Şarkılı Meydan Okuma #8

12:27


Reklam izlerken keşfettiğiniz bir şarkı seçin.
Bu şarkıyı aslında sevip sevmediğimi bilmiyorum ama son zamanlarda bir reklamdan keşfettiğim aklıma gelen tek şarkı bu oldu. Kendileriyle karşılaşmamız Amerika'nın CBS kanalının 2014 dizilerinin tanıtım reklamında oldu. Reklam o kadar güzeldi ki 15-20 kere izlemişimdir. Şarkıyı bulmam ise hiç zor olmadı, youtubeda videonun altında ki yorumlarda herkes reklamda çalan şarkının ismini merak edip sormuştu ve sağ olsun bilen bir kaç kişide cevap vermişti. Şarkı aslında karışık düşüncelerim var tam olarak sevdiğim söylenemez. Bir kaç kere dinledikten sonra hiç yüzüne bakmadım.

We Should Hang Out

Birde keşfettiğimden beri sürekli dinlediğim bir şarkı var. Ama tam olarak soruyu karşılamıyor çünkü şarkıyla bir reklamda değil; Jimmy Fallon'ın programında Emma Stone tarafından playback yapılırken karşılaştım. Ama şarkıya resmen aşık olduğum ve sürekli dinlediğim için buraya koymak istiyorum.

Blues Traveler - Hook

İlgili Yayınlar

2 yorum

  1. Çok şükür benim gençliğimden bir şarkı ahahhahah :D Dans edicem, beni kimse tutamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç olsun ama güç olmasın ama değil mi. :D

      Sil