Nuri Bilge Ceylan'ın Kadınları

23:00



                  

5 Harfliler'de gördüm bu videoyu. Nuri Bilge Ceylan'ın kadınlarının bakışlarına ve bakışlar altında kalmasını izliyoruz. Videonun açılışı gerçekten etkili; Ebru Ceylan'ın bu kadar duru bir güzelliğinin olduğunu daha önce fark etmemiştim.
Görüntüler Nuri Bilge Ceylan'ın Uzak, İklimler, Üç Maymun, Kış Uykusu ve Bir Zamanlar Anadolu'da filmlerinden alınmış.
Melisa Sözen'in ürkek ceylan bakışları filmi izlememin üzerinden çok zaman geçmesine rağmen beni hala etkilemeyi başardı. Nazan Kesal'ın da bazen şiddetli bazen şehvetli çok etkili bakışları varmış onu fark ettim. Hangi bakışlar en beğendiğin derseniz, hiç tereddütsüz Hatice Aslan derim. Buruk gülümsemesi ve acı dolu gözleri Üç Maymun'u izledikten sonra uzun süre aklımdan çıkmamıştı.
Sizin en sevdiğiniz NBC filmi ya da kadını hangisi.

İlgili Yayınlar

10 yorum

  1. NBC filmlerinin hepsi ayrı güzeldir de Üç Maymun'un yeri başkadır bende de. Hatice Aslan'ın en başarılı rolü diyebilirim. Fakat, Melisa Sözen'le yıldızım bir türlü barışamıyor. Şubat'tan ötürü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şubat'tan beri melisa sözen'i beğenirim hep, ne tuhaf.
      :)

      Sil
    2. :) bende çok severim orada da güzel oynadığını düşünmüştüm.

      Sil
  2. Hepsini birarada görmek farklı oldu... Melisa Sözen'in bakışları benim için nedense daha özel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de çok güzel bakışları var.

      Sil
  3. bişey sorumca beş harfliler ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir site google yaz bulursun. feminist bir site her konu hakkında yazan kadınlar var.

      Sil
  4. site başlığı değiştirmek kolay hemen anlatmaya başlıyorum :) Resim linkleride ekleyeceğim yoruma resimlere bakarak adım adım yapabilirsin :)

    Şimdi ilk önce turuncu renkte bir buton var yeni yayın oluşturma butonu onun yanında da 2 kağıt şeklindede bir buton var onun yanındada ok var ona basıyoruz.

    http://i.hizliresim.com/22XM6E.png

    Ve Yerleşim'e tıklıyoruz.

    Tıkladıktan sonra karşımıza şöyle bir ekran gelecek.

    http://i.hizliresim.com/YvX1dk.png

    Bu ekrandan şuraya tıklayacağız.

    http://i.hizliresim.com/lkaoQQ.png

    bende bloomchan (üstbilgi) diye yazıyor ama sende senin sitenin adı yazacak :D

    düzenleye tıkladığımızda karşımıza küçük bir ekran geliyor.

    http://i.hizliresim.com/7o0OBl.png

    Kendi başlık resmin gözükecek sende :D Şimdi orada mavi renkte resmi kaldır diye ona tıklıyoruz.

    http://i.hizliresim.com/YvX1VE.png

    tıklayınca böyle oluyor şimdi.Eğer yükleyeceğin resim bilgisayardaysa bilgisayarınızdan dosya seç diyor oradaki yuvarla tıklıyoruz ve dosya seç'e basıp resimlerden buluyoruz başlık resmimizi :D bir süre bekliyoruz ve başlık resmi ortaya çıkıyor sonra kaydet'e basıyoruz.Küçük ekran gidiyor ve karşımıza tekrardan yerleşim yeri çıkıyor sağ yukarıda turuncu yerde düzenlemeyi kaydet var oraya tıklıyoruz ve başlığın siteye yüklenmesini ne olur ne olmaz güvence altına alıyoruz :D

    Ve sitemize başlık yüklemiş oluyoruz.

    Blogger'dan hazır şablon seçimlerinde başlık değiştirme genellikle böyle olur fakat blogger hazır şablonlardan değişik blogger şablonlarında yani başka kodlarla hazırlanmış şablonlarda başlık genellikle htlm düzenle kısmından yerleştirilir ki buda biraz zahmetlidir :D Blogger hazır şablonları kullanmak her zaman için iyidir :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle Ebru Ceylan, Nuri Bilge Ceylan'ın duru sinema üslubuna çok yakışıyor yüzü ve mimikleri...

    YanıtlaSil
  6. Ebru Ceylan ne kadar yumuşak yüz hatları olan güzeş bi kadınmış hemen İklimleri açıp izliyorum

    YanıtlaSil