Yoktum, Nerelerdeydim.

19:12


Bir haftadır buralarda yoktum, bazılarınız fark etmiştir bazılarınızın ise ruhu bile duymamıştır. Uzun süren yokluğumun sonunda neler yaptım ne işler çevirdim kısaca anlatmak istiyorum. Hem belki bir kaç güne blogda kendimle ilgili büyük bir bombada patlatabilirim.
Öncelikle şunu söylemem gerekir ki geçen şu 1-2 hafta hayatımda bir dönüm noktası oldu. Kendime yakın gördüğüm insanlara içimi açtım ve hiç kötü bir geri dönüş almadım. Artık kendimle daha barışığım ve kendimle mutlu olabiliyorum. Emin olun hiç kolay bir süreç olmadı bu atlatmaya çalıştığım ve Ponti'ye buradan çok teşekkür ediyorum zor zamanlarımda yanımda olduğu ve beni dinlediği için.
Geçen cuma sınavım vardı, sınava girdikten bir gün sonra direk İstanbul'a uçtum. Güzel bir hafta geçirdim Ne yaptım tek tek anlatmak istemiyorum ki istesem bile her şey aklımda değil. Aklımda kalan en önemli şeyse ablamın beni Beşiktaş'tan Bebek'e kadar yürütmesi oldu. O kadar yoruldum ki Bebek'de yediğimin Wafflee'ın bile tadının ne kadar güzel olduğunu çok sonra fark edebildim. Yol çok güzeldi; denize bakan modern ve tarihi apartman daireleri, İstanbul boğazı ve köpekleriyle yürüyüş yapan İstanbullular, her şey çok güzeldi.
Onun dışında bir kaç komik olayda başımızdan geçti. Nişantaşında taksiden iner inmez Ahmet Ümit kafede tek başına oturmuş görünce ablamın da takside olduğunu unutup tam çıkacakken kafasına taksinin kapısını geçirdim. Benim için komikti ama ablam baya bir sinirlendi.
Güzel bir hafta geçirdim yarın okula başlayacağım, üzerinden bir hafta geçmesine rağmen hala sınav sonuçları açıklanmadı; pek iyi geçmedi sınav ama sonucumu öğrenip önüme bakmayı tercih ederdim açıkçası.
Bu arada Şarkılı Meydan Okuma'yı maalesef tamamlayamadım, o konuda çok üzgünüm ama kusura bakmayın hiç zamanım olmadı İstanbul'da iken.
http://ask.fm/bukacincioldu

İlgili Yayınlar

5 yorum

  1. AAAAA İSTANBULDA'YMIŞ! HEM DE BENİM OKUDUĞUM SEMTTE WAFFLE YEMİŞ!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sen Bebekte mi okuyorsun. Ne kadar güzel yerler oralar ya. Ama hiç akbil dolduracak yer yokmuş. Sanırım zengin yeri olduğundan mecbur taksiye binmek zorunda kaldık dönüş yolunda.

      Sil
    2. Eskiden Bebek'te okuyordum, lisem de onun tam karşısındaki semtte şansa bak ki. :D Bu Belki gitmişsindir, Emirgan da eskiden oturduğum yerdi. Şimdi onun ilerisinde oturuyorum. Neyse, kendimi ifşa etmeyeyim. Bu arada Bebek- Beşiktaş arası mesafe uzun gelmiş herhalde, 8. sınıftayken okuldan çıkınca dershaneye gitmek için arkadaşlarımla Bebek'ten Beşiktaş'a yürürdük halbuki biz. :D Hey gidi günler be... *daha 2 sene oldu*

      Sil
    3. yol çok uzun ya. hani yürüyüş için etrafı görmek için yürünürde her gün yürünmez. neredeyse 1 saat hatta daha fazla sürüyor

      Sil
  2. Eee! Ahmet Ümit'le konuştun mu? :)
    Bu arada, kendini iyi hissettiğine sevindim.

    YanıtlaSil