Film Meydan Okuması | 30'u Bir Arada

18:29


Başlıyorum,

1. En az sevdiğiniz film?
Donnie Darko. Gıcığım bu filme, hiç bir zamanda anlamayacağım bu filmi bu kadar abartan insanları. Filmler gizemini ve gerilimini senaryosunun kalitesinden almalı bence, hikayenin ortasına sadece astro fizikçilerin anlayacağı bir tema yerleştirerek yapmamalı bunu.

2. En son izlediğiniz film?
10 gündür falan film izleyemiyorum, yine sardım dizilere. En son Woody Allen Husbands and Wives filmini izledim.

3. En sevdiğiniz aksiyon macera film oyuncusu kim?
Scarlett Johansson. Yer aldığı her Marvel filminde, Lucy ve Under The Skin, The Island gibi bir çok macare aksiyon filminde mükemmel olduğunu kanıtladı Johansson. Her rolün oyuncusu Johansson.

4. En sevdiğiniz korku filmi hangisi?
Hiç bir zaman bir korku filmi fanı olmadım. Küçükken yanlışlıkla izlediğim The Others en sevdiğim korku filmi olmuştur ve bir çok uykusuz geçen gecelerinde sorumlusudur.

5. En sevdiğiniz drama filmi hangisi?
Offf en sevdiğin tek film olamaz sanırım. Tek bir filmin adını anacağım; ama kimsenin en sevdiğin drama filmi olmaz filmleri olur unutmayın. Jane Champion'un The Piano'sunun etkisinden uzun süre çıkamadığım dram filmlerinden birisidir.

6. En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?
Burada feminen tarafım ağır bastı ve Bridget Jones's Diary demek istiyorum. Nedense aklıma ilk o geldi, kesin daha fazla sevdiğim komedi film vardır ama bu filmin bende yeri ayrıdır. Bridget açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyoruz.

7. Sizi mutlu eden bir film seçin?
Yine aklıma ilk gelenlerden devam ediyorum. Pieces of April her izlediğimde yüzümde kocaman bir gülümsemeyle ayrıldığım filmlerden. Finalde ki yemek masası sahnesini her hatırlayışımda yüzümde mutlu bir gülümseme oluşur.

8. Sizi mutsuz eden bir film seçin?
Uçurtmayı Vurmasınlar.
İnci niye uçmuyor bu uçurtma?
Uçar bir gün.

9. Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin?
Mean Girls. That's so fetch.

10. En sevdiğiniz yönetmen kim?
Woody Allen, New York'u anlatan daha iyi bir yönetmen çıkana kadar.

11. En sevdiğiniz sinema salonu hangisi?
Yok. Sinemada film seyretmekten nefret eder hala geldim. Hele de yaşadığım şehirde sinemaya her gidişim tam bir işkenceye dönüşüyor.

12. En sevdiğiniz animasyon/çizgi film hangisi?
Nausicaa of the Valley of the Wind. Hayao Miyazaki'nin baş yapıtı, yönetmenin her filmini çok seviyorum ama Nausicaa'nın yeri bende ayrıdır.

13. gün: En iyi kitap uyarlaması sizce hangisi?
Wonder Boys. Çoğu kişinin adını bile duymadığı harika bir film, aynı adlı Michael Coban romanından uyarlanmış Wonder Boys.

14.Gün: En sevdiğiniz film repliği hangisi?
Brokeback Mountain.

15. Gün: En sevdiğiniz bilim kurgu filmi hangisidir?
Under The Skin. Geçen yılın en iyi filmlerindendi. Bilim kurgu filmlerine daha sert ve deneysel bir bakış açısı getiriyordu. Ben çok sevdim açıkçası.

16. Gün: Bu sene şimdiye kadar izlediğiniz en iyi film hangisi?
Şaka gibi ama ben daha hiç 2015 yapımı bir film izlemedim

17. Gün: Geçen sene izlediğin en iyi film hangisi?
Obvious Child. Gerçekten çok komikti ve çok sevdim.

18. Gün: Sizi hayal kırıklığına uğratan bir film seçin.
Fury. Özellikle Logan Lerman için bu filmin çok iyi olmasını istiyordum, kariyerini bir sonraki seviyeye çıkarmak için mükemmel bir roldü. Film iyi eleştiriler alsaydı Oscar şansı bile olabilirdi. Ama film bomboş bir hollywood aksiyon filminden fazlası değildi.

19. Gün: Favori aktörünüz?                                                                    
Joseph Gordon-Levitt. Bayılıyorum, hayranım, yüzümde gülücükler açtırıyor.



20. Gün: Favori aktrisiniz?
Julianna Margulies. Çok fazla filmlerde göremiyorum ama favori aktristime adını yazmazsam ona ihanet etmiş olurdum. Bayılıyorum her ekranda gördüğümde her gülüşünde, ağlayışında. Çok büyük aktör sayılmasa da gönlümün birincisi kendisi.

21. Gün: Sizce en çok abartılan film hangisi?
Memento. Tartışmak bile istemiyorum. Sıkıcı, bunaltıcı... Tek amacı izleyiciyi şaşırtmak olan, final odaklı filmleri sevmiyorum, sevemiyorum.

