Saçımı Boyadım / Bloga Dönme Sorunsalı

17:07


Kış çok güzel geçmiyor mu?
Hiç yoktan biraz kar görmüş olmamız bile neşelenmemize neden olmalı. Mont, atkı, bot falan giyiyoruz kalın giyiniyoruz; bunların hepsi benim için teker teker mutluluk kaynağı, keşke hiç yaz gelmese. 
2015 diğer yıllara göre sanki daha iyi geçiyor benim için ama dereyi görmeden paçaları da sıvamamak lazım daha sadece 2 ayını geride bıraktım ve ben hala enkaza dönüşmedim, ki bu benim için diğer yıllarla karşılaştırırsak büyük bir başarı. Şimdiden evden çıkmayı başardım ve 1 haftalık tatil yaptım.
2015'de yapacağım tek şey kendime yatırım yapmak olacak sanırım.
Bir kaç hafta önce bir yazıda bahsetmiştim, saçımı boyatmak isterdim lisede ama hiç bir zaman cesaret edemedim diye. İstanbul'a gittiğimde kaldığım arkadaşımın mavi ve pembe saç sprey boyaları vardı ve saçımı boyadım. Kalan son bir kaç damla anonimliğimi korumak amacıyla fotoyu maalesef paylaşmayacağım ama instagram hesabıma attım, buradan tanış olduğumuz beni ekleyebilirler.
  • Bol bol su içeceğim, az yiyeceğim maksat sağlıklı yaşam, cildimin parıl parıl parlamasını istiyorum. :) Kabul etsekte etmesekde maalesef görünüş çok şey ifade ediyor, insanın kendine çeki düzen vermesi lazım. Ben hala veremedim ama çalışıyorum diyeyim.
  • Daha fazla kitap okumaya çalışacağım. Şu aralar yarısını okuyup bıraktığım tam tamına 7 kitap var onları birer birer bitirmeye başlarsam bu amacımı da çok kolaylıkla yerine getirebilirim sanırım.
  • Güzel müzikler keşfedeceğim. 2015 yılının benim için en büyük keşfi Haim grubu ile tanışmam oldu, umarım daha güzel gruplar ve şarkıcılarla da tanışırım.
  • Bir kaç ay içinde en az bir şehri daha ziyaret edeceğim, aynı yerde çok uzun süre kalmak gerçekten çok yorucu ve depresif. İnsanın yeni bir yerlere gidip, yeni yerler keşfedip zihnini tazelemeye inanılmaz ihtiyacı oluyor.
Açıkçası büyük hedefler belirlemedim kendime, büyük hedefler belirleyip hiç birini yapamayıp altında ezilip birde onun verdiği psikolojik stresle uğraşmak istemiyorum.
Her neyse bu aralar bloga yazı yazarken konu sıkıntısı çekiyorum. Umarım çok saçmalamıyorumdur. 
Bu şarkıyı dinlesenize ben son zamanlarda çok dinliyorum.

ASK.FM

İlgili Yayınlar

3 yorum

  1. Yeni yılla birlikte yeni kararlar alınmış :)

    Boleyn Boy

    YanıtlaSil
  2. Ya ben çok görmek istiyorum tivitırdan taciz mi etsem bu hususta seni?

    YanıtlaSil
  3. en az iki buçuk litre su aga
    su önemli

    YanıtlaSil