Şarkılı Meydan Okuma #12

07:44


Kişisel marşınız olarak nitelendirdiğiniz / sizin için yazıldığını düşündüğünüz şarkı hangisi?
Çok fazla şarkıyı kendi marşım olarak göremedim ya da bana yazılmış olarak hissetmedim. Bir kaç tane vardır sanırım bana beni hatırlatan. Genel olarak bu şarkılar hüzünlüdür, hala içimde kendimi tamamlamama engel olan bir boşluk var gibi de hissettirirler. Bir kaç şarkıcı da var seslerini duymam ile hüzünlendiğim ve beni düşüncelerden düşüncelere sürükleyen, Amy Macdonald, Duffy, Amy Jo Johnson gibi. 
Beni aralarında en çok hüzünlendiren Duffy'dir. Kendisiyle ilk Mercy şarkısıyla tanışma fırsatı yakalamıştım. Kendisinin en mainstream şarkısı olur ama açıkçası benim en az sevdiğim şarkısıdır. Çok farklı, hüzünlü bir ses tonu ve insanın içine dokunan şarkıları var. Biraz Sia'nın durumuna benziyor kariyeri Sia'yı da biraz tanıyınca Chandelier'ın en zayıf şarkılarından birisi olduğunu anlıyorsunuz.
Amy Jo Johnson ise uzun süre kendime sakladığım bir şarkıcıydı. İlk kez Felicity'i dizisinde şarkı söylerken görmüştüm, diziden erken ayrılığı da her zaman üzmüştü beni. Bazıları ise onu Pembe Power Ranger olarak tanıyabilir. Şimdilerde kısa filmler çekiyor, 2 albüm dinlemeye doyamadığım. O da bana her zaman yarı hüzünlü yarı güzel düşleri ve New York'u hatırlatır.
Amy Macdonald ise gariptir ki lise yıllarımı ver ergenliğimi çağrıştırıyor, İlk bir arkadaşım ders beraber olimpiyatlara hazırlanmak için ders çalıştığımız zaman açmış dinletmişti bir şarkısını ve anında bayılmıştım. Bir ara This Is The Life şarkısına o kadar takmıştım ki geceleri yatmadan uyuyamazdım. 
Çok sevdiğim bu 3 kadının ve şarkılarının arasında bir seçim yapamıyorum bu yüzden hepsinin beni en çok etkileyen bir şarkısını seçeceğim.
Bu arada sanırım Amy ismine karşı bir takıntım var sanırım. Duffy'nin de gerçek adı Amie ve onun okunuşu da hemen hemen Amy'e denk geliyor. 

Duffy - Too Hurt To Dance

Amy Jo Johnson - Puddle of Grace

Amy Macdonald - This Is The Life

İlgili Yayınlar

0 yorum