22. Gün: Sizce en az kıymeti bilinmiş olan film hangisi?
C.R.A.Z.Y. Şimdilerde Dallas Buyers Club ve Wild ile ünlü olan yönetmen Jean-Marc Valle'nin en iyi ve maalesef en az tanınan filmi C.R.A.Z.Y, kaçırmayın.

23.Gün: En sevdiğiniz film kahramanı hangisiydi?
The Perks of Being A Wallflowers filminde Ezra Miller tarafından canlandırılan Patrick karakteri favori karakterimdir. Olmak istediğim her şey de olabilir.

24.Gün: Favori belgeseliniz?
Şu an aklıma film olarak bir belgesel gelmedi ama Discovery kanalında her daim yayınlanan How It's Made'e bayılırdım. Sürekli çıksın isterdim. Şimdilerde televizyonum olmadığı için izleyemiyorum.

25. Gün: Kimsenin seveceğinizi düşünmediği ama sevdiğiniz bir film seçin.
Remember Me. ''Sen sevmezsin böyle filmleri, romantik sanırım ama izleyelim beraber lütfen Edward Cullen'ı oynayan çocuk varmış filmde'' dedi arkadaş. Ben sevdim filmi ama o sevmedi. Hiç çaktırmadım.

26. Gün: Kirli zevkiniz olarak nitelendireceğiniz bir film seçin.
Aslında benim film zevkim genel olarak başkalarının kirli zevki olarak nitelendirdiği filmlerden oluşuyor. Fakat Pretty Woman'ı bu kategoriye sokabiliriz sanırım. Çok severim, izlerim, izletirim.

27. Gün: En sevdiğiniz klasik film hangisi?
Söylemem lazım ne siyah beyaz ne de kült filmlere öyle özel bir düşkünlüğüm yok. Ama All About Eve'i de bir o kadar çok severim. Bazen saatlerce bu filmin şimdi uyarlamasını çekseler baş rollerde kim oynar acaba diye düşünürüm. 

28. Gün: En güzel film müzikleri hangi filmdeydi sizce?
Nick and Norah's Infinite Playlist, ismiyle kendini hemen belli ediyor. Sevdiğimin her şeyin bir arada olduğu filmlerden bu. New York, araba yolculuğu, müzik...

29. Bir konuda fikirlerinizin değişmesine yol açan film hangisiydi?
Camp X-Ray, Amerikalılar her zaman taraflı değilmiş ve Kristen Stewart gerçekten iyi oyuncuymuş dedim izledikten sonra.

30. En sevdiğiniz film hangisi?
Bu listeyi boşuna yapmadık arkadaşlar. En Sevdiğim İlk 10 Film

İlgili Yayınlar

8 yorum

  1. Yanıtlar
    1. http://24.media.tumblr.com/ea9de37bac35235194fbf926ca3c7e75/tumblr_mrk3nj9TQz1rskd5wo1_500.gif

      Sil
    2. hatırladıkça hafif hafif altıma kaçırıyorum. :^^

      Sil
  2. 30 soruya birden cevap vermişsiniz. Takdir ettim :-)

    Donnie Darko'yu ben de izledim ama hoşuma gitmedi ve filmi anlamadım da. Millet o kadar iyi eleştiriler yazmıştı ki acaba bende mi bir sorun var, benim sinema bilgim bu filmi anlamaya yetmedi mi diye düşünmüştüm. Filmi bir daha izlemeyi düşünüyordum hatta, bu sefer anlarım diye. Benimle aynı fikre sahip birini görmek hoş oldu :-)

    "16. Gün: Bu sene şimdiye kadar izlediğiniz en iyi film hangisi?" Bu soruda 2015 yılının filmini yazmak zorunda değilsiniz. Bu sene izlediğiniz filmlerden en iyisi hangisiydi onu soruyor. Yapım yılı önemli değil. En azından ben soruyu öyle anladım.


    Joseph Gordon-Levitt'i sevmeyen var mıdır bilmiyorum. Ben de bayılıyorum ona.

    Patrick karakteri gibi bir arkadaşım olmasını çok isterdim. Film boyunca "Ay ne tatlı!!!" nidaları eşliğinde izledim kendisini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bende o soruyu ilk sizin dediğiniz gibi anlamıştım fakat meydan okumaları yapanlara baktım hep 2015 yapımı filmler sıralamışlar dedim böyle olmayacak sanırım. birde yukarı da son izlediğiniz film diye soru olunca ikisi aynı şey oluyor sonuçta. arkadaş, kardeş, sırdaş, yoldaş her şekliyle yanımda olsun isterdim.

      Sil
  3. Bridget Jones'ın Günlüğünü izlemek istiyorum ama her nezaman yeni film izlemek istediğimde aklımdan gidiyor film.Mean Girls gerçekten en iyi gençlik filmlerinden biriydi aynı kadroyu başka bir filmde de görmek güzel olurdu:) Bu arada benim blogumada beklerim http://umutozguc.net/blog

    YanıtlaSil
  4. O Brokeback Mountain repliği ne güzel bir seçim olmuş ☺

    YanıtlaSil
  5. Benim de repliklerini ezbere bildiğim film Mean Girls hahaha:d Kaç kere izledim allahmm :D Limit varolmazz :D

    YanıtlaSil