Şarkılı Meydan Okuma #23 | Haim - Mini Tanıtım

23:41


En sevdiğiniz gruptan bir şarkı seçin.
En sevdiğiniz grup sorusu geldi, bende fırsat bu fırsat diyerek son zamanlarda en beğenerek dinlediğin yeni grup Haim'in ve şarkılarının tanıtımını yapayım dedim. 
Grubumuz Los Angeles çıkışlı, grubun üyeleri olan Este HarielleDanielle SariAlana Mychal adlı 3 kız kardeş. Yaptıkları müziği tam olarak sınıflandıramıyorum ben, ama okuduğum kadarıyla bir 70'ler-80'ler altyapısı varmış şarkılarında. Çoğu şarkıları soft rockr&b tarzına daha yakın; İndie bir grup Haim. Grubun neredeyse tüm şarkılarını takıntı derecesinde seviyorum hatta If I Could Change Your Mind şarkısında kendi kendime evde uzun uzun dans bile ediyorum. Grupların bir 10-15 şarkılık albümlerinde genelde 2-3 parçayı seversiniz gerisi sizin için çöptür, Haim'in en son çıkardıkları albümde ise neredeyse tüm şarkıları beni kendine bağladı ve çoğunu da birbirinden ayıramıyorum. Özellikle albümü taşısın diye tarzlarına hiç uymayan hit bir şarkı yapmaya çalışmamış olmalarını takdir ettim.


Onun dışında 3 kızın tarzları da çok hoş ve çok eğlenceli insanlar; en çok en büyük kardeşi seviyorum, küçük kardeş biraz fazla konuşuyor.Biraz hippi havaları var ve hayranların genel olarak sanatçılardan uymalarını istedikleri belli kalıplara uymayı da çok umursamıyorlar. Umarım daha gerçekçi, yapay olmayan böyle insanların sayısı artar. Gün geçtikçe indie aleminin en popüler gruplarından biri oluyorlar, BBC radyoda da en çok çalınan isimlerden biriler. Ayriyeten Taylor Swift ile yakın arkadaş olduklarını, görünüşlerini ve giyim tarzlarını da çok beğendiğimi söylemeden geçmek istemedim  Bu kadar çabuk ünlü olmalarında tarzlarının da etkili olduğunu düşünüyorum.
Haim'i kesinlikle dinlemenizi tavsiye ederim, durduk hayatınıza enerji getiren, iyi bir moda girmenizi sağlayan çok güzel bir grup.
Bu tarz grup önerileriniz varsa almak isterim.
En sevdiğim ilk 3 şarkısı ise şöyle.
Bu aralar en çok dinlediğim şarkıları ise My Song 5 ft. ASAP Ferg.

İlgili Yayınlar

1 yorum

  1. Sen için bir denesek diyorum.
    Yeni şarklılar mmmmhh pek severim ;)

    YanıtlaSil