Bitirdiğim Fantastik Seriler

18:07

Kendim için yazdığım yazılardan birisi oldu. Hem neler okumuşum bir arada görmek hem de sizden bu yazının yorumlarında yeni fantastik seri önerileri istemek için bu yazıyı kullanmak istedim. Çok daha fazla okuduğumu zannediyordum ama o kadar çok değilmiş. Ulysses Moore serisi vardı ben 7 kitabını okumuştum ve bitti sanıyordum; meğerse serinin 15 kitabı varmış. Sadece bitirdiğim serileri eklediğim içinde onu yazmadım. Çocukluğum ve ergenliğim bu kitaplarla geçti, her birinin bende gerçekten yeri ayrı. Sizden bunlara benzer kitap önerileri istiyorum. Vampirli, kurt adamlı ya da fantastik her türe açığım. Yaz yaklaşıyorken şimdiden okuma listesi oluşturmak istiyorum. Tek ricam önereceğiniz serinin bitmiş olması ve mümkünse 10'dan fazla kitap içermemesi.
Not: Yazı sürekli güncellenecektir ve önemli başlıklar arasında yerini alacaktır.

Percy Jackson ve Olimposlular / Puan: 8


  • Şimşek Hırsızı
  • Canavarlar Denizi
  • Titanın Laneti
  • Labirent Savaşı
  • Son Olimposlu


Harry Potter / Puan: 10


  • Harry Potter ve Felsefe Taşı
  • Harry Potter ve Sırlar Odası
  • Harry Potter ve Azkaban Tutsağı
  • Harry Potter ve Ateş Kadehi
  • Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı
  • Harry Potter ve Melez Prens
  • Harry Potter ve Ölüm Yadigarları


Alacakaranlık / Puan: 8


  • Alacakaranlık
  • Yeni Ay
  • Tutulma
  • Şafak Vakti


Açlık Oyunları / Puan: 8


  • Açlık Oyunları
  • Ateşi Yakalamak
  • Alaycı Kuş


Yüzüklerin Efendisi / Puan: 10


  • Yüzük Kardeşliği
  • İki Kule
  • Kralın Dönüşü


Buz ve Ateşin Şarkısı / Puan: 9


  • Taht Oyunları
  • Kralların Çarpışması
  • Kılıçların Fırtınası
  • Kargaların Ziyafeti
  • Ejderhaların Dansı

Olimpos Kahramanları / Puan: 8


  • Kayıp Kahraman
  • Neptün'ün Oğlu
  • Athena'nın İşareti
  • Hades'in Evi
  • Olimpos'un Kanı

İlgili Yayınlar

3 yorum

  1. oleeey yaz için iyi seçerim burdan :)

    YanıtlaSil
  2. Selam Otter. Kitap önerisi atıyorum haberin ola.
    -Anne Rice ablanın tüm kitapları. Hanım ablamız okuyucuları tarafından vampir edebiyatının Messisi olarak kabul ediliyor. Kendisinin seri halindeki kitapları -Vampire Chronicles mesela- ve de tek tabanca kitapları -Vampire Vittorio mesela- bulunmakta. Kendisi kitapları yazarken araştırmalardan ve efsanelerden ilham aldığı için geniş çaplı bir vampir dünyası yaratmış. Meyer gibi de vampirleri parlamıyor üstelik. Harbiden yanıyorlar.
    -Inkheart üçlemesi. Cornelia Funke adlı Alman bir yazara ait kitap serisi. Kitaplara ulaşıp ulaşamayacağını bilmiyorum ama Anne Rice kitapları gibi onun da filme çekilmiş hali mevcut. Kendini yüksek sesle kitap okuduktan sonra karakterlerden birinin bir anda yanında belirdiğini hayal et. Yazarımız da kitabın konusunun burada başlatıyor. -Anon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol anon varya hızır gibi yetiştin. daha da önerebilirsin aklına geldikçe. :)

      Sil