Beni Mutlu Eden Şeyler

14:32


  • Kuzenimle sabahlamak.
  • Yürürken müzik dinlerken sözleri sessizce tekrarlamak.
  • Dışarıda yağmur yağarken sıcacık yatağımda uzanıp dizi izlemek.
  • Sabahtan akşama kadar evden çıkmadan kendi başıma vakit geçirmek.
  • Kahvede tüm boş vaktimi oturup arkadaşlarımla sadece kahve eşliğinde sohbet muhabbet etmek.
  • Kafede sade sodayı buzla içmek.
  • Annemle beraber yemek programı izlemek.
  • Woody Allen filmleri izleyip, kendimi onun yarattığı karakterlerden biri olarak hayal etmek.
  • Bir gün New York'da yaşayacağımı, Central Park'ta yürüyeceğimi hayal etmek.
  • Değişik türlerde -evde ne malzeme varsa- bir sürü makarna yapıp tek başına yemek.
  • Banyo yaptıktan sonra suyu şişesiyle kafama dikip kana kana içmek.
  • Kendi kendime uyanmak.
  • Yaşadığı  şehri keşfetmek, daha önce görmediğim bir yerini görmek.
  • Gece arkadaşlarla birlikte parkta banklarda oturup çekirdek-kola yapmak.
  • Gece parkta arkadaşları salıncakta sallamak.
  • Otobüs yolculuklarında cam kenarına oturmak.
  • Aldığım ikinci el kitapta daha önceki sahibinin aldığı notları okumak.
  • Eski günlüklerimi okuyup utanmak.
  • Başkalarının anılarını dinlemek.
  • Bütün gece bana ilgisini olduğunu bildiğim insanlarla mesajlaşmak.
  • Duş aldıktan sonra (ex)sevgilimin saçını koklayıp vanilyalı şampuan kokusunu içime çekmek.
  • Arkadaşlarla oturup tüm gece kağıt oynamak, okula uykusuz gitmek.
  • Temiz hafif soğuk çarşaflara çıplak tenimi yüzümü değdirmek.
  • Kalın çerçeveli gözlüklerim.
  • Enerjisi yüksek insanlarla vakit geçirmek.
  • Kendime ait özel bir alanım olması.
  • Hiç uyumadan sabahladığımda balkona çıkıp soğuk havayı içime çekmek.
  • Soğuk havalarda sıcacık yatağıma, eski tarz çok ağır yorganların altına girmek.
  • Güzel ama popüler olmayan blogları keşfetmek.
  • Sobalı evde, yanan sobanın yanına minder atıp oturmak.
  • Özel arabada gece yolculuğu yapmak. (babam kullanmayacak)
  • Çevremde ki kimsenin bilmediği müzikleri keşfetmek.
  • Sevdiğim kitapların kapaklarını ara sıra elime alıp okşamak.
  • Saatlerce internette sevdiğim dizilerin oyuncularını araştırmak.
  • Sarhoş olmak.
  • Bir iki kadeh içtikten sonra utangaçlığımı atarak dans etmem.
  • İlgiyi üzerimde hissetmek.
  • Sevdiğim internet sayfalarını yer imlerine kaydetmek. (Bu iş biraz çığırından çıktı.)
  • Grafik okumak, değişik haritaları incelemek.
  • 4-5 saat çok güzel ders çalıştıktan sonra gelen, gururla karışık sevinç hissi.
  • Arkadaşlıklar üzerine diziler izleyip kendimi dizideki arkadaş grubunun bir parçası olduğum hayaller kurmak.
  • Ağrı kesici içmek, sigara denemek.
  • Hiç içmediğim kokteylleri tatmak.
  • Kucağımda kedi uyutmak.
  • Yazın klimanın altında üşütmek.
  • Glee coverlerını hiç bıkmadan dinlemek.
  • Ünlü, ünsüz nedenli nedensiz insanların sosyal medya hesaplarının saatlerce karıştırmak.
  • Kola içmek. 
  • Alışveriş arabasını marketin içinde hiç bir yere çarpmadan sürmeye çalışmak.
  • Artan dolma-sarma içiyle yapılan pilav.
  • Televizyondan seçim takip etmek.
  • İlginç kişiliğe sahip insanlarla vakit geçirmek.
  • Annemle ailesi, akrabaları, köyü hakkında muhabbet etmek; azıcık da dedikodu yapmak.
  • Masaüstü ve pcnin içindekileri sürekli düzenli tutmak.
  • Yılbaşı geceleri akrabalarla toplanıp geberene kadar yemek yemek.
  • Annemin ben ders çalışırken arkamdan sarılıp başımı öpmesi.
  • İzlediğim dizi-film-animelerin şeceresini tutmak.
  • İngilizce altyazıyla izlediğim dizilerde, hiç bir muhabbeti kaçırmadan baştan aşağı her şeyi anlamak.
  • Gecenin 3'ünde yürüyerek İrem'e gitmek ve İrem'le kahve eşliğinde derin muhabbet etmek.
  • Beraber uyuduğum insanın arkamdan sarılması, göbeğimi tutması.
  • D&R'da saatlerce takılmak.
  • Yeni müzikler, bilinmeyen indie albümler keşfetmek.
  • Çiğ patlıcan yemek.(küçükken annem kara dondurma diye kandırırdı, alışkanlık)
  • İngilizce şarkıların sözlerini ezberlemeye çalışmak. Dinlediğim tüm ingilizce şarkılara sözlerini bilmesem bile eşlik etmek.
  • Uzun uzun öpüşmek ama sadece öpüşmek.
  • Tv dizilerinin reytinglerini incelemek.
  • Annemin bana karabiberim diye seslenmesi.
  • Portakal sıkmak, insanlara içirmek.
#Not: Listeye aklıma fikirler geldikçe yeni maddeler eklenecektir.

