Ay bu hayat nere gidiyor

21:23


Hastayım, girişmem gereken bir sürü ders notu ver, evi temizlemem lazım hafta sonu arkadaşlar kalmaya gelecek şu halde içeri adım bile atmazlar. Boğazımın ve burnumun ağrısından kafamı duvarlara çarpmak istiyorum ama beceremiyorum. Evde de hiç bir şey yok gribe iyi gelecek keşke bana vicks alıp boynuma sürecek bir sevgilim olsaydı ama yok kendi başımın çaresine bakmam lazım.
Bu arada hayatımda o kadar fazla şey üst üste oldu ki narin vücudum bu tempoya dayanamadı. Buradan anlatamıyorum ama kendimi tamamen farklı bir hayatın içinde bulduğumu ve neler yapmam gerektiğini de çoğu zaman çözemediğimi söylemem gerek.
İstanbula gittim geldim, eve gittim geldim burada sürekli başkalarında kaldım kendi yatağımı özledim, allahım biraz hareket istiyorum hayatımda dediğimde evin eşiğinden içeri sokturma demek istememiştim.
Son dakika da ekildim, telefonlarım açılmadı; mesajlarıma bir gün sonra dönüldü.
Kedi evlat edinecektim, ev sahibi izin vermedi, bok yesin ev sahibi; çok mutsuzum ben kimin patilerini ısıracağım.

İlgili Yayınlar

12 yorum

  1. benim bildiğim vicks burun deliklerine sürülür -.- geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahatlatmasını istediğin her yere sürülür ya küçükken annem sırtıma sürerdi rahatlatsın diye. :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun efendim. Dikkat edin kendinize bundan sonra. Boğaz ferahlatıcı (Pastil) kullanırsan çok faydası dokunur. Tekrardan geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın. :) kullanıyorum bepanten diye bir pastil kullanıyorum gerçekten işe yarıyor.

      Sil
  3. Geçmiş olsun.
    Kedi olmadığına üzüldüm ama ya.
    Ayrıca arkadaşlarına söyle onlar temizlesin nolcak yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben temizledim hasta halimle geldiler şimdi dağıtıyorlar ortalığı. :D sağol

      Sil
  4. Uu geçmiş olsun ya :( Oldu mu bütün sinir bozucu şeyler üst üste geliyor değil mi. Ve bazen elinden beklemekten başka bir şey gelmiyor. Umarım çok çabuk iyileşir ve işlerine bakabilirsin :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoool. iyileştim sayılır burnum akıyor ama baş ağrısı ve ateş geçti. :)

      Sil
  5. ahah geçmiş olsun. Kedileri sevmem o yüzden bir şey diyemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya nasıl sevmezsin kedi sevilmez mi??

      Sil