmadı işte. Eskiden ben de kendimi çaresiz hissederdim, belki de -saçma ama- suçlu... Şimdi, şu yaşımda çok yanlış duygular içinde olduğumu anlıyorum. Anne ve babanın böyle hissettirmemesi lazım. Bizler masumuz bu konuda. Üzülmemek elde değil, üzülme demek dile kolay ama sen yine de sakin kalmaya çalış bence. Sen suçlu değilsin. Artık sertim bu konuda. Bir de inan ki sıkıntısı olmayan insan yok. Kiminin daha azdır, kiminin daha çok, kimi belli eder, kimi edemez... Her şey düzelecek, düzene girecek. Başka yolu yok.

    YanıtlaSil
  12. Benim babam öyle bir baba ki bu zamana kadar annemin onu terk etmesi maddi sıkıntılar ona olan nefretim , hepsinin sebebi kendisi ve onun iğrenç kişiliği ondan nefret ediyorum nefret bile az kalır evet babam o benim diyip kendimi susturmaya çalışsam da artık olmuyor hayatımda beni dibe çekmek için elinden gelen herşeyi yaptı her zaman bunun için uğraştı sanki uç kız kardeşiz biz annem babam boşanacaklari dönem bize çok iyi davrandı biz onu değişti sandık ve orda hata yapıp onunla kalmaya başladık bu hayatımın hatasiydi ve o yıl butun derslerim düştü kişiliğim bile değişti saçma sapan huylar hareketler kazandım psikolojim iyice bozulmuştu okuldan gelip onun dağınık bıraktığı yatağını yemek bulaşıkların temizliyordum benim hayatım çok farkli burda da her şeyi anlatamam ama gerçekten ondan nefret etmem için elinden gelen herşeyi yapmış olan bir babam var

    YanıtlaSil
  13. Ben şuanda intiharı bile düşünmekteyim.

    YanıtlaSil