Neden How To Get Away With Murder İzlemeliyiz

14:25


ABC bu yıl ünlü dizilerin yapımcısı Shonda Rhimes ile beraber konusu avukatlık, cinayet ve gizem olan How To Get Away Wit Murder dizisini yayına soktu. İlk sezonu 15 bölüm süren dizi 2. sezon onayını çoktan aldı. Bende her bölümünü büyük bir heyecanla izlediğim diziyi size maddelerle tanıtmak istedim. Hadi başlayalım.


  • Viola Davis'in mükemmel karizması ve oyunculuk yeteneği.
How To Get Away With Murder dizisi daha başlamadan konusuyla benim ilgimi çekmeyi başarmıştı fakat bu diziyi kesinlikle izlemeliyim dedirten mükemmel oyuncu Viola Daivs'in baş rolde yer aldığını öğrenmem ile oldu. Kendisini tanımıyorsanız kısaca bahsedeyim,  Viola Davis, 2 oscar adaylığı bulunan Amerika'nın en yetenekli ve aranan kadın oyuncularından birisi. Televizyona iş yapması resmen bir mucize ve emin olabilirsiniz ki dizide döktürüyor ve her sahnesinde oyunculuk dersi veriyor.


  • Harry Potter'da yer almış bir oyuncunun dizide başrol olması.

Harry Potter'ı hayatının tam ortasına koymuş insanlar için Harry Potter'da yer almış oyuncularla bir dizide karşılaşmak resmen mucizedir. Harry Potter'da Harry ve Ron'un oda arkadaşı Gryffindor'lu Dean Thomas'ı oynayan Alfred Enoch'u görmekte benim için bir mucize oldu ve oynayan kişiyi tanır tanımaz gözlerim ışıldadı ve gülümsedim. Kendisinin ne kadar iyi oyuncu olduğu konusu ise maalesef tartışılır.


  • Dizide bulunan seksi insanlar ve sahneler.

Açıkça konuşmak gerek, senaristler 'seksi' diziyi satmak için kullanıyorlar. Kimi zaman abartıya kaçtıkları olsa da dizinin içine iyi yedirdiklerini düşünüyorum. Bu madde açıkçası bazı izleyicileri diziden uzaklaştırabilir ama benim bakış açımdan izlenirliğe katkısı olan bir madde. Dizide birbirinden yakışıklı ve güzel oyuncularında endam ettiğini söylemeden geçmeyeyim.


  • Dizinin içinde farklı etnik kökende ve cinsel yönelimde bulunan bir çok karakterin olması.

Bir yazımda daha bahsetmiştim, azınlıkların dizilerde yer almasını çok seviyorum, çeşitlik, değişiklik katıyorlar diziye ve dizinin konusunu da zenginleştiriyorlar. Baharatın yemeği tatlandırması gibi onlarda diziyi tatlandırıyor. Dizinin 10 kişilik ana kadrosunda 4 zenci, 1 latin ve 1 de eşcinsel karakter var.


  • Bitmek tükenmek bilmeyen tempo, gizem ve heyecan üçlüsü.

How To Get Away With Murder'ın belki de en güçlü yanı bu maddemiz. Bir avukatın ve öğrencilerinin hikayesi etrafında dönen dizimiz, konusuna karakterlerimizin de bulaştığı bir cinayeti ekleyerek temposunu hiç düşürmüyor. Her bölüm gizemleri çözerken aynı anda yeni gizemleri de kucağımıza bırakıyor. Dizi uzun süre bir geleceğe bir geçmişe giderek iki koldan ilerletiyor hikayeyi.

İlgili Yayınlar

5 yorum

  1. Daha önce de adını GZone sağ olsun duymuştum, izlenecekler listeme eklemiştim. Ama adını bir şekilde unutunca izleyememiştim -bir dizinin adı nasıl unutturulur sorusuna yanıt verecek uzunlukta isim seçmişler tebrikler (!) :p İşte tam bu anda senin yazın imdadıma koştu ve ilk bölümü izledikten sonra yazının tamamını okudum. :) (normalde tam tersi olmalıydı ama olası spoiler'lara karşı bir önlem diyelim :) )

    ...ve yazını okuduktan sonra bir diziye devam etmek için içinde olması gereken her şeyi çok güzel tespit etmişsin ve altına imzamı atıyorum. :)) Özellikle de benim gibi gizem, cinayet, dedektif türü sevenlerin izlemesinin ben de öneririm. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yazıyı da önce okuyabilirmişsin çünkü neredeyse hiç spoiler yok yazıda ama sen yine de güvenli seçimi yapmışsın. Yazıyı okumana ve bana katılmana sevindim.

      Sil
  2. Azınlıklarla ilgili düşüncene sonuna kadar katılıyorum.
    Sıradanlıktan çıkartıyor konuyu bir nebze de olsa..

    YanıtlaSil
  3. Nedense bu diziyi sadece ben izliyormuşum gibi geliyordu. Benim gibi severek izleyen birilerinin olduğunu bilmek güzel. :)
    Normalde birkaç bölümü yayınlanan yabancı dizilerden haberim olmaz ancak GZone'da duyunca bir bakayım demiştim. İlk olarak, bir gay karakter varmış, nasılmış acaba diye baktım. İlk bölümünden diziye hayran kaldım. Yeni sezonu da iple çekiyorum.

    YanıtlaSil
  4. yine bir dizi arayışı içinde olan elif buraya uğrar, ve mutlu son:D

    YanıtlaSil