Babam, Ben ve Blog

15:28


Uzun bir süreden sonra babamla beraber dışarı çıktık. Yemek yedik, sahilde kafede oturduk o çay içti ben kola içtim. Bizimkiler ayrılmanın eşiğinde olduğu için babam eve gelmiyor, daha doğrusu annem babamı eve almıyor. Ben durumdan çok da şikayetçi değilim açıkçası, hem annem kendini ne mutlu ediyorsa onu yapsın istiyorum hem de babamla aynı evin içinde çok iyi anlaşamazdık böyle arada birbirimizi görüp daha kaliteli zaman geçiriyoruz. 
Bana araba sürdürdü, biraz tur attım şehrin içinde. Hala kötü bir sürücüyüm ama yavaş yavaş alışıyorum sanırım. İlk defa çok anlayışlıydı, normalde yanımda otururken bir eli direksiyondan ayrılmaz sürekli şöyle yapma böyle yapma diye bağırır. Babam bir hata yaptığında ya da suçlu olduğunda sürekli böyle kişilik değiştiriyor. Sanırım hatalarını telafi etmeye çalışıyor, kendi çapında. Beraber kervan saraya gidip, tarihi yerleri gezdik biraz. Tam iftar vakti olduğu için bizde başka kimse yoktu neredeyse. 
Ayın 2'sinde yeniden üniversiteye döneceğim final sınavıma gireceğim, sonrada evi taşıyacağım baya yorucu bir süreç beni bekliyor. Umarım aklımı kaybetmeden 10 günü atlatırım. Güzel, uygun fiyatlı bir ev bulmak istiyorum. Şu an her şey gözümde büyüyor, ev aramak, ev taşımak her şeyi tek başına yapmak. Düşüncesi bile bunalım diye içine çekiyor.
Kaç gündür finale çalışmak için eve tıkılmış durumdayım. Başka insanlarla ilişkim neredeyse sıfıra indi. Bu aralar ilişkiler hakkında çok fazla düşünüyorum, geçmişte ne kadar saçma hatalar yaptığımı düşündükçe kendime sinirleniyorum. Bu saçma sapan hatalar yüzünden eski arkadaşlıklarımı hep bitirmek zorunda kaldım. Bazen yaşanılması lazımmış bu olanlar diyorum, bazende yaptığım şeyleri düşünürken kendi utancım içinde boğulasım geliyor.
Kısacası yine hiç bir şey yapmıyorum, müzik dinliyorum bol bol ama boş boş düşünüyorum. Arada da ders çalışmaya çalışıyorum.
NOT: Bu arada blogda adsız yorumların sayısı gerçekten arttı. Okuyup yorum yapan herkese teşekkür edeyim. Özellikle de blog adresi olmayıp sadece yazıyı, blogu beğendiği için yorum atanlara. Bir okuyucu beni kendine o kadar yakın hissetmiş ki blogu bulup okuduktan sonra, beni baya stalklamaların ardından bulmuş. Baya uzun muhabbetler ettik kendisiyle. :) Çok mutlu oldum.
NOT2: Yazının içeriğiyle ilgili resim bulmakta benden çok zorlanan kimse yoktur sanırım. Bu sefer o kadar çıkmaza girdim ki bu aralar en çok dinlediğim grubun resmini paylaşayım dedim. :) Bknz: Rilo Kiley.
http://ask.fm/bukacincioldu

İlgili Yayınlar

10 yorum

  1. Yazı resimleri yazıdan çok zaman alıyor T.T

    Ve ilişkiler konusunda... Yaşanması gereken şeyler var elbet. Hatalar da öyle... Pişman olmak kaçınılmaz değil mi? Yani seni sonsuza dek anlamayacağından emin olduğun birisini bile kaybetmiş olsan ya da haklı bir kapanış yapmışsan bir arkadaşlığa, yine dönüp baktığında iyi şeyler görüp içini burkarsın :)

    YanıtlaSil
  2. Benim babam bana hiç araba kullandırtmaz yanında :D Yine sen kullanıyorsun ben ona inat ehliyet bile almayı düşünmüyorum: . Alırsam da sanırım motor ehliyeti alırım. Sınavlarına gelince başarılar dilerim. Umarım geçersin derslerinden. Son olarak adsız yorumlar çoğaldıysa gerçekten iyi bir yoldasın diyebilirim :D .

    YanıtlaSil
  3. benim babam berbat bir inssan dan sonra bi gelişme var galiba zaman la :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelişme değil ya ben babamla her zaman böyleyim. Tam baba oğul ilişkimiz yok yaptığı şeyler yüzünden onu hiç affetmedim ama görüşrüyorum. Kavga etmemeye çalışıyorum. Belki de benim yaptığım iki yüzlülüktür bilemedim.

      Sil
  4. Dinledim she&him'i anımsattı biraz =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya deme öyle ben hiç sevmem She&Him'i. :D Meliss seni tekrar buralarda görmek bir şeref. :)

      Sil
  5. Hepsi birbirinin türevi. -Anon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya anlamadım birbirinin türevi olan ne? Rilo Kiley ile She Him den bahsediyorsan kabul etmiyorum. :D

      Sil
    2. Yok ya ebeveynlerden söz ettim

      Sil
    3. Bilmiyorum ya çok iyi ebeveynlerde gördüm. :) Ama hiç iyilerine sahip olamadım sanırım. :)

      Sil