Burçlarınıza Göre İzlemeniz Gereken Diziler

14:14

The Good Wife'ın en klas kadını Diane Lockhart

Pop Sugar adlı sitede karşılaştım bu ilginç yazıyla. Burçlarınızdan yola çıkarak beğeneceğiniz dizileri sıralamışlar. Doğum tarihinize göre ne tür dizilerden hoşlanabileceğimizi tahmin etmeye çalışmış ve her burç için 6 dizi sıralamış. 
Bir dizi manyağı ve burçlara da az çok ilgisi olan biri olarak yazı benim çok ilgimi çekti ve blogta paylaşmak istedim.
Ben burcumla yarı yarıya eşleşiyorum. Sizde burcunuza göre beğeneceğiniz dizileri izliyor musunuz, site doğru mu tahmin yapmış, yorumlarda belirtirseniz sevinirim.
Ben koç burcuyum, Önerdiği 6 diziden 3'ünü zevkle izliyorum. Siz kaçta kaç yaptınız?

Koç Burcu:
Inside Amy Schumer
Grey’s Anatomy
Empire
The 100
Bloodline
Parenthood

Boğa Burcu:
The Americans
Doctor Who
American Crime
The Big Bang Theory
Law & Order: SVU
The Wonder Years

İkizler Burcu:
Game of Thrones
Elementary
The Walking Dead
Girls
True Detective
American Horror Story

Yengeç Burcu:
Mad Men
Rectify
iZombie
Daredevil
The Good Wife
Friday Night Lights

Aslan Burcu:
Jane the Virgin
Unbreakable Kimmy Schmidt
Black-ish
Transparent
Girlfriends' Guide to Divorce
Ally McBeal



Başak Burcu:
Broad City
Modern Family
Nashville
The Mindy Project
Nurse Jackie
Sons of Anarchy

Terazi Burcu:
Orange Is the New Black
The Last Man on Earth
Reign
Better Call Saul
The Vampire Diaries
Freaks and Geeks

Akrep Burcu:
Scandal
Orphan Black
The Affair
The Royals
Bates Motel
Breaking Bad

Yay Burcu:
Silicon Valley
Shameless
It’s Always Sunny in Philadelphia
Togetherness
Barely Famous
The Office

Oğlak Burcu:
Vikings
Hannibal
Ray Donovan
The Returned
Arrow
The Fall

Kova Burcu:
Pretty Little Liars
Penny Dreadful
Brooklyn Nine-Nine
Supernatural
How to Get Away With Murder
Gossip Girl

Balık Burcu:
Portlandia
Downton Abbey
The Bachelorette
Outlander
The Fosters
Gilmore Girls

İlgili Yayınlar

25 yorum

  1. Hiç birini izlememişim, sıfır kültür.
    Bu arada Koç'um :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi izlemek kültür sayılmaz ya, bir hobi. :)
      Demek ki çok da doğru değilmiş, liste. :)

      Sil
  2. ben baya ortaya karışık izliyormuşum:D her burçtan bir tane izlediğim diziyi yakaladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh benim ki de öyle peki kendi burcundan kaçta kaç yaptın?

      Sil
  3. nerdeyse hepsinden birer ikişer izlemişim, izliyorum. böyle bakınca ben kendimi her burca ait hissediyorum gibi görünüyor ya da kişilik bozukluğu gibi bir şeyler var, kafam karıştı şimdi :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya öyle bakarsan benimde var hepsinden izlediğim hatta daha fazla uyuştuğum burçlarda var. kendi burcundan kaçta kaç yaptın. :)

      Sil
  4. Oğlak burcuyum ancak aralarından bir tanesini bile izlemiyorum hahah bu listeye göre benim ikizler olmam gerekiyormuş 6'da 5 tuttu. Elementary'e de başlayayım tam olsun. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en popülerler hep ikizlere denk gelmiş bu arada ondandır. :) ama izle belki beğenirsin. bende oğlak 6'da 4 yapmışım. :)

      Sil
  5. Oğlak burcuyum hiç birini izlemedim :) kovayı daha çok tutturdum ay burcum ondan mı acaba :D

    YanıtlaSil
  6. benim ki tutmadı ya,her burçtan bir,iki tane izlemişim :) Ama oğlak tam benlik :) yükselenim de oğlak değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki çok da doğru yapmamış site ama belki kendi burcundan dizileri izlersin ve beğenirsin belli mi olur. :)

      Sil
  7. Sadece bir tanesi tuttu (: Ama çok ilginçmiş diğerlerini de deneyeceğim belki gerçekten beğenirim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin gibi düşünüyorum. elimde ki diziler bitince burcumun dizilerine saracağım. :D

      Sil
  8. FAKAT SADECE VE YALNIZCA ANİMASYON İZLEYEN BENİM KENDİ BURCUMDAKİ NEREDEYSE TÜM DİZİLERİ BİLMEM VE HATTA (itiraf) DOWNTON ABBEY HAYRANI OLMAM??????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin burcunda 6 da 4 yapmışım. :D balık ruhlu muyum neyim. :D

      Sil
  9. Fakat genel olarak niye hep en güzel diziler İkizler'de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum bence en güzel değil ama en popülerler orada. D:

      Sil
  10. Başak burcuyum ve bana yazdığı hiçbir diziyi izlememişim :-( Sanırım bu yaz deli gibi dizi izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. Başak burcunda Doctor Who da olmalıydı... Modern Family! Aklıma geldiği iyi oldu, çok seviyorum ama okul kargaşasından unutmuşum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu arada başak burcuna baktım en entel dizileri oraya koymuşlar. :)

      Sil
  12. Seyrettiğim diziler diğer burçlarda:) Yay...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) senin ki de tutmamış demek ki

      Sil
  13. İkizler 6'da 3 (:

    YanıtlaSil