Son Zamanlarda İzlediğim İyi Filmler

18:04

Bu aralar yazı yazmakta zorlanıyorum. Dizi izliyorum ama filmlere bile eskisi gibi vakit ayıramıyorum. Dersler aldı başını gitti ve ben geçmiş hatalarımı tekrarlamak istemiyorum. Son zamanlarda yaşadıklarımla ilgili kişisel bir yazı yazacağım ama ondan önce son zamanlarda izlediğim, beğendiğim ve herkese önerdiğim filmleri söyleyeyim hiç değilse yokluğumda bu filmleri izlersiniz dedim.

Adventureland: 8

Still Alice: 8

The Sandlot: 8


Y tu mama tambien: 8

La Mala Educacion: 8

The Piano Teacher: 10

Mommy: 9


İlgili Yayınlar

13 yorum

  1. Ah su dersler.. lanet dersler :/

    YanıtlaSil
  2. Tez derdimden kurtulayım bu yaz film kusmak istiyorum :D Adventureland'i daha önceden izlemiştim ama bir "Kristen Stewart'a ısınma turları" projemde diğer birkaç filmiyle beraber tekrar ziyaret etmeyi düşünüyorum. Bu post gelecek o zamanlar için güzel bir hatırlatma oldu, teşekkür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni burada yakalamışken sorayım görür müsün yorumu bilmiyorum ama. blogunun tepesinde başlık resmi otamatik mi değişiyor yoksa üşenmeden sen mi değiştiriyorsun o kadar güzel resimler koyuyorsun ki ara bir girip çıkıyorum sürekli acaba şimdi ne koymuş oraya diye. :)

      Sil
  3. Hah ben de bu gün film bakmaya gelmiştim senin bloguna sonra bir şeyler oldu unuttum. Ne izlesem karar veremiyordum, iyi oldu bu eheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) nasıl da ikna ettim sei. :)

      Sil
    2. Blog tasarımın çok güzel olmuş!!!

      Sil
    3. gerçekten mi kime sorsam beğenmedi. :(

      Sil
    4. oha ben çok beğendim :O

      Sil
    5. sen beğendiysen sorun yok o zaman. :) benim için senin fikirlerin sorduğum insanlardan daha değerli. :)

      Sil
    6. Ya neler diyorsun *.* Çok mutlu oluyorum

      Sil
  4. :D teşekkür ederim, sıkıldıkça ben değiştiriyorum. Şimdilik üşenmiyorum da bakalım, şey gibi, boş mu kaldım, a hadi yeni bir banner imajı seçeyim diyorum. Seninki gibi bir şirinlikte en azından bir süre karar kılmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya onu değiştiricem ama bir arkadaşım yaptı bende pek anlamıyorum o işlerden uğraşasım gelmiyor şimdi.

      Sil
  5. Film tavsiyelerin icin cok tesekkürler! Adventureland e bakacagim ilk önce, bu post uda kayida oldum digerlerinede bakacagim mutlaka firsat oldukca :)

    YanıtlaSil