Şarkılı Meydan Okuma #25

22:32


Peki en sevdiğiniz şarkı hangisi?
Bir insanın en sevdiği bir tane şarkısı olamaz sanırım ya. Hele de tüm zamanların en iyisi, çok iddialı olur. Sorunun cevabı en sevdiğim şarkı mı olacak emin değilim ama bu aralar en çok dinlediğim şarkı bu hem de bloga yeniden bir country rüzgarı getirsek fena olmaz dedim.
Noooot:
Birde kendim hakkında bir test hazırladım, eğer yapmak isterseniz Linkkk. Bu aralarda bu moda oldu bende tabi ki de eksik kalmadım.


İlgili Yayınlar

5 yorum

  1. güzel şarkıymış :) tatlı bir ritmi var :)

    YanıtlaSil
  2. testi yapmak istiyorum hemen.

    YanıtlaSil
  3. klibi de ayrı güzelmiş (:

    YanıtlaSil
  4. cok guzelmıs , cok sarkı var sevdıgım :)

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  5. yeni bloglar keşfetmeye çalışırken, "acaba bu nasılmış" dedim ve girer girmez en sevdiğim şarkılardan biriyle karşılaştım :) Texas'ta yaşayan biri olarak bir country katkısı yapmazsam olmazdı ama değil mi?

    https://www.youtube.com/watch?v=0c4ti6TKzt0

    YanıtlaSil