Şarkılı Meydan Okuma #19

15:50


Dinlerken sizi isyankar hissettiren bir şarkı.
Ben kendimi isyankar falan hissedemiyorum pek. Lisede biraz hissetmişimdir belki ama ergen isyanları o işte. Lisede bir zamanlar punk dinleyip yastık yorganla dövüştüğüm olmuştur, olmaz olsun böyle isyan sonuçta. Bu tavırlar beni neredeyse saçımı yeşile boyatmaya kadar götürecekti, bir ara acaba nasıl olur falan diye ciddi ciddi düşünüyordum. Her neyse şu aralar hayat tarzı olarak 'minumum action' benimsemiş biri olarak kanımı hızlandıran tek şarkı.

İlgili Yayınlar

8 yorum

  1. ben denedim o yeşili, üniversitedeyken. hiç de insanın umduğu havayı yaratmıyor hatta kısa sürede akıp altından böyle sarıyla beyaz arası çiğ bir renge bürünmüş bir saç bırakıyor insanın kafasında, evlerden uzak :p
    bu arada şarkılar her gün çok güzel oluyor hiç yakınından bile geçmediğim şeyleri dinlemiş oluyorum sayende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya olabilir gerçekten bu aralar bizim üniversitede yeniden moda oldu saçının bir tutamı farklı bir renge boyamak. erkeklerde yapan yok tabi. biraz cesaretim olsaydı ben çok isterdim yapmak.

      Sil
    2. şarkıları beğenmene çok sevindim bu arada.

      Sil
  2. Punk hala önemli bir yer teşkil ediyor benim hayatımda. Bu yaşta bile hala saçları kırmızıya ya da maviye falan mı boyasam dediğim oluyor :) Ama herhalde insanlar delirdiğimi düşünür. Hadi ergenlik dönemi yapmak neyse, çocukluk der insanlar geçer de eşşek kadar adam yapsa.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünürler kesin. yapmak lazım aslında hepsini değilsede bir tutamını falan ama bir gün. :)

      Sil
    2. Benim de yapmışlığım vardır :) saçlar kendinden kızıl bi de aralarına yeşile boyamıştım yolda durdurup nasıl yaptığımı soranlar bile olduydu :D
      Sizin için de çözüm var baylar , saç tebeşiri diye bişey var kolay uygulanan her yerde bulunabilen yıkanınca geçen türden deneyebilirsiniz ;) ( reklam yazısı gibi oldu ama cidden tebeşir falan sattığım yok :) sadece geçerkn uğrayanlardan biriyim )

      Sil
  3. Şarkı çok hoş.
    Ayrıca herkes öyle dönemler geçirmeli ya, ergenlik yaşamamak çok hazin olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım, bilmiyorum, emin değilim yaşamasamda olurdu sanki. çünkü benim ki çok şiddetli geçti baya baya şiddetli hemde.

      Sil