Yerlere Yattım Kaldırmayın Beni

19:38


Çook uzun süredir kendimi bu kadar dağıtmamıştım. Daha önce bir yazıda çok sık içmiyorum ama her içtiğimde de bokunu çıkarıyorum şeklinde alkolle olan ilişkimden bahsetmiştim. İlişkimiz tamda benim düşündüğüm gibiymiş, kendimi neden sürekli mekanların kapısına yatmış şekilde buluyorum hiç bilmiyorum.
14 Mart tıp bayramıydı, bazılarınız biliyordur kesin ama ben bile bir tıp öğrencisi olarak aklımda tutamıyorum pek zamanını açıkçası.
Her şeye rağmen kendimi iyi sarhoş kategorisinde değerlendirmeyi doğru buluyorum. Her sarhoş olduğumda saçmalığın ve öz güvenin dibine vursam da; daha önceleri otobüsten atlamaya yeltensem ve her zaman yere yatsam da; sarhoşluk benim fevri ama daha iyi taraflarımı ortaya çıkarıyor. Tıp partisinde de neredeyse tüm arkadaşlarımın boynuna sarılıp sizi çok seviyorum arkadaşlar deyip durdum.
Nasıl sarhoş olduğum konusu ise şaka gibi bir durum. Çok çabuk sarhoş olduğum yalan değil, 9 bira başka evrenlere yolculuk yaptırıyor. Aslında ben 5 bira içmiş ve halimden memnunken, partinin biletiyle birlikte gelen free drink'leri arkadaşların içmediği fark ettim, bilirsiniz israftan hiç hoşlanmam, 4 arkadaşında free'lerini içtikten sonra pert oldum. Arkadaşlarsa, ben yerlere yatana kadar sarhoş olduğumu maalesef anlamadılar. 
Her şeye rağmen çok gariptir ki çok iyi vakit geçirdim. Güzel müzikler çaldılar, hayatımda ilk defa utanmadan sıkılmadan - hiç dans edememe rağmen umarsızca dans ettim, bu kadar iyi geldiğini bilsem daha sık dans ederdim. Dans dediysem, dj ve alkolün eşliğinde müzikle beraber random garip hareketlerden bahsediyorum. Bir ara gerçekten uzuvlarımın kontrolünü kaybettim sanırım.
Onun dışında arkadaş grubumuzda resmen bahar havası esiyor. Martın gelişi kedilerden çok benim arkadaşlarımı etkiledi, bu kadar hormonal etki bir yerden kesin kaçak yapacak büyük ya da küçük sonuçları olacak, ben ise bekleyip kurbanın kim olacağını görmeyi bekliyorum.
http://ask.fm/bukacincioldu

İlgili Yayınlar

9 yorum

  1. Ya bana hatırlattığın bi blogger var acaba ismini falan mı değiştirdin?

    Alkol konusunda bende öyleyim, birlikte içtiğimizi düşünemedim bi an.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ismimi değiştirdim ama değiştireli baya baya oluyor ask.fmden atsana bana benzettiğini belki oyumdur.
      http://ask.fm/bukacincioldu

      Sil
  2. Ya ben de 4 birada tamamım. Ben de pencereden atlamaya kalkmıştım bir keresinde, bunlar hep depresif ve intihara meyilli bi bilinçaltımız olduğundan bence. Dans etmek her türlü iyidir *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bilemiyorum ben her içişimde nanay oluyorum. ama nanay olmayı da seviyorum. :) çözemedim kendimi de. ama hiç pencereden atlamaya çalışmadım. :)

      Sil
  3. aynısı olmasa da benzeri dün benim başıma geldi. bayağı bir bira ve ardından birazcık duman sonrasında, baya baya güzel oldum. ah bir de hangover durumları olmasa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni hangoverlık değilde uyumak çok yoruyor. bir türlü uyutmuyor sürekli çişim geliyor susuyorum ateşler falan basıyor. :D kalktıktan sonra bir kahve bir asprin hiç bir şeyim kalmaz ama.

      Sil
    2. susamanın çaresi bol su içmek... kalktıktan sonra ise bir bardak suda çözünmüş alka seltzer üstüne hiçbir şey tanımam :)

      Sil
  4. Blogunu yeni keşfettim çok hoşuma gitti, samimiligine de bayıldım şimdi bütün yazılarını okuyorum ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya adsız acayp mutlu ettin beni şu an anamla gözleme yaparak yazımı değerlendiriyorum günümü şenlendirdin valla. :)

      Sil