Kalinda'nın Gidişi | The Good Wife

21:33


Bu yazı The Good Wife 6. sezon hakkında spoiler içermektedir.
The Good Wife en önemli karakterlerinden birini kaybetti. Kalinda Sharma'ya, dolayısıyla Archie Panjabi'ye The Good Wife'ın 6. sezonunda veda ettik. Uzun süredir gidecek olması bilgimiz dahilindeydi ama nasıl gideceğini 6. sezon 20 bölümde öğrenmiş olduk. Yazarlar bu sefer insafsız davranmadı da Will Gardner gibi öldürüp göndermediler.

Gidişinin ardından aklımda bir çok soru vardı açıkçası ama en önemlisi karakterin gidiş hikayesinden çok neden gittiği ve oyuncunun diziden ayrılmayı neden istediği ile alakalıydı. Diziyi izleyenler bilir; dizinin başından itibaren Kalinda Sharma ve Alicia Florrick en iyi arkadaş olmuşlardır.
İlk iki sezon boyunca da arkadaşlıkları büyüyerek ilerlemişti. 2. sezonun finalinde bir kaç küçük sırrın ortaya çıkmasıyla arkadaşlıkları bitmiş. 4. sezonda ise tekrar araları düzelmişti. Hatta bir kaç bölüm boyunca iki karakterin karşılıklı yaralarını sardığını bile izlemiştik. Sonradan ne olduysa oldu.

Dizinin belki de en iyi yanlarından biriydi bu iki güçlü kadın karakterin arkadaşlıklarını ve birbirlerine destek olmalarını izlemek. Ama nedense bir şeyler oldu ve iki karakterin ilişkisi bir anda kesildi. 5. ve 6. sezonda iki karakterin beraber sahneleri yok denilecek kadar azdı. Tam tamına son 30 bölümdür ise Julianna Margulies(Alicia) ve Archie Panjabi(Kalinda)'nın tek bir ortak sahneleri yoktu. Sadece telefondan iletişim kurmaya başladılar. Öyle ki dizide iki karakterinde en yakın arkadaşları olan Will öldüğünde bile bu iki karakterin ortak tek bir sahnesi olmadı. Sadece kısa bir telefon görüşmesiyle birbirlerini teselli ettiler. Belki de benim en sinirlendiğim durumlardan birisi buydu, en yakın arkadaş olan iki karakteri ortak arkadaşlarının ölümü ardından bir araya getirmemek seyirciye haksızlıktı.

Bu fikirler kafamı kurcaladığı için internette araştırma yaptım ve benim  gibi bu işten işkillenen bir sürü insan olduğunu fark ettim. Onlarda benim tahmin ettiğim gibi iki oyuncun kavga ettiklerini düşünüyordu.
Bu 'kavga' hiç kimse tarafından doğrulanmasa da bana bir sorun varmış gibi geliyor. Eğer bu 'sorun' yüzünden Archie Panjabi diziden ayrıldıysa ve bu sorun yüzünden Kalinda Sharma karakterine doğru düzgün bir veda edemediysek benim tek diyeceğim şey 'yazık' olacaktır sanırım.

Acılıyız

İlgili Yayınlar

2 yorum

  1. Yeni blog temanı pek bir sevdim; tabi sen bilmiyorsun ama uzuun zamandır blogunu takipteydim de azıcık :)

    YanıtlaSil