Şarkılı Meydan Okuma #17

15:10


Sizi sakinleştiren bir şarkı seçin.
Sanırım bir kaç yerde bahsetmiştim bir 6-7 ay öncesine kadar müzik zevkim neredeyse sadece film ve dizilerin soundtracklerinden oluşuyordu. Sonra Ponti ile ve Spotify uygulamasıyla tanışmamla zevkim gelişti mi bilmiyorum ama kendi kulağıma uygun şarkıları bulmamla dinlediğim playlisteki şarkılar ve şarkıların türleri bir hayli çoğaldı.
Bugünkü soruya verdiğim cevap ise sadece soundtracklerle yaşadığım zamana dayanıyor. Beni şarkıyla Felicity dizisi tanıştırdı. Dizi, aynı zamanda New York aşkımı körükledi, Kery Russell'a hayran bıraktı ve bana kalan en büyük miraslarından biri de Ryan Adams'ın La Cienega Just Smiled şarkısıydı. Şarkıyı her dinlediğimde sakinleştiğimi ve huzur bulduğumu hissediyorum, belki melodisinden belki de Ryan Adams'ın sesinden dolayı bilmiyorum.

İlgili Yayınlar

0 yorum