İlgili Yayınlar

14 yorum

  1. Böyle şeyleri okuması bile insanı mutlu etmeye, yüzüne bir gülücük kondurmaya yetiyor. Sürekli hayattan şikayet ediyoruz, hayattan bıkıyoruz ama şikayet ettiğimiz şeylere değer mi tüm bu güzellikler? (Çünkü kimsenin listesinin çok farklı olduğunu sanmıyorum.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı okumak seni mutlu ettiyse ne mutlu bana Alice. :)

      Sil
  2. Bu tür listeler çok tatlı oluyor, okuması da yazması da.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazarken çok eğlendim. :)

      Sil
  3. Çok sevdim bunu. Şey gibi... Alaca gölgeli bi ağaç altında, cırcırböceği sesleri eşliğinde serinlemek gibi.
    Okurken de düşündüm ben neyle mutlu oluyorum diye. Kötü günlerde okumak için bi liste gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzelmiş senin örnek de, ben biraz aceleye getirdim istenirse daha fazla şey bulunabilir. :)

      Sil
    2. Ayy o sevdiğim bi şey değildi yani sevebilirim tabii ki ama ben yazını okurken böyle hissetmiştim :)

      Sil
  4. Yüzümde gerçek bir tebessümle okudum:) Şu sıralar o kadar yalandan gülüyordum ki, çok iyi geldi gerçek mutluluğun yaşanabildiğini görmek.Sevdiğim ama artık kendimle bütünleştirdiğim için sevdiğimi dahi unuttuğum onca alışkanlığım-davranışım gözümün önüne geldi.(Karışık bir cümle oldu değil mi:,D) 5 dk önceki kararım '' okuduğum postalara- 1 saattir okuyorum blogunu sanırım :D- yorum yazmayacağım,yoksa kendini kaptırıp çok uzun yazıyorum. vs.vs.'' tarzındaydı ama bu yazına yazmazsam çatlayacaktım :D
    Basit gibi görünen ama duygusuzluğumuzu-belki de artık yavaştan donmaya başlamıştır kalbim,ondandır bu şekilde ifade edişim kim bilir- bozan parçaları ne güzel anlatmışsın. Eline sağlık.-kısmen iç dökmesi oldu,kusura bakma artık.bu da dursun burada:)-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya ne kusuru ben çok seviyorum bu şekilde ki yorumları. Her zaman bloguma gelip içini dökebilirsin. Böyle bir liste sende yapabilrisin tekrar hatırlatırsın kendine seni mutlu eden şeyleri.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Denedim severim de :) Ben çiğ sebze yemeyi severim, patatesi bile yerim çiğ :D

      Sil
  6. Muhteşem bir yazı olmuş. Yarısı bende de var :D

    YanıtlaSil